Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - fafan

Pages: [1] 2 3 ... 88
1
За мен лично една от причините да се случват подобни инциденти е че не се спира плътно до бордюрите. Хората масово слизат на пътното платно и трябва да се качват на тротоарите, в момента когато все още не са горе автобусите вече се изтеглят и при завиване забърсват пътници. До колкото разбрах на спирката има джоб, но винаги се спира в съседното платно. Джобовете с лоша геометрия, където влизането и изравняването с тротоара не е възможно трябва да се премахнат всичките.

2
А с какъв темп се предвижда да бъде? 2-3 влака наведнъж или по-големи партиди?

3
Тази пролет писах за колело Хладилника, на 18 октомври 2018 г. пак рязаха дървета. Подготовка за зимата - дърва за огрев.

Че то там нищо не остана, съвсем се оголи, какво още са отрязали. :(

4
Да задам контравъпрос - ти юрист ли си? Victorlc юрист ли е? Защо се опитвате да превърнете форума в булмача в който са превърнали другия форум определени лица? За тях ми е ясно, те в онова блато там живеят и от там си теглят дивидентите, но тук бях останал с впечетлението че е експертен форум. Аз си признавам че не съм юрист, прехвърлих набързо този член в ЗОП и открих маса дела свързани с него, и решенията по тях хич не бяха еднозначни и прости. Вътре има поне 5 сценария за промяна по действащ договор без да се налага обявяване на нов търг и съответно повече не коментирам правната страна на въпроса. Ти на какво основание реши че точно в конкретния случай има корупционна схема?

5
Абе май е прав Sofia70, да взема и аз да се включа в общия концерт, няма смисъл. От сега нататък само хвалебствени химни ще пиша и тия лоши,лоши,лоши общинари как ни прецакаха, ужас!!

6
Лоши, лоши общинари!

7
Ужасна далавера наистина!

10
Е то табелите могат да се сложат и на О305 и О302Т, пък като стане време да се бракуват да се демонтират и да се сложат на нещо ново. Въпросът е да не стане така, че табелите да се окажат дефектни преди даже О302Т да бъдат бракувани.

Само че отново си личи какъв синхрон цари между отделните дружества. Автото обявява поръчка, а трамваите пак остават без табели.

11
Малък ъпдейт по поръчката за табелите. И двамата кандидати са допуснати до отваряне на ценовите оферти,което ще бъде на 22.10.

Лоши новини като чета кой продължава нататък  :( .

12
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 18.10.2018, 14:03:01 »
... където всъщност е редно да се движат.
Аз залагам на 9, защото хем не е тежка линия, хем минава току-до жълтите павета.

А какви са шансовете да се използват по линии като 107, 93 или 314?

13
Идеи / Re: TМ 1
« on: 15.10.2018, 11:36:04 »
До гара Север освен въздух друго няма да вози. Ще се увеличи дублажа с редовната 7 и сравнително редовната 6.
До депо Красна поляна също нищо няма да подобри. Според мен просто трябва да се закрие.

Вместо да се закрива, по-добре да се пусне през Халите по Мария Луиза. В момента няма нископодов подвижен състав по Мария Луиза, 2-3 Песи на 20 минути няма да са излишни.

14
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 14.10.2018, 15:40:54 »
Това важи май само за частните абонати. Тарифите за предприятия са други.

15
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 14.10.2018, 15:32:44 »
Или нощните линии. Прoбегът им горе-долу ще покрива шестте курса на нощните. После могат цял ден да ги зареждат.

16
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 14.10.2018, 14:26:37 »
Сигурно ще работят на някоя къса и лека линия, близичко до гаража да могат да си ги прибират. Поне челните им табели този път са нормални по размер, а не само за три йероглифа.

А към тях не трябваше ли да има и зарядни станции, те къде са?

17
"По-дизайнерски"? :laugh: :laugh: :laugh:
Стълбовете им ръждясаха месец-два след поставянето и трябваше да се боядисват наново;

Стълбовете за новата серия табла са още по-боклучави от тези на предишната. Гледам, че просто се опитват да спестят всеки грам метал, едно Г от максимално тънки профили със заварка на чупката, даже не са ги огъвали този път. Да видим кога ще почнат да ни падат тия ел. табла по главите докато чакаме трамвая.

18
Отвън се различават само по герба на София, тези на МТК нямат, което ме дразни много. Според мен всички превозни средства, дори и да не са собственост на общината, а само наети, трябва да имат герб докато са в служба на градския транспорт, но явно няма кой да ги следи тези работи.

19
Съчетано лифт+автобуси. Това е супер утопично, но е идилията за мен.
Държавата и СО да си влязат в ролята и целия си авторитет и суверинитет и да вземат лифта под държавно/общинско стопанисване, част от ЦГМ. Тогава 66 може да се остави делник 5-6пъти, празник на 60 мин., като лятото и Коледа всеки ден е по празнично разписание. Даже може да не се катери чак до Алеко/Морени. В същото време да се наблегне на Симеоновския лифт и да се засили 122 което дори да тръгва от НДК празнични/ваканционни дни под номер 222 или 122А. Лифтът, предвид местоположението на Витоша и София е нереално скъп и... безсмислен в сегашното си опериране. Няма да се учудя дори ЕС ако се заинтересува да финансира неща по лифта ако е част от СКГТ/ЦГМ.

Това е утопия в момента, особено с тези цени на лифтовете. Лифтът в момента е по-скъп за едно семейство от това да си вземат едно такси до Алеко, затова и всички се тъпчат в рейса или се качват с коли въпреки забраната. За 4 човека излиза 40 лева плюс паркинг Симеоновския лифт, а с такси до горе е максимум 25 лева. Ако приватизационния договор се развали и ЦГМ поеме обратно лифтовете може да се помисли за някакво съвместно тарифиране, на сегашния етап е илюзия.

Ако лифтовете бяха на общината можеше при обновяването им да се планират и така, че да изпълняват и транспортни задачи в града и капацитетът му да се използва по-пълноценно. Например с една междинна станция на Симеоновско шосе кабинковия лифт може да извозва от бъдещата метростанция на СОП до Симеоново и да е част от транспортната схема. Сегашния им собственик няма никакъв интерес обаче от такова нещо.

20
Точно събота и неделя има нужда от 93 до лифта, той работи само в тези дни. Ако през уикенда се махне автобуса до там съвсем лифта ще замре, то и сега почти никой не се вози на него. 93 може да се качва по-високо през делничните дни, когато така или иначе няма друг транспорт до Витоша, а през уикендите има нужда от две допълнитени коли за 66. Друг вариант който вече беше предлаган е 163 да се удължи до Зоопарка, за да не вози въздух, а да тръгва по едно и също време от спирката на мола с 66 и така да разрежда тълпите. В ЦГМ ги знаят всичките тези неща, но явно не искат да оправят положението с излетните линии. Фактът, че се поръчват недостатъчен брой автобуси за уж обновяване на парка ме навежда на мисълта, че положението ще си остане все такова мизерно - хората ще се тъпчат и ще си тровят нервите и ще им се разваля екскурзията.

Pages: [1] 2 3 ... 88