Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 580
1
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: Today at 00:00:01 »
Салон първа и салон втора класа:
3027+3028-11 29.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2
Разни / Re: Aвтомобили
« on: Yesterday at 23:02:32 »
Какво сте ги забистрили тия Дачии, я аз да си пусна един филм на Куентин Трабантино тука. :D

3
На мен в началото не ми правеха особено лошо впечатление, но с времето започнах да се дразня доста, а по тъмно е наистина ужасно, не може да нямаш никаква видимост навън, но те бяха „тестова“ поръчка. При следващите Ютонги проблемите с табелите и затъмнените стъкла са решени. Надявам се доловихте тънката ирония в последното изречение. Кой знае какви проблеми има с тях, за които не знаем и няма откъде да разберем, защото ги изтикаха по периферни линии, което според мен беше абсолютно преднамерен ход, макар че е крайно време „износваните“ возила да престанат да бъдат износени стари бараки на 15+ години и на около и над милион километра.

4
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« on: Yesterday at 20:45:26 »
Това беше седмицата, в която сложиха новите криви на кръстовището на „Кракра“ и „Янко Сакъзов“ и нямаше 22, а 20 беше от депо „Искър“ до „Изток“.

5
Разни / Re: Коронавирус
« on: Yesterday at 19:34:21 »

6
Трасето е извадено само около стадиона, на север към „Захарна фабрика“ не е пипано нищо. Ето един откъс от днешния влог, получи се интересно между другото. :D

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« on: Yesterday at 13:43:23 »
На моята снимка се вижда:
4158+4159-22 28.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« on: Yesterday at 10:52:24 »
Актуална информация за състоянието на модела:
Всички състави, които бяха разпрегнати по време на ремонта:

4170+4171;

4173+4172;

4174+4175;

4179+4178

са сформирани отново.

Предполага се, че няма промени по състава 4160+4162, който не беше на линия по време на ремонта, но не беше на линия в първия ден след възстановяването на достъпа до депо „Искър“ - 28-ми септември.

Повредената маска на предницата на 4156 от ПТП през пролетта на 2019 г. е възстановена.

4159 беше за първи път на линия след основния ремонт на 28-ми септември в състава 4158+4159.

Следете информацията в развитие в Sofiatransport: http://sofiatransport.atwebpages.com/Sofiatransport%20DB%20actual%20vehicles.html#%C4%8CKD%20T6%D0%905

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: Yesterday at 10:51:03 »
Актуална информация за състоянието на модела:
4101 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;

4102 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;

4103 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;

4104 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;

4106+4124 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, без промени;

4107 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;

4108+4110 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, 4108 пребоядисан и оборудван с електронни табели от бракуван автобус ВМС;

4111 отново на линия след края на ремонта, без промени;

4113 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;

4114+4112 - 4114 възстановен в състава 4114+4112, след като 4112 не се движеше по време на ремонта, а самият 4112 е пребоядисан;

4115 все още не е на линия след основния ремонт;

4117 все още не е на линия след катастрофата от 23-ти януари;

4118+4116 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, без промени;

4119+4105 съставът възстановен на линия във вида си преди да започне ремонта;

4120+4122 отново в титулярния си състав, след като 4120 се движеше сам по време на ремонта, а 4122 беше спрян, без други промени;

4121+4123 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, без промени;

4125+4127 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта и двата трамвая са пребоядисани;

4128+4126 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, 4128 с монтирани електронни табели от бракуван автобус ВМС;

4129+4109 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, 4129 с монтирани електронни табели от бракуван автобус ВМС;

4130+4132 не се появява на линия в първия ден след пуска на ремонтираното трасе 28-ми септември, но се предполага, че е в движение и се очаква потвърждение за промени;

4131 все още е на основен ремонт;

4133 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;

4134 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени, съставът 4134+4136 не е възстановен;

4135 на основен ремонт;

4136 продължава да е сам, но не е ясно движи ли се и ще се движи ли в този вид, тъй като по време на ремонта се ползваше за ватманска стая в обръщалото на „Гео Милев“ и не е излизал на линия;

4137 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени.

Следете информацията в развитие в Sofiatransport: http://sofiatransport.atwebpages.com/Sofiatransport%20DB%20actual%20vehicles.html#%C4%8CKD%20T6B5

10
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: Yesterday at 10:49:06 »
Актуална информация за състоянието на модела:
Потвърдени в движение на 28-ми септември бяха:

4034+4760 без промени;

4044+4065 в нов състав вместо 4044+4763;

4045+4729 без промени;

4049+4764 без промени;

4059+4763 в нов състав вместо 4059+4767;

4067+4768 без промени;

4077+4769 без промени.

Очаква се потвърждение дали 4042+4771 и 4080+4035 ще се движат отново, както и дали 4039 ще бъде възстановяван на линия ако вече не е обявен за бракуван и не се ползва за части, тъй като не е на линия от 2019 г.

Следете информацията в развитие в Sofiatransport: http://sofiatransport.atwebpages.com/Sofiatransport%20DB%20actual%20vehicles.html#%C4%8CKD%20T4DM/B4DM

11
Разни / Re: Коронавирус
« on: 28.09.2020, 19:42:03 »
Спазването на дистанция и тишина(с оглед да не се разпространяват пръски) е много по-конструктивно от задължение за ползване на маски. То аз и без да има епидемия „с невиждана ярост“ си спазвам дистанция от много плямпащи, кашлящи или кихащи в обществен транспорт или на други обществени места.

12
Разни / Re: Коронавирус
« on: 28.09.2020, 18:03:18 »
Толкова се и спазват. На много места вече са ги отрекли. Само в супер/хипермаркетите, моловете и още тук там.

13
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 28.09.2020, 09:33:31 »
Малко от 21-ви:
1151-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1184-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1184-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2746-26 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

7071-27 & 1169-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

7071-27 & 1169-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

7071-27 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1151-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

7103-27 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1155-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2137-26 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1833-108 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1833-108 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1155-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1173-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1175-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2735-26 & 508-11 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1803-108 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2738-26 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

7105-27 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

7105-27 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1181-83 & by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1803-108 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1173-83 & 1819-108 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

7065-27 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2742-26 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1150-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1164-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1135-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1819-108 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1164-83 21.9.2020 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

14
Разни / Re: Коронавирус
« on: 26.09.2020, 21:53:31 »
Това вече е въпрос на личен избор.

15
Разни / Re: Коронавирус
« on: 26.09.2020, 08:51:51 »
Бих предложил тази тема да се заключи, защото това вече не може да се търпи. По двеста пъти повторено едно и също най-малко по два пъти на всяка страница.

17
4 и 11 са толкова пълни, че едвам затварят вратите... екстра са си за тези линии, както и за 8. За 3 ще се види колко е натоварена и тогава ще се каже какви тролеи са подходящи.
Където и да сложат новите Шкоди е без значение. Нали тогава ще имаме напълно обновен, модерен и отговарящ на всекакви човешки нужди тролейбусен транпорт. Ако и тогава има недоволни хора, значи са за лекар.
Точно там е работата. Не може фактът, че се заменят стари возила с нови да ни затваря очите. В една транспортна система съществуват още десетки ако не и стотици други фактори, които трябва да се вземат под внимание и трябва да се изискват, адекватност на поддръжката, адекватност на транспортната задача са сред най-важните на първо време. Едното, за да се запазят возилата възможно най-дълго и да изживеят до край ресурса си(не си спомням някъде във форума за всички тези почти девет години, откакто съм тук, да сме се консолидирали около някаква максимална допустима възраст за съвременен тролейбус, много пъти сме казвали повече от автобус, но нищо повече от това), а другото, за да не се правят нещата по български маниер даваме ви на сцената едно, но зад кулисите ви взимаме друго.
Това че са били дълги нищо не значи, пък бих казал аз. Важно е текущото положение, а то е че 4 и 11 са си екстра с късите. Абсурдно е да се говори за нужда от съчленени возила по линии с такива интервали. Едно време като бяха дълги си бяха също толкова ненатоварени, освен в пик - 4 го ползвах всеки ден в продължение на поне 6 - 7 години.  :)

За 6 нямам наблюдения, казах го на база четени мнения тук във форума.
Ти сам казваш за линия на такива интервали. Е не съм от „Дружба“, но имам наблюдения към „Люлин“. Това съм го разказвал вече много пъти вече, как втория срок в девети клас 2010 г. трябваше да пътувам от „Люлин“ 10 до „Люлин“ 4, докато бях в 96-то и идеално си спомням какво беше. Тролеите и по 6 и по 7 на влизане в „Люлин“, в ученически обеден пик между 12 и половина и 1 и половина, бяха претъпкани като метро в пиков час, сигурно с по 40-50 правостоящи, буквално едва се влизаше в Икарус и не смятам, че за днешния момент ако се пуснат на тогавашните интервали, ще е по-различно, но знаем каква е философията. Метрото е толерираният начин на транспорт и трябва подобни линии да се орязват, за да взимам вместо тролей от централната част на „Сливница“ метро.

18
Аз виждам в аргументите по-скоро функционална неграмотност, а и хората не казват, че имат нещо против велосипедистите, а против велоалеята в този вид, но предвид, че има паркиращи вдясно не може ширината на платното да бъде така орязана.

Например мен с мотора винаги ме е страх да карам близо до успоредно паркирали и един таксиджия ме беше блъснал с вратата си в „Гоце Делчев“ на 14-ти май, когато бях с червената машина и беше почнала да ми върти номерата с неравномерните обороти и загубата на мощност. Отсечката от „Цар Симеон“, покрай трамвайното трасе, в която върху останалата част на платното има паркирали коли е изключително опасна и както краищата на пешеходните пътеки не се виждат там с колата не смея да развивам повече от 40 км./ч.

За какво мислите са направени лентите със значителна допълнителна ширина спрямо тази на самите коли? За да има безопасен габарит. С тази промяна безопасен габарит няма, а даже са начертани регламентирани места за паркиране, а говорим за слизане и качване на деца.

Друг съществен елемент. Правим веломагистрали с две двупосочни велоалеи от двете страни на булеварда, значи предполагаме голям или с тенденция за увеличаване велотрафик или с други думи няма делник, няма празник. Смятате ли за безопасно деца да слизат на велоалеята, до която между другото има ограда на тротоара и да се придвижват до края на оградата, за да се качат на тротоара по велоалеята, където може да има трафик? Същото се отнася и за велосипедистите. Без всякакво съмнение съществува опасността велосипедист да бъде блъснат от врата. Затова на „Тодор Александров“ между „Ботев“ и „Сердика“ очертанията на велоалеята са едни, но гумените ограничители за най-голямо приближение вдясно са доста по-навътре в лентата.

И при всички тези положения срещу училището се мъдри един некултивиран пустеещ тротоар, който явно не се ползва. Съгласявам се с мнението на Благун. Да има две толкова широки велоалеи от двете страни на булеварда е абсурдно.

19
Гениално обяснение. Аз съм с метанова уредба, която може да се взриви ако се забия в трамвая, но ще се забия, защото предимството е било мое. Сигурно е карал по типично таксиджийския начин с ниска скорост, ватманът е сметнал, че ще му отдаде предимство, но накрая се е забил в него и нататък ясно.

20
Влог ревю от 16-ти септември:


Слизането ми до станция „Хаджи Димитър“ започва оттук.

Pages: [1] 2 3 ... 580