Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Magirus deutz

Pages: [1] 2 3 ... 125
1
Вандали потрошиха спирки във Варна
Quote
Спирките във Варна бяха подменени преди 3 години по Проекта за интегриран градски транспорт. Много от тях неведнъж са ставали обект на вандализъм, като спирка "Средношколска", чиито стъкла са изпочупени за пореден път.

Заради набезите на хулиганите, хората по спирките не могат да чакат на завет, докато дойде автобусът им. А разбитите и пръснати навсякъде стъкла, които няма кой да почисти с дни, могат да наранят минувачите.

От Община Варна заявиха, че спирките се поддържат от фирма концесионер, която за своя сметка трябва да отстрани щетите. Вандалските прояви обаче могат да бъдат намалени, ако има видеонаблюдение. Подобна мярка е предвидена във втората фаза на Проекта за интегриран градски транспорт.

2
Бургас / Re: Поморие
« on: Yesterday at 21:33:44 »
От днес Юнион Ивкони обслужва градския транспорт на Поморие:
https://www.burgasnews.com/2019/01/15/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%BE%D0%B1%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B2%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B0%D0%B2%D1%82/
И най - вероятно линиите ще бъдат обслужвани от Кобрите, които доскоро бяха Ямбол, или поне тази част от тях, които са в що - годе добро състояние.

3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: Yesterday at 11:25:25 »
От утре 1723 и 1645 са в графата за брак.
С което може да се каже, че  за добро или за лошо, окончателния край на O305/O305Gв столичния градски транспорт е факт. Само се чудя защо и двата O305 имат сключена гражданска отговорност чак до октомври тази година, като преди три месеца вече идваха/бяха дошли новите автобуси  :help:
Интересно и как титулярът на 1645 е решил да се раздели с автобуса си.  :crazy:

4
Чавдар 11м3 във Враца, 70 - те години:


Източник

5
Държавното дружество "Автомагистрали" ще изгражда 134 км от АМ "Хемус"
 
Quote
В края на декември 2018 г. между Агенция "Пътна инфраструктура" и "Автомагистрали" ЕАД е сключен договор за изграждането на 134,14 км от автомагистрала "Хемус" в участъка от пътен възел "Боаза" до пресичането с пътя Русе - Велико Търново, съобщиха от Агенцията. Той е на основание чл.14, ал.1, т.6 от Закона за обществените поръчки, приложим за публични възложители, какъвто е АПИ.

Стойността му е 1 124 880 000 лв. без ДДС и средствата са от републиканския бюджет. Цялата сума е в специална сметка в БНБ. Средствата от нея могат да бъдат използвани само за изпълнение на дейности по участъка от 134 км от магистрала "Хемус". Към настоящия момент няма извършени плащания.

Договорът ще бъде изпратен за информация в Агенцията по обществени поръчки (АОП) в законоустановения срок до един месец от сключването му. Преди неговото подписване в АПИ е постъпило положително становище от АОП.

Правителството отпусна близо 1,3 млрд. лева за още 134 км от магистрала „Хемус“

"Автомагистрали" ЕАД няма сключени договори с подизпълнители за строителство на възложените от АПИ 134,14 км на магистрала "Хемус". Изграждането на отсечката е разделено на шест участъка. Целта е тя да бъде готова до 2023 г.
Хемус
АПИ
Участък 1 е с дължина 15,26 км. Започва от Боаза, където ще приключва изграждащата се в момента отсечка, и ще е до пресичането с пътя Луковит - Угърчин, включително пътен възел "Дерманци". Връзката със съществуващата републиканска мрежа ще се осъществява чрез два пътни възела - п.в. "Боаза" и п.в. "Дерманци".

Участък 2 е 19,2 км - от края на пътен възел "Дерманци" - при пресичане с пътя Луковит - Угърчин, до връзката с пътя Радювене - Катунец, включително пътен възел "Каленик". Участък 3 е 17,08 км. Той ще започва от края на пътен възел "Каленик" при пресичането с пътя Радовене - Катунец до връзката с пътя Плевен - Ловеч, включително и п. в. "Плевен". Участък 4 е 26,8 км - от края на п. в. "Плевен" при пресичане с пътя Плевен - Ловеч до пътя Летница - Ловеч, включително пътен възел "Летница".

Участък 5 е 23,2 км. Той е от края на пътен възел "Летница" при пресичането с пътя Летница - Ловеч до пътя Бутово - Павликени, включително и пътния възел. Участък 6 е 32,6 км. Започва от края на пътния възел на пътя Павликени - Левски до пътя Русе - Велико Търново, включително и пътния възел.

Техническото проектиране на участъци 4, 5 и 6 ще бъде изпълнено през 2019 г. Целта е цялостното изграждане на магистрала "Хемус" в участъка от Боаза до пресичането с пътя Русе - Велико Търново да приключи до 2023 г.
 

6
Теснолинейката Пазарджик - Варвара, закрита през 2002г., вече има свой сайт с интересни снимки и информация.  :fan:

7
Няма да е уместно да се купят тези автобуси. Да модерни са и са сравнително нови, но са на по 1 млн км, всички вътре са изпочупени и и захабени сериозно, а и технически не са много добре. Надявам се да ги пратят някъде в провинцията, а не общината да ги купи, че ще стане лошо.
По - горе се коментираше да бъдат наети, а не закупени от СА, което е ясно, че е трудно изпълнимо(a и не е необходимо). Иначе Conecto G, след края на концесиите е напълно възможно да се появят във Варна - преди време беше обявено, че тукашният ДАП търси да наеме 8 - 10 съчленени автобуса. За останалите Conecto и Citaro(или поне за една част от тях) на Карат със сигурност ще се намерят купувачи в България.

8
Пловдив / Re: Новини
« on: 11.01.2019, 23:00:46 »
Седем автобусни линии в Пловдив ще работят с делнично разписание и до полунощ в събота
Quote
Пловдив, 10 януари /Дима Шопова, БТА/
Седем автобусни линии ще работят с делнично разписание и до полунощ на 12 януари /събота/, каза пред журналисти зам.-кметът по сигурността на община Пловдив Златин Велев. Промяната на разписанието се налага заради откриването на проекта "Пловдив - Европейска столица на културата 2019", което започва в 19.00 ч. и се очаква да завърши към полунощ.
Седемте линии са от основния вътрешноградски транспорт на Пловдив и по тях ще има и извънредни курсове. Това са линиите с номера 1, 4, 6, 9, 10, 12 и 21, чийто маршрут минава през централна градска част. По думите на Велев по този начин ще се гарантира спокойното прибиране на гражданите, които ще бъдат в центъра на града да наблюдават откриването на програма.
/ПП/

9
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 11.01.2019, 12:47:06 »
Своеволия в градски транспорт във Варна


Ученици и студенти във Варна с най-скъпи карти за автобус в страната

Крайно време беше да се вдигне шум по въпроса.
Абсурдно е и пенсионерите да пътуват почти за без пари по ТРИ линии, докато учащите да плащат десеторна цена. Миналата  година като им дадоха по още една бонус линия уж само за Великден, явно са сметнали, че промоциите в Кауфланд и безцелното шляене по цял ден са по-важни от това учениците/студентите да могат да стигнат по-лесно до училище/университет. А линиите далеч не са с добри разписания и редовни, за да те обвързват само с една.
За съжаление съм силно скептичен, че ще има някаква промяна,  защото и при сегашните цени на картите за учащи, ДАП - а се оплакват как работят на загуба, а какво остава при евентуално тяхно намаление - тогава може да поискат цена на билета от два лева, за да компенсират загубите  :crazy:

11
Чавдар B 13 - 20 в Атина, 80 -те години (източникът е указан долу вдясно на снимката):

12
В Стара Загора вече въври СТ **** РК.

13
Други градове / Re: Плевен
« on: 09.01.2019, 13:40:27 »
Чавдар м65, Чавдар м62 и Шкода 706 RO на автогарата в Плевен, 60 - те години.
Източник

14
Чавдар Родина в Шумен, 1964г.

Източник

15
Новата серия в Софийска област е СХ, изглежда и тук са решили да следват “варненския”  ред - *С, *Х, *К и т.н, и вероятно следващата серия ще бъде СК.

16
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 04.01.2019, 22:57:50 »
Чавдар м80, зачислен в гараж "Земляне", 1974г.
Източник

17
Други градове / Re: Други градове
« on: 04.01.2019, 22:26:24 »
Един Чавдар м66, един м65 и един със по - стара каросерия (вероятно м62) на автогарата в Тетевен, 60 - те години.
Източник

18
Иха, релулировчик.А къде е самата Катедрала, че не я виждам вляво.Да не би да не са я уголемили още?  :laugh:
Както и е отговорил Тони по - долу, Катедралата си е там, но просто не се вижда. Интересното, че 1958г. е и последната в която паметникът на загиналите приморци в сръбско - българската война е на площада пред Катедралата, след това той бива изместен в довра на завод "Дружба". И за да не съм оффтопик - една снимка от същото място, годината е 1960 и се вижда някакъв интересен и отново непознат за мен автобус. Може би става въпрос за някаква скъсена версия на каросериите произвеждани в Ботевград.
Източник

19
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 03.01.2019, 19:41:22 »
Няколко снимки от aрхива на РИА "Новости":
1. Шкода 9тр, Икарус 180 и София 65, пред Ректората, юли 1971г.
2.Септември 1971г., паркинга пред ЦУМ, на заден план се виждат няколко трамвая ДТО, а на преден два от трите модела на Булгаррено - 8 и 10.
3.Август 1973г., отново паркинга пред ЦУМ, но този път на заден план се вижда един Космонавт.
Източник

20
1 стотинка за билет в градския транспорт в Търговище
Quote
С билет от 1 стотинка вече се возят жители на Търговище в една от линиите на градския транспорт. До това се стигна след като местното общинско ръководство сключи договори за извършване на превоз на пътници.

До драстично намаление на цените на билетите за градски транспорт в Търговище се стигна след като общинското ръководство сключи договори за превоз на пътници по 28 автобусни линии от транспортната схема. След провеждане на обществената поръчка договорите бяха сключени с общо пет фирми.

Най-голямо е намалението на билета за линия № 11, която се движи в почивните дни и свързва квартал Запад 3 с гробищния парк. От досегашните 1 лев за билет, ползващите транспорта вече ще заплащат само 1 стотинка.

За най-масово ползваната линия № 10 цената на билета вече е само 30 стотинки, при досега заплащани 1.20 лв. Същото намаление важи и за линията, която отвежда търговищенци до местността Парка.

По-ниски са цените и на билетите и до някои от близките села и квартали на Търговище.


С близо 1 лев по-малко е и цената на билета от Търговище до Варна – от 7,02 сега тя е вече 6,16 лв.
17 от сключените договори са с 5 годишен срок на изпълнение. Прогнозната стойност на обществената поръчка е 4 360 000 лв. без ДДС

Pages: [1] 2 3 ... 125