Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mad_devil_k5

Pages: [1] 2 3
1
На мен ми прилича на скъсан носач.Но проблемите са им,й калпавата кормилна рейка,и слабите елементи по окачването.Явно лънния пейзаж на Русенските улици на някои места,са си казали своето..

2
Имаше интервю с водача на тролея, като човека спомена че мотрисата е изместена от удара с повече от метър в задната си част.Лекия автомобил няма спирачен, път и въпреки това водача на тролейбуса е виновен,според ЗДВП ,че не е преценил при навлизане в кръстовището дали ще му стигне времето за изтегляне, от пътя с предимство, макар че ако е изчаквал примерно насрещно движещ се в посока Център автомобил, той трябва да преустанови маневрата , без да попречи..Според мен трябва да се прави обратен завой малко по надолу на Кръговото което е на около 150 метра или да се обособи такова свързано с обръщалото на Градския Транспорт..

3
2014 са доставени 10 бр 5265 Тролза Мегаполис, в гр.Налчик,и в други градове.Всеки взена от различни места.Но няма как да се закупят мотриси от държави извън Евросъюза защо,никой не дава обяснение.

4
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 11.09.2019, 20:54:32 »
 А защо ли? Да не би да има друг заинтерсован за Автобусните линии??

5
В Чехия  Шкода 26 ТР се карат с така наречените  супекондензатори ,като управление, не като у нас , написах задължаваща прогеама без кавички ,понеже няма други кандидати ,или по скоро , е по удобно така за някои хора.За съветските трошляци или там както се изрази колегата по горе ,мога да му кажа че от може би 7-8 години Тролза Мегаполис имат един хибрид Тролейбус с автономен ход на батерия, можещ да измине до 55 км пробрег , има 12 тина бройки в Москва, с 10 годишна гаранция на батериите, и скорост при автономно движение  без токоснематели над 60 км/ч...Ако не се лъжа Карсан се произвеждат в Бурса Турция, и ако са тези автобуси, концепцията на Шасито е единтична с тази на Чехите,лично ги видях ..

6
Марка на тролейбусите? Дали пак,ще са по оперативна задължаваща програма Шкода Соларис 26 tr, или има и други предложения като марки?

7
Кормилната рейка на 26 TR  е като на лек автомобил.Не са лоши машините просто ние нямаме опит специално за Русенския ДАП.В София е е малко по различно ,понеже там имат основата.Като цяло 21 тр е доста удобна машина за управление,но неопита е ключов фактор.Контактната мрежа като цяло в града е тотална трагедия ,като сопол,за кръговото не коментирам там всичко е леш.Поне фирмата ,която я постави, или подръжката могат да опънат на доста места, има доста клиерс.Хоризонталните елементи държащи мрежата са се смъкнали от вибрациите ,което не е много добре.С малко желание и усилие могат да се получат нещата. :blink: :D

8
Хесовете ,ше са железни,но Шкодите са нежнички машини,направени за хубава контактна мрежа/бързи стрелки,бързи криви ,компенсатори и автоматични стрелки ,при които се влиза с над 40 км/ч/.....не се знае само на какво на ККМ ,се рфаботи в Чехуя,Словакия,Унгатрия/.По описаното по-горе мисля , че трябват допълнителни настройки на мотрисите,съпроводени с тестове ,а не директно да се пускат,по линиите.А дали напрежението на  ККМ е 600 V ,константно,ако е по ниско може да имат проблеми.При Неопланите са били необходими 700 V.

9
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 26.07.2019, 18:20:09 »
Нянах възсможност да снимам,но гледам днес един от Хесовете беше на обиколния маршрут.

10
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 25.07.2019, 20:14:07 »
760 e в движение,вече днесв го видях на пазара.Явно са малко по-нови модели от старите Хесове.Токоснемателите са малко по-различни,визуално имат разлики малки,но като цяло са доста запазени машини въпреки годините си.

11
Тези тролейбуси генерират ,чрез 4 тягови двигателя по,75 к.с,разработени в секретна секция ,към Швейцарските Военни Заводи,със Шпайхер даващ възможност ,за предвижване на автономен ход на батерия ,в разстояние от 1 км,при еднаква скорост,както при токоснемател,така и автономен,не знам ,колко требва да си неграмотен да разкачиш климатика и да прецакаш,цялата инсталация,на това прекрасно возило.Имах възможността да видя какво представлява,това чудо на техниката вътре в кабината по време на движение,мой приятел ме вози,това нещо няма аналог сравнени с тези каруци които дойдоха..

12
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 03.07.2019, 20:18:01 »
За мен лично маршрутите са интересни,като ми прави силно впечатление,че има маршрути покриващи , 20-та и 30 та линии..

13
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 28.06.2019, 17:50:38 »
По същата логика то й на Аспаруховия мост ,също е опасно,няма проблеми.Що се отнася до ефективността на ККМ по Бул.България, може един ден да решат да има свързваща връзка между Булеварда й Старото Разградско/ Гоце Делчев/, до обръщалото с Дружба 3.

14
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 27.06.2019, 20:47:08 »
Две стрелки се монтират за половин ден,така че интересни предложения,а предполагам че в по-късен етап ще се ползва и ККМ по бул.България.

15
Браво това са хубави новини...

16
Дано поне Шкодите 21 ТР,успеят от общината да закупят,тъй като и Враца имат апетити за тези мотриси.

17
Коя година са Хесовете, тъй като гледам от снимките са малко по нови модели от сегашните имат ,разлика в задната част.Автономен ход дали имат???

18
Май на Община Русе ,толкова и е еня за транспорта тука..В един момент ше се стигна до оправдания и глупости, й след това ше дадат на търг транспорта в Града..Преди доста време и аз писах това нещо, но никой не вярва.Той й колегата по-горния пост е писал точно... ;) ;)

19
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 06.05.2019, 15:46:02 »
Идеите , на повечето са интересни, но да се погледне от към икономическа гледна точка на разход-приход, едни хибридни тролейбуси биха свършили прекрасна работа ,дори й през охлюва ,където за ден може да се оправи мрежата стига желание да има.Все пак контактната мрежа е достатъчно разгъната като дължина и компактност и маршрута който тръгва от Дружба-Охлюва-Борисова-Цар Освободител-Плиска-Товарна Гара-Млечна Кухня-Липник-Кат, е добра като идея, тъй като обхваща над 80% от възлови места с пътнико-поток.

20
Други градове / Re: Плевен
« on: 24.04.2019, 20:11:23 »
Към Колегата постнал по-горе снимките ,първите 3 снимки са от преди малко повече от 20 го0дини, понеже тролейбус 164 ,който се вижда на първата снимка с разцветка е от преди 2000 та година ,помня много  добре. Колегата BOBI MW , ако има нужда от помощ ,или нещо друго ,може да пише, може да помагаме, дори с реставрацията. В Будапеща са направени ,прекрасно, а в Москва на кръгли годишнини, изкарват целия подвижен състав на тролейбусния транспорт там..

Pages: [1] 2 3