Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mad_devil_k5

Pages: [1] 2 3 4
1
Явно в общината са ударили дъното,що само гледат икономическия аспект, а не техническия..Ще има да плащат за подмяна на нови батерии на всеки 2 години та пушек се дига, и ще им излезне крива сметчицата.Не разбрах само защо няма техници хора в тия екипи по подбор на електротранспорта , а само лаладжии икономисти, и разни там чули недочули..Явно тролейбусния транспорт отива на заден план докато в един момент стане неудобен и бъде закрит, което няма да ме изненада... :angry: :angry: :angry:

2
След като закриха на 26.08.2020 г в Москва електротранспорта ,и оставиха една линия, всичко се пренасочва към електробуси.Бях писал ,че има възможност да се докарат Беларуски или други Тролейбуси от бившите Съветски републики.В момента В Минск има поръчка за Маз тролейбуси и електробуси, както и в предприятието в Тролза .Маз покриват дистанцията от 15 км автономен ход с гаранция в батериите от 7-10 год.Тролза си имат модели със суперкондензатори ,които издържат автономен ход до 60 км.Соларис 12  има в Стара Загора,колегите нека напишат колко им е автономния ход и при каква скорост,това явно е също от значение,както и цената.Електробусът е страшно скъпа играчка ,като на всяка 2-3 години при пълна ескплоатация трябва да се подменят определени,батерии.Там цената е 2-3 пъти по скъпа от тролейбусите на автономен ход.Кавко ще стане ,ще чакаме решението от комисията по транспорт..

3
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 14.08.2020, 18:54:05 »
Днес имах възможност да погледам презентацията на новите тролейбуси и електробуси на МАЗ,единия е модел 303Е10,доста интересни машини нямащи нищо общо с БКМ ,макар че май заводите с на едно място..Тролейбуса е с автономен ход 20 км,а електробуса е със ZF кутия и 300 kw електродвигател,има поръчани вече модели....Също така видях новите Шкоди тролейбуси не Солариси,нищо общо нямат с 26Tr..Ако някой има повече инфо да пише.

4
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 12.08.2020, 18:57:37 »
Има вероятност Тролейбусите,които са предназначени за Русе да са подобни на Врачанските,а именно на БКМ чрез Полските си  я представител.Явно и заради цените,които са доста по ниски от Чешките.За сега те са останаха едисрвен производител с Русия след фалитите на другите по големи заводи,даже и този на МАЗ ,който в момента все още има някакво производство.. 

5
Русе / Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« on: 07.08.2020, 17:47:50 »
Идеята е автобусите пътуващи към близките населени места да се вземат от общината,за да се спре така нареченото обиране на пътниците в градската част,и дасе минимизират загубиъе,тъй като ако ще и самолети да вземат проблема трябва да.бъде решен иначе се.обесмислят всички позитиви от новите возила,нови схеми и т.н..

6
Русе / Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« on: 07.08.2020, 15:30:04 »
Гледах параметрите от таблицата ,която колегата по горе е постнал,и прави впечатление,разхода на батерията  за час.Дали е възможно да поемат и линии като Мартен Сандрово,тъй като разстоянието не е мбого голямо спрямо града ,може би около 15 тина километра в едната посока.

7
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 07.08.2020, 14:57:51 »
Сега чакаме изненадата за новите Тролейбуси....

8
последно ще има ли нови Тролейбуси ,или само Електробуси и Такива на Метан????

9
Колега гледах сесията  и съм постнал коментар по темата,но в другия раздел...

10
Днес Община Русе отпусна 250 000 лв,заради кризата с транспорта и заради коронавируса,намаление пътникопототк,и най-вече да остане подвижния състав без съкращения.Този ,който е изпълнителен директор, нищо не става от него.Днес гледах заседанието, този е неадекватен в работата , за която е назначен.Догодина Русе ще има  35 возила ,но автобусите може и да са Китайски,понеже въпроса беше за това, а това още не се знаело по негови думи.Частниците по новата схема няма да ги има ще е изцяло Общински транспорта ,проблема е че трябва човек,който за тази позиция да си разбира от работата,както и координатор отговарящ за транспорта като цяло...

11
На мен ми прилича на скъсан носач.Но проблемите са им,й калпавата кормилна рейка,и слабите елементи по окачването.Явно лънния пейзаж на Русенските улици на някои места,са си казали своето..

12
Имаше интервю с водача на тролея, като човека спомена че мотрисата е изместена от удара с повече от метър в задната си част.Лекия автомобил няма спирачен, път и въпреки това водача на тролейбуса е виновен,според ЗДВП ,че не е преценил при навлизане в кръстовището дали ще му стигне времето за изтегляне, от пътя с предимство, макар че ако е изчаквал примерно насрещно движещ се в посока Център автомобил, той трябва да преустанови маневрата , без да попречи..Според мен трябва да се прави обратен завой малко по надолу на Кръговото което е на около 150 метра или да се обособи такова свързано с обръщалото на Градския Транспорт..

13
2014 са доставени 10 бр 5265 Тролза Мегаполис, в гр.Налчик,и в други градове.Всеки взена от различни места.Но няма как да се закупят мотриси от държави извън Евросъюза защо,никой не дава обяснение.

14
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 11.09.2019, 20:54:32 »
 А защо ли? Да не би да има друг заинтерсован за Автобусните линии??

15
В Чехия  Шкода 26 ТР се карат с така наречените  супекондензатори ,като управление, не като у нас , написах задължаваща прогеама без кавички ,понеже няма други кандидати ,или по скоро , е по удобно така за някои хора.За съветските трошляци или там както се изрази колегата по горе ,мога да му кажа че от може би 7-8 години Тролза Мегаполис имат един хибрид Тролейбус с автономен ход на батерия, можещ да измине до 55 км пробрег , има 12 тина бройки в Москва, с 10 годишна гаранция на батериите, и скорост при автономно движение  без токоснематели над 60 км/ч...Ако не се лъжа Карсан се произвеждат в Бурса Турция, и ако са тези автобуси, концепцията на Шасито е единтична с тази на Чехите,лично ги видях ..

16
Марка на тролейбусите? Дали пак,ще са по оперативна задължаваща програма Шкода Соларис 26 tr, или има и други предложения като марки?

17
Кормилната рейка на 26 TR  е като на лек автомобил.Не са лоши машините просто ние нямаме опит специално за Русенския ДАП.В София е е малко по различно ,понеже там имат основата.Като цяло 21 тр е доста удобна машина за управление,но неопита е ключов фактор.Контактната мрежа като цяло в града е тотална трагедия ,като сопол,за кръговото не коментирам там всичко е леш.Поне фирмата ,която я постави, или подръжката могат да опънат на доста места, има доста клиерс.Хоризонталните елементи държащи мрежата са се смъкнали от вибрациите ,което не е много добре.С малко желание и усилие могат да се получат нещата. :blink: :D

18
Хесовете ,ше са железни,но Шкодите са нежнички машини,направени за хубава контактна мрежа/бързи стрелки,бързи криви ,компенсатори и автоматични стрелки ,при които се влиза с над 40 км/ч/.....не се знае само на какво на ККМ ,се рфаботи в Чехуя,Словакия,Унгатрия/.По описаното по-горе мисля , че трябват допълнителни настройки на мотрисите,съпроводени с тестове ,а не директно да се пускат,по линиите.А дали напрежението на  ККМ е 600 V ,константно,ако е по ниско може да имат проблеми.При Неопланите са били необходими 700 V.

19
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 26.07.2019, 18:20:09 »
Нянах възсможност да снимам,но гледам днес един от Хесовете беше на обиколния маршрут.

20
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 25.07.2019, 20:14:07 »
760 e в движение,вече днесв го видях на пазара.Явно са малко по-нови модели от старите Хесове.Токоснемателите са малко по-различни,визуално имат разлики малки,но като цяло са доста запазени машини въпреки годините си.

Pages: [1] 2 3 4