Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 377
41
Хм, тоест заедно с пускането на трасето на ТБ4 е била направена и трамвайната линия, която просто е стояла неизползвана с години?
Доколкото си спомням, ТБ4 се роди доста по-късно.

Тролеят до Дружба 2 тръгва след построяването на бул. Цветан Лазаров през 1992ра. Преди това тб 4 си е до депото.

42
От тук насетне стои въпросът ще бъде ли запазен или не. За другото Иво просто пак е сложил розови очила.

43
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 08.06.2019, 20:11:37 »
Онзи ден видях че 4107 пак е станал учебен.

44
Досега при всяка от многото му регистрации, получаваше бан. Да видим този път накъде ще се стекат обстоятелствата.

45
2807 с ПТП на гробищата.

2256 също е пострадал леко.


46
Нали има няколко курса от Бизнес парк към Витоша. Може машинистът да не се е усетил че трябва да смени табелите.

47
Quote from: ozzy
Те останаха 3-4 здрави, и като се случи 2-3 да са в сервиза, и не остават достатъчно за 79. Скоро ще има само стари БМЦ и стари Манове по 79.
`
Напоследък по-често засичам зелен на 78. По 79 почти всички са оранжеви.

2510 на 78.

48
Мисля че ги сложиха и на ломския влак. Нищо не пречи да пътуват и към Видин вместо серия 33/45, ама не би.

49
Моста на Въртопо бе завършен по времето на Софиянски. Строежът му започва доста преди него.

50
2727 пък е на 79.
79 спокойно може да мине на БМЦта.

51
Най-удобно би било двата вагона за Одрин да се закачат на опашката на влак Слънчев бряг, в участъка София-Пловдив. Естествено и престоите да се намалят.

52
Автобуси / Re: Чавдар 130
« on: 05.06.2019, 21:39:09 »
Вероятно защото е било по-лесно и евтино вратите на 120/141 да са същите като на 13/14-20.
Този шуменския изглежда че е му е махната трета врата.

53
Само че за София специално нищо няма да се подобри. Просто ще нарежат 30 Икаруса за сметка на нови тролейбуси и 25 стари трамвая, за сметка на толкова нови. Това не е никаква мярка за подобряване на въздуха. Подобна мярка би била 74, 94, 310 и други подходящи линии да станат тролейбусни, да се направи ТИС в Младост и да се прокара електротранспорт там, да се реализират нови трамвайни трасета, ... Сега просто ще се обнови електрически подвижен състав с друг такъв. Предишния път поне се замениха 150 димящи 305тици.

54
Ами предвид че се пускат съчленени автобуси по ключови линии като 54, 77 и 108, няма как да не се появяват къси на 83, 11 и 102.

55
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 04.06.2019, 11:10:51 »
За съжаление повече няма да се правят ОР на тези трамваи. Като пляките ще се движат докато издъхнат.

56
Е колко да са по-стари. Хайде стига с глупостите. Далеч по-важно е доколко са запазени, дали имат корозии, пробег от предходен ремонт, общо състояние на мотрисите. То нашите  сф като са по-нови да не би да са по-добри?

57
Бул. Ал. Стамболийски 173, или иначе казано Народно читалище Аура.


58
Значи да очакваме съчленени Солариси 4-то поколение....За Хес няма смисъл да се надяваме....

Хес не ни и трябват  :rolleyes: И при положение, че е доста бутиков производител (двойно по-скъпи, но на практика използващи същата техника като Соларис), разпространен единствено в няколко съседни държави, никога не сме се и надявали. ;)

Хес, заедно с Ван Хоол са гръбнака на тролейбусния
 транспорт е Женева, и не само.

59
От тия "100%" повечето искат да се возят на каквото дойде без да чакат по 20 минути, за което си плащат.

60
Добре де, защо при тоя недостиг на автобуси дремят 40 бр нови без работа.
Освободените от 11 Конекто къде работят?

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 377