Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - New_Passenger

Pages: [1] 2 3 ... 29
1
В каква степен са били положени тези основи? Едва ли е бил изпълнен груб строеж като при НДК и ЕС. При всички положения, за Цариградско работата трябваше да бъде максимално улеснена още през 70-те. Но предполагам, изградените основи са минимални. При това положение кой знае колко време щеше да се забави строежът, ако бяха се спряли на варианта Цариградско. И надали щеше да се стигне до М3 през 2016 г.

2
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 18.06.2019, 10:29:48 »
А63 тръгва от друго място. Останалите два можеше да въртят на Парадайса. Не знам дали има желаещи да комбинират планина с зоопарк.

3
Марине, благодаря ти за тази изчерпателна информация!
Единствения ми въпрос е за Олимпийското село. Блоковете в Малинова долина не бяха ли строени с мисълта да послужат за настаняване на олимпийци при евентуална олимпиада в София'92? Може би още тогава са водили разговори за трамвайно трасе по Габровски което да продължи по маршрута на А94 и да стигне до олимпийските блокове в Малинова долина. В този случай разклонението в Младост щеше да се прави с идеята да има връзка с Универсиада може би?

4
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 18.06.2019, 09:02:30 »
Ами, гл.арх. Здравков щял да бъде координатор на целия проект. Идеята е да не се допускат диспропорции като в района на Полигона.
Не мисля че пробивът Дуков-Величкова има пряка връзка с новия квартал. Все пак е проектиран доста преди него. И за мен е загадка защо не са предвидили място за автостанция. Все пак метростанция Витоша е кръстена с мисълта за излетните линии. Сега обаче, излетните линии са твърде малко, общо взето А63 и А122 (дори се съмнявам дали тази линия е все още валидна). Останалите трудно можем да ги наречем излетни. Ако можеше да се направи по такъв начин че да въртят около Парадайса, нямаше да има нужда да ходят чак до Зоопарка.
Ако до Кутев се направи нов рационално замислен квартал, ще съм много доволен. Вместо остарелите индустриални сгради и неизолзваеми далекопроводи. Между другото, далекопроводите по Козяк вече са свалени.

5
Метродиаметър 3 / Re: Рендъри на МД3
« on: 18.06.2019, 08:48:08 »
Това са само предложения. Най-вероятно дизайна ще бъде друг. Няма да е Витиня. мисля че окончателното й име е Тракия. Не че Тракия е подходящо, но след Г.Аспарухов станция Витиня...  :/
И станцията до Стадион Герена трябва да е синя.

7
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 17.06.2019, 10:13:45 »
Първият квартал от който може да се започне е Илиянци.
Доколкото знам вече се работи по проекта за нов квартал на мястото на НПЗ Хладилника. Проектното име е "White District", зад шоурума на БМВ и сградата на Овъргаз. Този път обещават инфраструктура, места за релакс и т.н.

8
Тази снимка най отдолу е метростанция Хаджи Димитър

Така е. Помислих че е НДК заради ромбообразния дизайн от дясната страна. Ако се спази този дизайн дето го видяхме на рендъра на НДК-2, можем да твърдим че е доста по-семпло и скучно в сравнение с НДК-1.
Лично за мен се очертават 2 фаворита: Попа и Красно село.
Театрална ще бъде нещо като ИЕЦ. Медицинска - като баня. Булевард България с атрактивно пано. Да видим и пълната картина на Хаджи Димитър че на по-горната снимка се вижда само част, която пък не се вижда много добре заради строителните скелета. Май само Орлов мост не видяхме. При Лъвов мост стана великолепно. Много ми е интересно дали и този път силуетът на моста ще се впише в дизайна и дизайнерския подход като цяло.
Новите информационни табла напомнят на трамвайните такива. Много по-добре от всички сегашни. Дано ги сменят навсякъде.

9
Тази най-отдолу е Христо Ботев/НДК 2. Другата (с оранжеви и светлосини извивки) е Красно село - Цар Борис ІІІ. Не се учудвайте за тези двойни имена, в някои световни метра си е обичайна практика (Louvre/Rivoli в Париж, Nowy Swiat - Universitet във Варшава, в някои американски градове като Сан Франциско и Ел Ей също има много двойни имена). При нас започна още отдавна, с ИЕЦ.

10
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 11.06.2019, 17:53:36 »
Как си представяте софийските квартали и ж.к.-та на бъдещето? Мислех да направя нова тема, но да започнем тук. Как си представяте оптималното развитие на града, къде могат да изникнат нови квартали, кои места  са най-подходящи?

11
Съгласен съм че втора станция в БП не е необходима, сегашната върши работа, а и няма толкова пътникопоток за Арена Младост и Holiday Inn. По-скоро трябва да се търси възможност М2 да стигне до Младост (а защо не и до Горубляне) вместо да се затваря в Студентски град без по-нататъшна перспектива. Това би позволило М2 частично да поеме потока от БП.
Овча купел има 4 станции поради слабото транспортно осигуряване. Поради същата причина след Сердика приоритетът беше станция Обеля, а не СУ. Кюстендил все пак има достатъчно бързи транспортни връзки, както и ВА. Което пък не означава че трябва напълно да се откажем от тези станции. Най-веротяно са оставени "за по-добри времена".
Картата ти е добра, продължавай така, можеш да добавиш и имена. Добринова скала по-скоро ще стане Царица Йоанна, а след нея е планирана още една станция (за всеки случай - ако люлинското сити стане реалност). Трансферната станция преди Обеля най-добре да се кръсти на Панчо Владигеров, както и гарата. БП нека си остане БП, дори да се изгради станция на Технополис. За какво са ни сто станции с името Младост?

12
Наистина, ако през 2004 г. онези площи не са били изкупени, можеше да се предвиди трамвайно трасе там: Габровски-картинга-Студ.град. По този начин и блоковете в Малинова долина щяха да имат що годе бърз транспорт до центъра. Или транспорт като цяло, сега нямат никакъв.

13
Най-новата придобивка е Некрасовская линия, 15-та в Москва.


14
И аз си мислех че метрото ще компенсира двойката. Изобщо не ми хрумна за моста Въртопо, а си мислех че трасето е предвидено по Кл.Охридски като ТМ2. В метровлаковете бяха разлепени схеми със станции след Сердика: Кл.Охридски-Стадион В.Левски-Интерпред, но по-нататък не знаех какво ще е трасето.

15
Да, мисля че беше във връзка с удължаването на М1 към Младост. Тогава не бях съвсем наясно къде точно ще минава трасето на метрото. Мислех си че ще някакси ще завива на Ляпчев към Младост. За едно от постиженията на Софиянски моста "Въртопо" изобщо не се сетих.

16
Там кажи-речи всички молове са почти извънградски. В по-централната част, както и в Чайка, Левски почти няма и хипермаркети. Мисля че преди 2-3 г. се е появил Кауфланд в Левски. Но молове няма. Има по-малки търговски центрове. Спомням си един такъв в Левски, ама по-скоро към Победа. Забравих му името. Другият е Пикадили парк точно в края на Чайка до Морската градина. Нещо като Скай в столичния квартал Слатина.

17
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 28.05.2019, 21:31:00 »
Добре, а НСА, тогава ВИФ, след като са се намирали на Гургулят, имали ли са спортна база някъде? Сегашната в Студентски град кога е вдигната? Има и колонада на входа :rolleyes:

18
На тази карта все още присътства Момкова махала и вече присътства Манастирски ливади. Пък Студентски град незнайно защо е обозначен като Студентски комплекс. Официално винаги е бил "град", а не "комплекс".

19
Където са кулите, почти не стъпва човешки крак, което им предопределя съдбата. То и за Galeria e така от долния край, но поне има хора от горния. Мисля, че на Варна Моловете не са били проблем, няма и да бъдат.
Варна няма как да храни други висококвалифицирани кадри, освен ИТ.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Е, как да не стъпва, след като кулите се намират на Варненчик където минава целият трансфер до Владиславово, Аксаково, летището и т.н.? Квартал Трошево където се намират също е атрактивен, търсят се жилища там. С малко повече пиар може да привлече много клиенти.
Вярно за ИТ кадри. Лятото се търсят и кадри в сферата на хотелиерство, ресторантьорство.

20
Тези зали са по-малки и по-стари, не бива да ги сравняваме с Арената. Питай който и да било профи в сферата на саунда и ще ти потвърди че звукът в Арената е мегагаден.

Pages: [1] 2 3 ... 29