Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kraxx

Pages: [1] 2 3 ... 27
1
Какво ще помогне S-ка там при ремонт на Баучер? Това не е триъгълник както на ул. Кораб планина, обръщане няма как да се направи.
С s-ката става на триъгълник  :angel:

2
Аз мисля, че сложиха s-ката, когато се говореше, че на Баучер ще му се прави ремонт. Ремонт така и не се случи, но s-ката остана и вероятно ще седи докато някой ден наистина въпросният ремонт се осъществи.

3
След очаквания ремонт на Графа как ще се подобрят експлоатационните условия? Ще може ли и има ли смисъл да се повиши скоростта? И в същност как ще е организирано движението по време на ремонта?

4
След като ще стига до Славя направо до Бъкстон да го пуснат. Поне да се правят всички връзки. Така или иначе сега с ремонта на трамвайното трасе се очаква отново траверсите да са предвидени за трирелсови. Поне в този малък участък директно да ги правят и да има интермодалност по всички показатели. Единият светофар ще го преживея.

5
Преминаването на съчленени автобуси по бул. Македония би било доста трудно, а и няма читаво място за обръщане освен кръгово по Ботев и Скобелев. Заместваща линия до Руски Паметник изглежда най-доброто решение. :rolleyes:
Бих казал, че не е невъзможно автобус, пък бил той и съчленен да върти на Възраждане.
Мен ми е по-интересно в крайна сметка стана ли ясно дали колелото Бъкстон е част от ремонта на линията, защото от публикациите не се разбира категорично?

6
А колко хора работят от никое време или до никое време там? Летището и гарата задължително трябва да са свързани 25 часа в денонощието, 367 дни в годината. Винаги има трансфери и работещи на точно тези две точки и не е редно един модерен, уж, град да не осигурява подобен транспорт. Също така е важно тази линия да осъщестява и възможност за трансфер към останалите нощни линии. Вече има ранни полети, които искат да си в 4 на летището, има си постоянно натоварване. Свърши тая работа с кой ползва. Градът вече не спи от 23 до 6

7
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 03.02.2018, 15:36:27 »
Няколко мои снимки от Ютонга, който беше на проби в София.
Общо взето вероятно става дума за същия модел

8
И докато сме на темата - паркингът на централна гара също ли е предаден на ЦГМ или само вече разработеният паркинг на Баучер? И какъв е статусът на Цариградско шосе и на Бели Дунав?

9
Не може да се реже половината от един от най-големите софийски квартали, в името на обслужване до летището. По-скоро за летището трябва да се мисли в насока това да се пусне метрото през нощта на някакви разумни интервали - може би 45 мин и да прави връзка с нощните автобуси някъде - около СУ или Сердика. Така могат да се преосмислят и част от линиите.

Но ако си свалим розовите очила, просто трябва да се измисли отделна линия до летището, по подобие на тази предложена от Спаси София.
Проблемът идва от това, че последния полет на Т1 е в 2 посред нощ. Как ще стигнеш до метрото, ако приемем твоят вариант? Някак не е ефективно  :angel:
Дружба 2 не е чак толкова голям, нищо че самата Дружба 2 се състои от 5 части. За сравнение, някои люлинци като слязат от нощния рейс ще трябва да прекосяват 1-2 микрорайона за да се приберат. Защо и живущите в Дружба 2 да не походят малко?

Метрото до Летището през нощта е излишен лукс. Това би означавало цяла една линия поне до Сливница.
По-скоро трябва да се мисли за денонощен рейс до Летището или А84 да стане такъв като за целта трябва да обикаля и двата терминала.
За протокола - Дружба 2 са 4 микрорайона  :crazy:

10
Разни / Re: Строежи
« on: 03.02.2018, 14:45:34 »
Преди време тука с вас спорехме относно идеята да се извършват ремонтни работи по трамвайното трасе през нощта, за да може по-бързо да се възстановят редовните маршрути на трамваите. Ставаше дума за Цар Борис ІІІ където на няколко пъти разтягаха ремонт, който може да бъде направен за 2 дена, го разтягаха по 6-7 дни. А през това време хората буквално припадаха по заместващите рейсове. Аз казах, че за такива важни обекти може да се позволи денонощна работа, за да може да се спестят мъките на хиляди граждани. И вие тука всичките скочихте, че така не може. Законите не позволяват и не било редно.

Днеска чух по новините как на тоя огромния строеж в Младост (на мястото на Аско Деница) си строят денонощно. дори и направили проверка от институции и нямало нарушения на закона.

Значи когато са засегнати хиляди обикновени граждани - не може. Но ако става дума за интересите на важните хора - няма проблеми.
Прави разлика между технологично непрекъсваеми процеси като налива не плочи и в случая шлицови стени и това да се поставят релси. Има много сериозни различия между технологиите. Трамвайните трасета нямат непрекъсваеми елементи, които да не могат да се изграждат на етапи, докато при леенето на стени и плочи не можеш да налееш бетонна колона до средата и да продължиш на следващия ден. Затова ДНСК казва, че няма нарушение. В случая е спазване на технологията, а не прищявка, че искат да си работят ей така за кефа от нощния труд.

11
Оптимист! Иска му се да му оставят наследство.
Ти не разбра ли, че тия двамата ще живеят вечно и че правят най-доброто за София.
Никой няма да може да направи това, което те са направили и ще продължават да правят.
Това, че няма да се ремонтира трасето по Стамболийски в обозримо бъдеще или че се затриват едни проекти само и само, за да останат други знакови, че да можем да се хвалим пред чужденците е само една малка частица от загрижеността към града и обитателите му.

12
Транспорт за София:

Във връзка с констатираното голямо натоварване на линия №66 от 14.01.2017 г. се добавя още един автобус към досега движещите се по линията. Маршрутът, както и началните и крайните часове остават непроменени.
Припомняме, че в момента се изготвя цялостен план за транспортен достъп с обществен транспорт до ПП "Витоша", който включва както анализ на настоящата ситуация, така и нови предложения, включващи по-удобен достъп до планината.

13
Щe позволиш да те поправя. Технологичните отвори бяха 4. Четвъртият беше до Хит и него първи го затвориха.

14
При наличие на траншеята отдолу какви задръствания очаквате да се образуват? нали това е идеята на цялото това преустройсво. Но така или иначе е безумие и двата люлински тролея да ходят до едно и също място и на практика да не правят връзки с друг съществен транспорт. По-добре единият да си остане до Одеон, а на другият да му се търси алтернатива. И тук има друга още по-еретична идея да се пусне да се върти около Княжевската градйнина, около която също има налична ККМ, но тогава само допълнително ще се утежни трафикът на това и сега невралнгично място.

15
Аз мога ли да вкарам една еретична идея? С риск да си навлека гнева на всички съфорумци, мисля, че е редно Тб.11 да се удължи до Лъвов мост и да се завърта там, а Тб.6 да върти на Паметника Левски, Тб.7 си остава до Одеон.
Люлин е много ограничен от право на транспорт към града и единствените му връзки са метрото и трамвая по единия булевард и всички остналаи по Сливница. Нека поне да им се даде възможност да правят възможно най-много връзки.

16
Въпреки, че ми се иска да е готово за Коледа тази година, според мен реалистичен срок и изпълнението, което имаме в момента е към Трети Март.
Определено мисля, че 25 Април ще е доста късна дата и вярвам в желанието да преизпълним петилетката за три години  :D и че все пак и от Метрополитен предпочитат да не се помоткват, а да го пуснат възможно най-скоро.

17
В същност тази година с какво и от къде може да се стигне до Златните Мостове?

18
^^ Във връзка с казаното от Бегерчо  :rolleyes:


19
Жив и здрав да е колегата Niki88z, да продъжава да ни радва още 10000 години ;)


20
Обяснете ми (не с лошо) защо трябва да е излетна линия? С какво А66 и А103 са по-различни от А68, А69, А70 например или с какво техния пробег е повече от А90 или А111(чисто хипотетично)

Pages: [1] 2 3 ... 27