Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 382
1
Шрифтът на числата е стария от времето преди флага. Виж 9ките на камиона и 6Жана на колата.

2
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: Today at 03:26:17 »
Първо, че шкодата не може да засили, второ, че няма никакво ел. спиране. Накладки не знам на какво време сменят, обаче е доста често според мен.
Иначе Икарусът си вози и се усеща много хубаво. Особено 108 и 911 плават като корафб, имат отлична возия.

Кои са тези тролеи с отличната возия? 108 и 911 няма.
Шкодите си засилват достатъчно добре. Това че на те ти се струва нещо не означава че е истина.  Подозирам че вече съм го казвал.

3
Според мен не е приятно да бъдеш следен постоянно от камера. Все пак не говорим за банка или друго високорисково място. Това неминуемо ще натовари допълнително и без друго стресовата работа на водачите.

4
Хайде сега намери правилната тема, защото показаното не е нито старо, нито рядко и ще бъде изтрито.

5
Да, но финансирането не беше от ИПГВР на ОПРР,  откъдето се купиха 20те.

6
От есента из столицата ще тръгнат първите трамваи без ватман. Все пак в кабинката ще има квалифициран служител, който от време на време да слиза с големия лост в ръка и да премества стрелките на разклоните.

7
Със сигурност. Определено има нужда от удължаване на 18 до Хладилника, дори на цената на увеличени интервали.

8
Няма особен смисъл да се разширява булеварда, като в двата края на отсечката габаритите се запазва. По-добре да се направи алея за разходки или велоалея.

9
Има достатъчно бързи влакове които не помирисват скорости по разписание над 100, та да се налага най-модерните вагони да се съсипват по ПВ.

10
А така. Хубаво си го написал. Надявам се да го прочетеш и ти, и да го осмислиш.

11
Тези автобуси така шумят. Свободен си да не се возиш в тях. Аман от мрънкачи.

12
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 13.08.2019, 06:42:08 »
Плоскости Дупнишка превъзходна. Наистина се оказаха най-издръжливите подобни.

13
Включването на отоплението ръчно ли е?

14
По 9тм се движеха всички къси автобуси в Земляне ,главно 345 Конекто и 0 302.

15
Quote from: bdz43r
Така че водач на автомобил е нормално и редно да е виновен във всички такива случаи и законът конкретно по този въпрос винаги може да бъде спазен.


Не съм съгласен. Предвид че се имам за водач спадащ към онази 1/3 които спират на пешеходци във всеки възможен момент, съм имал немалко случаи в които не съм имал възможност за реакция и съответно спиране на пешеходци.

16
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 08.08.2019, 03:04:52 »
Имаше кратък период преди 15тина години когато нощните коли по 20 бяха GT6, а по 22 единични Т6В5.

17
Наличните Т6Б5 са достатъчно за 15 състава.

18
Метрополитен и НКЖИ са бенефициенти по различни оси. Видинчани и русенци могат да се сърдят на некомпетентността в НКЖИ. 

19
Е какво от това. Проблемът е защо следващият е след 20 мин, а не че този се е развалил.

20
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 06.08.2019, 18:25:53 »
Вместо фазер е използвано ПДЧ. Пребоядисано с боя и след влага резултатът е видим. 2002-2006 г. такива бяха масово плоскостите в икаруси, О305, Хюлиези, че дори и в трамваите.

Бял фазер съчетано с балатум с имитация на паркет беше патент на АРЗ.

Pages: [1] 2 3 ... 382