Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - georgi_L

Pages: [1] 2 3 ... 16
1
Абе айде да престанете а? Стига сте мрънкали, аман от вашите капризи. Не разбрахте ли, че автобусите са си много хубави и по нищо не отстъпват на мановете! Няма угодия.... :laugh:

2
3100 - 404

3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 10.09.2020, 18:59:16 »
3278 и той замина, жалко че именно той не остана за музей

4
Чакай малко, ти на кое казваш “поддържан рейс”??? На свинщината или по-скоро гаврата на двама водачи, която са направили с фолио, лепенки и дранкулки на някой автобус ли??? Защото един кич далеч не означава поддържан автобус само да ти кажа... Понятно ми е, че си нямаш ама бедла представа за техника и че си съчиняваш разни неща от разкази на шофьори, клюки и т.н. Не те познавам и нямам и това намерение, но по твоите разсъждения и постове смея да кажа, че си един ученик от някоя езикова гимназия (предполагам) и си нямаш на представа що е то техника, техническо обслужване, ремонти, двигател, режими на работа и т.н. Ти просто си един любител от страни, който се радва ей така на шареното и на различното и за теб е важното до там. Ама и аз си се чудя защо си губя времето изобщо да ти обяснявам неща, които са ти обяснявани над 100 пъти, но ти си оставаш дървен философ и нито приемаш, нито предаваш нещо, а напротив стоиш си и си буксуваш на едно място с израза “едно си баба знае, едно си баба бае”. Последното което много ми стана интересно е къде си се навозил на градски автобус ивеко и от къде си извади изводите за тях, че ютонг са по-добрата опция :)

6
Очевидно не си се возил на землянските Лиони. Има някои покъртителни като 1155, 1165 и други. Ритат скорости, тропат дръжки, стъкла, бучене все едно ще излита, скърцане пръ съчленението и т.н.
А относно Ютонгите не мисля, че някой е очаквал нещо различно. Но си е факт, че за повечето хора няма угодия. Сега мрънкат от Ютонг, преди от о305, о405 и белите МАН.
Че изобщо в Земляне има ли някой нормален и поддържан автобус? Това може би е гаража, в който цари едно тотално безобразие и отвратия. Наскоро се бяха появили снимки на 1166, който е с накичена предница като някоя сергия, 1305 с ужасно бяло фолио на челното и страничните стъкла, 1605 също с филио и изобщо примери колкото искаш. Отделно автобусите са им кочини. Няма нито едно късо конекто от 19-та или 18-та серия, което да не е мизерия. На дизеловите ютонги са започнали тасовете да свалят и започват да се появяват къде ли не. Изобщо цари един хаос.
Относно скърцането и тропането на стъкла и дръжки в мановете не съм съгласен. За съчленението скърца от прекрасните ни повдигнати пешеходни пътеки и тоталната липса на адекватно обслужване.”бучене все едно ще излита” - сто пъти е коментирано, че това идва от вентилаторните перки на двигателя, които работят на високи обороти и не позволяват прегряването на двигателя.
Как няма да мрънкат повечето хора, нали ги ползват и се возят на тези автобуси, защо да не си изказват мнение? Как няма да недоволстваш като вместо тях можеше да се вземат ивеко... А най-правилният избор беше да са отново къси манове.... Относно кочините, които си изброил няма какво да кажа освен, че добре че вече не се движат и много бързо трябва да ги последват 3-те къси о345 и по ред на номерата късите конекта и т.н.

7
Като се има на предвид, че вместо тези 110 ютонга щяхме да имаме 110 автобуса ивеко, но поради “някакви” причини ютонг си спечели и ни достави тези “прекрасни” автобуси. Тъжното в цялата работа е че са цели 110 бройки и шанса за постепенното им разкарване е много малък. С други думи избрахме да купим супер евтини бюджетни автобуси, без дори и да сме виждали реален прототип на тях и се оказаха скъпи за поддръжка заради проблемите които дават и разхода си на гориво, а качеството им няма да се коментира, автобуси на едва 4 години вътре всичко се тресе, скърца, блъска все едно са експлоатирани 10г и отгоре. Мановете са на 6 години и карат по най-натоварените линии, но такова нещо при тях няма.

8
Преди няколко седмици го забърса кола на Ботевградско, която финишира челно в мантинелата и явно още не са го оправили.
На някоя от линиите на ст.Изток ли е бил или транзитно преминаващ?

9
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 08.09.2020, 18:49:36 »
1641, 1645, 2856 и някоя 302-ка оставени ли са?
Да всички те стоят. За сега са извозени само няколко дружбенски зелени и всички спряни землянски бмц-та без 1551.

10
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 08.09.2020, 18:35:23 »
Предпоследното бмц замина днес. В гаража остана 1551 само от всички спрени бмц. Интересното е, че днес от Макметал 1891 потегли натоварен към неизвестна посока с един от камионите на фирма "ВЕКА". Вероятно е продаден на някъде.

11
1909 - 83

12
Това е добър момент да възкресят истинския 2504.  :D
Истинският 2504 отдавна вече не съществува за жалост.

13
7097 се е сдобил с бели тасове вероятно от старите бмц, които вече не се движат по линиите на МТК. Стоят му много добре. 7163 пък е задран и ударен от лявата страна точно под мястото на водача и малко в средата, вероятно е претърпял ПТП.

14
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 08.09.2020, 00:07:54 »
и какво има за разчистване, че ще се освободи място???

Икаруси...
А къде забравяш, че на тяхно място идват още толко нови тролея?

15
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 07.09.2020, 22:46:21 »
Депо Надежда е супер тясно и никога там няма да ги слагат. Гараж Левски се води към Надежда сигурно там ще са.

В Надежда има доста за разчистване, може да се освободи място  ;)
и какво има за разчистване, че ще се освободи място???

16
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 07.09.2020, 10:21:16 »
Жалко за тия хайгъри, като се има на предвид, че можеше да са соларис.

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 03.09.2020, 22:56:04 »
Започнала е чистка в Дружба. Извозват бракуваните автобуси за скрап към Кремиковци.
Дружбенските са ясни, 3277, 3278, 3280, 3281, 3282, 3285, 3286, 3288, 3290, 3291, 3582, 3585, 3591 и 3597, всички, на които не им беше подновена застраховката, сега прегледах 3283, 3287, 3292, 3588, 3592, 3593 и 3595 си имат застраховки. Кои са малашевските? Аз виждам 2270, 2264, 2252, мисля че до него е 2253. Искам да разбира дали всички бракувани през 2019 г. са там. 2156 мярка ли се някъде?
От млашевските се виждат до изброените от теб 2262 и 2256. 2156 също е там да.

18
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 03.09.2020, 17:04:35 »
Между другото да, фирмата е "МАКМЕТАЛ ХОЛДИНГ" и се намира на територията на район Кремиковци (кв. Кремиковци, Индустриална зона) до самия ЖП прелез. Там се карат ежедневно всякави коли, бусове и др излезли от употреба моторни превозни средства за скрап

19
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 03.09.2020, 16:34:19 »
Доколкото разбрах са им свалени вчера, на тедомите също. Между другото почнаха и бмц-тата да ги карат към Кремиковци вчера 1961 замина.

20
За 18 най-удачно е да се закрие, като колата  подсили 20 и част от курсовете минават през Мелницата Чепинци - дублажът в момента е огромен. За 23 е най-удачно да се удължи до МД3 за ефективно довозване без да се дублира сериозно с 21/22. :rolleyes: Вземането на коли от 117 за нова линия до Сеславци би влошило обслужването на Бухово. :rolleyes:
Напротив не би влошило обслужването на Бухово, защото те имат и бързия 90. Плюс това 117 е натоварен главно до Сеславци и много обикаля, за което имаше и много оплаквания. След Сеславци пътува с не голям брой пътници до Бухово т.е. искам да кажа, че хората ползват повече 90 от колкото 117. Отделно новата линия ще свързва четири квартала Сеславци, Кремиковци, Челопечене и Левски директно с метрото.

Pages: [1] 2 3 ... 16