Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 [2] 3 4 ... 343
21
2064 на 78  :D

22
Изтрити теми / Re: Подвижен състав
« on: 13.09.2018, 15:52:02 »
Не си спомням да има такъв автобус.  :rolleyes:

23
То и с електрическите ще се приключи ако поемат 260.

24
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.09.2018, 15:33:06 »
Пълно обновяване при тролейбусите няма. Просто в даден момент ще грохнат Икарусите и ще се принудят да ги бракуват.
Късите Шкоди са на по 8 години вече. Не е далеч моментът при който ще имат нужда от ОР. Същото се отнася за старите БМЦ и нископодовите Конекто, които чукнаха 10 години. Това е значителен брой возила. Да не говорим за всички останали автобуси че с баданарка и тел в гаражни условия адекватна поддръжка не може да се прави. Та инвестицията за подобна база за ОР ще се възвърне под формата на удължен ресурс на возилата и по-добро обслужване на линиите.

25
Тая поръчка не я ли отмениха. Има само едни Т6А2 (2030) с климатик и той е сложен след последния ГПР преди време.

26
Сутринта към 9 беше на 79. Явно сега по обед се е включил.

27
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.09.2018, 13:03:59 »
Само ако сметнем колко милиони се платиха на АРЗ и Омуртаг за ремонт на автобусите, не една а няколко бази щеше вече да има. В депо Красна поляна как обособиха ремонтно хале за ГПР. Нищо не пречи в Дружба (например) да направят едно такова хале и да се правят ремонти там. В момента единствено се боядисват автобусите (в Земляне до където стига ръката на бояджията) изкърпват се греди и се третира ръжда. Основен ремонт на автобус в истинският смисъл на думата от поне 6 години няма.

28
За цялата тая свинщина с хиляда регистрации единственото което може да очакваш от модераторите е да не те сиктирдисат както си му е редът.

29
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.09.2018, 09:36:34 »
Ремонтите в Дупница 2004-2009 е може би най-доброто което се е случвало на тролеите в София. Единствено в този период се доближила най-близо да заводския си вид.
Това сегашното си е свинщина отвсякъде. Не знам колко струват ремонтите в Левски но за варосване отвън и отвътре не струва много. Нищо чудно че на 4 години ходят до там.

30
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 11.09.2018, 23:36:30 »
Даже пишеше Ректората вместо Софийски университет.

31
Готово. Липсват само VIN.

32
Разни / Re: Поздрави
« on: 10.09.2018, 13:29:57 »
Честит рожден ден Станко. Пожелавам ти много радост щастие и късмет.

33
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 10.09.2018, 13:10:22 »
В какъв смисъл проблеми. Намаления разход не бих го окачествил като проблем. Моят автомобил също е на газ и разликата в разхода спрямо бензин е минимална.

34
2165 на 79  :fan:

35
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 10.09.2018, 09:34:02 »
Доста наивни разсъждения. И то въз основа на някаква снимка в Интернет

36
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 09.09.2018, 21:42:48 »
Палмолив ли рекламираше тогава?

Линкът не работи.

37
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 07.09.2018, 23:43:24 »
Не съм твърдял подобно нещо. Но е качвана....

38
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 07.09.2018, 16:04:02 »
Иво, пак къртиш мивки  :D
Тия мустакатите с немска регистрация не ще да са германци.  А пък ако си гледаха карта или GPS въобще нямаше да стигнат до Цариградско с покъщнината си.

39
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 07.09.2018, 15:57:16 »
И тая не е пускана.

Пускана е.

40
604 е важна линия за Дружба 1. След връщането на 204 в СА аз лично съм склонен да вярвам че 304 ще я закрият. По-добре да поизправят маршрута на 404 в Дружба, за да може да се ползва като дубльор на 204 поне до метрото.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 343