Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 239
1
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 18.10.2018, 14:33:38 »
И защо са се набутали 10 - къде спят диспечерите? :help: Нормално е водачът на първия навлязъл в затворения участък да уведоми диспечерите и те да заповядат на останалите да заобиколят по Отец Паисий и Владислав. :help: 82 и 88 са с интервали около 15 минути делник и има достатъчно време за адекватна реакция още щом е затворен участъкът без да се натрупват превозни средства. :help: В краен случай, ако се заформи тежко задръстване може да се заобикаля по Сахаров и Владислав - получават се приблизително 2.2 km на дизел, което би трябвало да е възможно за тролеите.  :rolleyes:

2
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 18.10.2018, 13:16:06 »
Заобикаляне по Отец Паисий, Владислав и Дрин посока центъра е около 1 km  на дизел и не би трябвало да е проблем за тролеите. :rolleyes: Другият вариант за заобикаляне - от кръстовището на Сливница и Отец Паисий по въпросната улица и Владислав до Централна Поща е около 1.2 km и също не би трябвало да има проблем да се измине на дизел. :rolleyes: И в двата варианта се губят две спирки, но се осигурява адекватно обслужване на останалите а и спирка Лятно Кино Тракия посока центъра може да бъде компенсирана с временна такава преди кръстовището. :rolleyes:

3
Все пак основните пътникопотоци в София са от големите квартали към центъра сутрин и от центъра към големите квартали вечер и е нормално да са приоритетни. Също в центъра няма свободно място за депа и гаражи за разлика от периферията а и не може навсякъде да има депа и гаражи с малък брой превозни средства, това вдига сериозно експлоатационните разходи.  :rolleyes:

4
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 18.10.2018, 09:24:36 »
72 и 94 са с интервали 8-10 минути делник съответно реалното чакане е средно около 5 минути и няма смисъл да се забива допълнително автобус 9 в задръстванията между Орлов Мост и НДК - загубеното време в задръстванията е много по-голямо в сравнение с това за чакане на 72 или 94.  :rolleyes: Пакетното придвижване е често явление, но допълнителна автобусна линия с нищо няма да помогне за решаването му. :rolleyes:

5
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 17.10.2018, 11:39:11 »
Увеличаването на пробега трябва да стане чрез сгъстяване на съществуващите линии особено тролейбусни и трамвайни както и натоварените автобусни, а не чрез вкарване на автобуси в идеалния център и създаване на ненужни дублажи и забиване на линии в задръствания. Удължаване на 9 по маршрута на 72 не е удачно, тъй като ще се забие в задръствания и ще дублира сериозно 72 и 94.  :rolleyes: Има и възможности за оптимизация чрез пренасочване на пробег - примерно 12 може да се изведе вместо през Левски и  Враждебна директно от Автостанция Изток по Ботевградско Шосе съответно в обратна посока по Ботевградско Шосе към Автостанция Изток, да се затегне разписанието до двупосочен курс около 45 минути включително почивката на водача и да се премахне разпокъсаната втора кола, като пробегът се пренасочи към друга концесионна линия примерно 86 - би стигнал за поне една допълнителна кола делник и празник. :rolleyes:

6
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 16.10.2018, 13:13:49 »
Обслужването на една линия с различни видове автобуси през деня и през нощта е свързано със сериозни проблеми - трупа се нулев пробег за излизане и прибиране на автобуси, не се използва ефективно работното време на шофьорите и т.н.  :help: Нормално е част от обслужващите вечерен пик коли да останат през нощта. 113 е безмислена линия и е по-добре колите да се разделят между 76 и 213, 314 осигурява връзка на Младост 1  с Община Младост. :rolleyes:

7
Идеята е добра като цяло, но е уместно и по 314 да се пуснат Ютонг евентуално в комбинация с работоспособните Тедом, а старите БМЦ да отидат на селските линии 8, 10 и 14 след края на концесията на Карат.  :rolleyes: 314 е линия с доста дълга градска част от БПС до Младост 1 включително висене в задръстване между Аврамов и Сахаров и се нуждае от нископодови автобуси с автоматични скорости, антиките МАН с висок под и ръчни скорости са неудобни за такава линия. :rolleyes:

8
Clouds - Even if I fall
Прекрасна акустична балада с невероятно изпълнение на Daniel Neagoe - стойностен съвременен румънски певец, мултиинструменталист и композитор.

  :fan: :)

9
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 16.10.2018, 09:49:37 »
Миков поне има добра алкохолна подготовка, Нинова няма никакви сериозни успехи с чашката. :)

10
За 94 са нужни 7 коли за да се запази нормалния интервал празник - двупосочният курс е поне 60 минути, трябва и почивка на водача.  :rolleyes: ТМ10 наистина можеше да е с нормалните четири коли. :rolleyes:

11
ТБ11 не е чак толкова лека линия - минава през натоварения пътен възел на 4-ти километър, Орлов Мост, СУ, Паметника Левски всяко от тези кръстовища изисква внимание - има джигити, камикадзета и т.н., не са рядкост задръстванията. :rolleyes:

12
Причините не са чисто политически - Чавдар 141 има много сериозни конструктивни недостатъци и ако бяха доставени още такива щяха да окапят в рамките на няколко години и да се наложи нова доставка - по 280 и 94 едвам издържаха 4-5 години преди да бъдат прехвърлени на по-умерено натоварени линии като 78, 86 и крайградските, във Варна по 14, 148 и 409 нямаше да издържат много по-дълго.  :rolleyes: Производство само за крайно ограничения вътрешен пазар няма как да е рентабилно и изкуственото му поддържане щеше да доведе до ненужни разходи много по-големи от тези за внос на автобуси. :rolleyes:

13
Идеи / Re: TМ 1
« on: 15.10.2018, 11:45:01 »
При възстановяване на ТМ12, което вероятно ще стане до края на месеца по Мария Луиза ще има частично нископодови вагони на около 12 минути в пик и няма да са много желаещите да чакат 20 минути за такъв с изцяло нисък под. :rolleyes:

14
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 15.10.2018, 11:42:26 »
Примерно е възможно 285 да мине на единични автобуси със съкращаване на маршрута до Лъвов Мост или Сточна Гара, като сегашните съчленени се прехвърлят на 85 за да не се влоши обслужването на Хаджи Димитър. Така Хан Кубрат ще има по-редовен транспорт примерно 4 коли на 12-13 минути, но се увеличава сериозно транспортната задача. :rolleyes: За 1 е оптимално да е целодневно на около 15 минути и около 30 нощем с единични автобуси, за 3 е оптимално да е на 30 минути делник пик и празник през деня при хубаво време, в останалото време може да е на 40 или евентуално 60 минути, нощем на 120 също с единични автобуси.  :rolleyes:

15
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 15.10.2018, 11:30:26 »
В Дружба тролейбусния гараж Искър е  на по-малко от километър от автобусния.  :rolleyes: Няма ли възможност да се вземе мощност?  :rolleyes:

16
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 15.10.2018, 11:25:41 »
90-та година вече нямаше пари за строителство на тролейбусна мрежа. Манолова дублира функциите на архиерея на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян с голям бюджет при това има и заместник омбудсман,  докато арменската епархия няма протосингел. :) Неслучайно Община Русе няма омбудсман - функциите му се изпълняват от свещеник Дирайр Хадавян без излишни разходи от общинския бюджет.  :) :fan:

17
Видях от прозореца на Василев Плаза Conecto G да завива от Индустриална към Каменоделска, предполагам по 309. :rolleyes:

18
Най-голямата тролейбусна мрежа в Западна Европа е в Залцбург - обща дължина на контактната мрежа около 146 km и 12 редовни линии. Швейцария има 13 града с тролейбусни мрежи, най-голямата е в Цюрих с приблизително 54 km контактна мрежа и 7 линии. :)  В Русия през 21 век са закрити 11 системи, в Украина - 2, в Беларус запазиха всичките 7 системи, в Средна Азия оцеля само тази в Ургенч, в кавказките републики оцеляха само системите в Сухуми и Ереван. :rolleyes:

19
Saturnus - Rain Wash Me

Интересна композиция с различни по съдържание части, контрастиращи епизоди, ревове и речитатив.  :fan: :)

20
Днес на Славейков имаше две вишки - опъваха носещи въжета за бъдещата контактна мрежа. :)

Pages: [1] 2 3 ... 239