Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 742
1
Забавно / Re: Снимки
« on: Yesterday at 15:55:44 »
Е как е качен там? Как изобщо е влязъл в мола?
Не е мол а автогарата. само външни панели са, даже не са цели каросерии...

2
Автобуси / Re: Karsan JEST (1640)
« on: 20.05.2019, 16:40:40 »
Божурище си е самостоятелна община, имат си право на собствена квота и да разкриват линии. С разширението на индустриалната зона, евентуалната необходимост от изграждането и на метро до там става все по-голяма... ;)

3
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 20.05.2019, 16:38:03 »
Тук има от всичко
...
На мен ми е любопитно друго. Коритото на реката ми изглежда пълно с вода, както сега се получава само при по-силен валеж. Някой има ли спомен или представа, сегашният малък канал и цялото голямо корито кога са придобили настоящия си облик? Като цяло, не би трябвало да има основание да е било по-пълноводно, освен при валеж, но така ли е било?

4
ooleg, маси, чадъри и кафенета - през 70те и 80те години на миналия век. Имаше няколко снимки в една от темите за ретро снимки, сега не ми се рови. Не виждам смисъл да се отварят заведения там, на метри от Ларгото заведения бол - кеф ти Хепи, кеф ти Коста.
Цялото пространство, както го направиха е тотал щета. Всичко беше да се приберат едни пари под формата на комисионни, както с булевард Левски във Варна сега, както обходни/околовръстен път на Пловдив, който Борисов обеща тези дни....

Ларгото е мъртво пространство, сега накачулиха някакви маси отгоре и живна. Иначе и зимата и лятото е ужасно да се седи там, а при по-нормални температури пак няма какво занимателно да правиш. Даже бяха задействали някакъв цирк да правят фирма/отдел, дето да поддържа и "социализира" пространството...

Качеството е плачевно - мръсно, напукани стъкла на куполите, течове, извадени плочки и т.н.


Съжалявам, ама кое му е успешното на проекта!?


Относно връзката със западната порта, идеята за подземните връзки е унищожена с приватизирането на подземния паркинг над Сердика, поредната велика далавера на управленията след 1989 год.

5
"Паметник на културата" е термин, използван до 2009 год. и затова все още е толкова използван и популярен. С новия Закон за културното наследство, имаме "недвижими културни ценности" (НКЦ).

Ларгото въобще не е успешен пример за добре консервирано, реставрирано и експонирано културно наследство...  :help:

6
Предполагам транспортът е за сметка на изпълнителя, така че наистина той си преценява кое как да стане. Аз лично съм учуден че няма да пътуват с кораб, както всички влакове досега.
Всичко е калкулирано в цената и се плаща от нас... До колко заради това обикаляне ще се намали печалбата за МВМ накрая, или заради него с колко са надули цената на ремонта, въпросът е отделен... ;)

7
По-късно ще ви прикача схема от Общинския план за защита от рискове и бедствия на община Кубрат, като искам да прочета коментара на Икар за нея....

Имам и плана на община Козлодуй, където по случайност има АЕЦ....

За финал трябва да добавя снимката и на министъра на отбраната с каската на главата...

И след това е по-добре да не си пишем повече, че има умисъл, планове, стратегии и т.н.....

8
Не ставай Иво номер 2, дори и на шега.... Като е имало номер 16хх, не означава че е имало общо 1600+ автобуса...

9
Защо до 2003г.? БМЦ-тата през 2005-та са нечетни, Конекто-тата от 2008г. също са нечетни. До 2008г. изключение са само дългите Конекто о345.
Сам си си отговорил, дългите Конекто промениха "традицията", която обаче после пак се завръща...

11
Римската стена
Както няма термин "паметник на културата", така и въпросната "стена" не е римска...

12
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 30.04.2019, 11:04:53 »
Снимки от различни места из София, заснети в периода 1957 - 1996г.
На четвъртата снимка със Синагогат, двете коли видимо са паркирани върху релсите. По време на ремонт ли да е било!?  :rolleyes:

13
Пари за бордюри досвидяха ли им или ги я нямало "по задание и техническа спецификация"?  :help:

14
Мдам, досега се боря да споделя през телефона и другото интересно клипче от серията, но не става. Направо препращам линк към фейсбук страницата на българската спедиторска фирма за извънгабаритни товари, в секцията видео има няколко от поне два курса с къртицата: https://m.facebook.com/watch/?v=269112940662517&_rdr

15
Явно къртицата засега ще се съхранява както предишната в депото в Обеля... Като при ваденето на предишната къртица, транспортът е от същата гръцка фирма, влекачите са си все същите, с 8 години по-амортизирани...  :help:

https://www.facebook.com/1644523046/posts/10217067933044202/?sfnsn=mo

16
Не в толкова нова, но ти първи я споделял пред всички. :)

17
По света / Re: Метро в Будапеща
« on: 14.04.2019, 09:31:41 »
Скоро и нашите стари руски ще минат почти същата модернизация... ;)

19
Чудно че са си поиграли с номерата, но "резултатите" от теста са ги показали в експортната неформатирана екселска таблица....  :help:

20
Колеги, някой има ли информация СВ****НВ на коя серия са 5-6 хилядната? Утре ще си купувам номер и затова питам.
Благодаря
С оглед на горното, как ще коментирате номера на Пасата от тази бая малоумно списана статия:rolleyes: Автомобилът вероятно е тестови оборотен и по настоящия ценоразпис такъв номер от бъдеща серия 7000 лв. ли струва?!

Pages: [1] 2 3 ... 742