Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 [2] 3 4 ... 367
21
6 месеца.

При мен беше сумирано отчитане на работното време на 3 месеца. От Нова година имало промяна и УЧР ме кара да пиша графици за отчитане на работното време всеки месец, което води до известни проблеми.

22
На 113 дори ако се махне една кола може да се синхронизира с 213 и без промяна да друго. Иначе наистина 213 е много нарядко. Когато бяха 213 и 214 всяка от тях беше с 7 коли а сега сумарната 213 е с 9 коли.

23
Направо на бариерата...  :P

Извънредният труд на водачите заплаща ли се като такъв?

24
Разбира се че се продават. Ако няма карта за намаление тарифата е редовна.

25
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 08.02.2019, 20:43:17 »
1240 би трябвало да е Малашевски инв. номер. ДК номерът е единствено изключение за рег. номера.

26
Въпроси / Re: От/до Летище София
« on: 08.02.2019, 08:40:59 »
От няколко месеца е така.

Quote from: sofia-airport.bg
Летище София осигурява директен транспорт между Терминал 1 и Терминал 2 без междинни спирки по маршрута. Автобусите, обозначени като трансферни, се движат ежедневно на интервал от 15 мин. от 05:00 до 23:00 ч.  Превозът е безплатен.

27
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« on: 08.02.2019, 08:38:07 »
А защо като са го отчели като грешка не са ги подменили гаранционно.
Или само политическа отговорност са поели.

28
213 и 305 не обслужват само Младост! Аз не съм виновен че в Младост са пуснали метрото, та да трябва да съм наказан с такива интервали.

29
Ляв. Много важно е според мен да има, за да могат закъснели или пренасочени тролеи са въртят там вместо на Руски паметник, където хем се губи време, хем е неудобно.

30
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 06.02.2019, 19:44:36 »
Имаше известни периоди в които 23 се обслужваше от Чавдар 141.

31
Трамвая го премахнаха заради строежа на МД2, трамвая до Дървеница също беше премахнат заради МД1.

И двете твърдения не са верни.
Трамваят в тунела го премахнаха, главно заради твърдоглавието на (разбирай лобизма в) СО. Бяха представени много на брой добри предложения и въпреки затворената Витошка пак можеше добре да съжителстват тунела и наземното трасе. СО обаче избра най-скъпият вариант, който разбира се веднага реши да не го изпълнява, защото е скъп.
Трамваят до Дървеница имаше готов проект и осигурено финансиране и отново СО не пожела да го реализира.
Метрото и за двете просто съвпадна като време, но няма общо със закриването на трамвайното движение.

Завой от Фр. Нансен към В. Левски няма. ККМ е монтирана, но стрелки липсват.


32
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 06.02.2019, 12:54:50 »
Не си фантазирам. Доскоро по 26 редовно се движеха О 345 Г. Имат проблем с разминаването, а не с вертикалния габарит.

33
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 06.02.2019, 10:05:51 »
Съчленен стар МАН или Конекто нямат проблеми там.

34
Интелегентно нали  ;)

35
Не. Всяко лято Т4Д-М си работят така.

36
А защо махането не е последвано веднага от монтаж? И защо не започнаха с автобусите с неработещи табели?

37
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 05.02.2019, 09:14:30 »
А доколкото аз разбрах, отново пусна кьорфишек, който повлече безсмислен офтопик след себе си.  Проверявай си източниците и само при сигурна информация може да хвърляш сензации.

38
Не беше ли по-добре 17та кола да стане двусменна?

39
Нали има слух че ще купуват още 10 Т6А5.

40
При наличие на 88, участъка Гара Искър - Депо Искър спокойно може да се закрие за редовно движение, или да остане Депо Искър - Гео Милев с 2 коли на 20 мин.
При изградено трасе до Младост курсът се увеличава с 15 - 20 мин, което е +3 коли в пик и +2 извън пик за запазване на същите интервали или от 15-11-15-4 да стане 18-13-18-5.
22 е на 20-13-19-5.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 367