Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: 1 [2] 3 4 ... 666
21
Има грешка е описанието на етап 3.
Няма грешка. При Етап 3 - "Кошмарът на Емо Шиваров" строителен обект е пл. Македония с всичко, произтичащо от това.

22
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME (1301-1310)
« on: 16.06.2020, 09:24:29 »
Ако ще се махат фолиа, то всяко превозно средство (автобус, тролейбус, трамвай) трябва да е в заводски вид и да се осигурят сенници.
Беше посочено, че обсъжданите возила ИМАТ сенници.

23
Българската част е суперскоростна в сравнение с гръцката. А през последните 40 години тази линия претърпя най-сериозна реконструкция от главните: През 1983 електрификацията стигаше до Радомир, а в края на века - до Кулата.
По всичко личи, че тук скорост не се гони, а се търси начин да се привлекат пътниците от всякакви крайпътни паланки. Някога бързият влак от Благоевград спираше на Кочериново, Бобошево, Дупница, Радомир и Перник (за Темелково/Батановци не съм сигурен). Сега спирките са безброй.

24
Седмица?!
Жалбата на Виктор беше за тролеите и 2ТБ. Хаджи Димитър им върви на промени това лято и ще се гърчат, докато тръгне метрото.

25
Най-голямата глупост е, че международният за Солун продължава да не в синхронизиран с разписанието на TrainOSE и в Стримон трябва да се чака  по 1-2 часа, което обезсмисля връзката!
Как става придвижването от Промахон до Стримон? Да не би най-сетне да са пуснали линията гърците?
Така или иначе, дневният влак пристига толкова късно в Солун, че не може да става дума за връзка с КТЕЛ към Халкидики или към други места. Нощният летен влак така или иначе пътува цяла нощ и е все тая, дали ще пристигне в 5 или в 6 сутринта.

26
Експресът до Благоевград е имиджов - да се покаже, че може да се стигне за 2 часа. И в двете посоки е дублиран от бърз влак до/от Петрич.

27
Интересни са и блоковете за новобрачни семейства на ХМС, единия от които на 24 етажа( 25 етажа с мезонетите на тавана) Като ония години да ти се падне апартамент на 24-тия етаж било като да нацелиш 6-ца от тотото, имаше ги в едно филмче и така се бяха изразили.
Блоковете 1 А, Б, В и т.н. (между тях има високи и ниски) е трябвало да бъдат еталон - разчупена архитектура, ниски тела с магазини и т.н. За съжаление са изградени при изключително лошо качество и щастливите в началото млади семейства са си патили доста там.

28
То не пречи и от  началната спирка , по Макгахан , Резбарска , Видини кули , ген.Липранди, Острово и Владимир Вазов , през моста Чавдар и после по Злетово - директно на Сточна гара .
А ако беше изграден и пробивът от История Славянобългарска до Резбарска -пак щеше да е малко по-добре.
А да не говорим , че ако бяха свързали и Павлина Унуфриева с Индустриална - нямаше пак да има драма. Има пешеходна пасарелка , но няма автомобилен мост.
Тъпото е, че затвориха и двата моста .
По ОУП от Сточна гара ще има нов булевард по двата бряга на Владайска река до Първа българска армия. История славянобългарска ще я пробият дотам и така Задгаровата артерия ще продължава по Владайска река-Първа БГ армия- Резбарска до Владимир Вазов.

29
Какъв е смисълът от това, когато автобусите не се движат по близък до титулярния си маршрут или не заместват друга линия? Обиколката е достатъчно голяма и без да се спира на всяка керемида.
Ами това е неотменна традиция в ЦГМ.

30
На Константин Стоилов ще е ужас! Май че и северното платно на Владайска е затворено, така че няма резервен вариант.
Не знам дали е възможно А85/285 да се провират по Петлешков и Ильо войвода, за да минават през Моста Чавдар.

31
Валидна От 08.06.2020 До 08.01.2021 - Източник - ЦГМ



 От 04.30 часа на 08.06.2020г. до 24.00 часа на 08.01.2021г. се въвежда временна организация на движение на обществения транспорт, както следва:

Маршрутите на автобусни линии №85 и 285 се променят както следва:
• в посока ж.к. „Връбница 2“: от крайната станция в ж.к. „Хаджи Димитър“ по маршрутите до кръстовище ул. „Уошбърн“ - ул. „Резбарска“, надясно по ул. „Резбарска“, наляво по ул. „Първа българска армия“, наляво по ул. „Каменоделска“, наляво по ул. „Константин Стоилов“ и надясно по бул. „Сливница“ по маршрутите до ж.к. „Връбница 2“;
• в посока ж.к. „Хаджи Димитър“ : от ж.к. „Връбница 2“ по маршрутите до площад „Сточна гара“, през кръговото на площад „Сточна гара наляво по ул. „Константин Стоилов“, надясно по ул. „Каменоделска“, надясно по ул. „Първа българска армия“, надясно по ул. „Резбарска“ и наляво по ул. „Ген. Липранди“ и по маршрутите.

Маршрутът на автобусна линия №86 се променя както следва: в посока ж.к. „Свобода“ от АП Малашевци по маршрута до кръстовище ул. „Резбарска“/ул. „Първа българска армия“, надясно по ул. „Първа българска армия“, наляво по ул. „Каменоделска“, наляво по ул. „Константин Стоилов“ и надясно по бул. „Сливница“ и по маршрута двупосочно.

Автобусите от линии № 85, 86 и 285 ще спират на всички съществуващи автобусни спирки в променения участък от маршрутите.

По маршрутите се закриват спирки:
• двупосочна с кодове 0701 и 0698 „София мел АД“ на ул. „Градинарска“ за автобусни линии № 85, 86 и 285;
• с код 1315 „Пл. Сточна гара“ на ул. „Владайска река“ за автобусни линии № 85, 86 и 285;
• с кодове 2156 и 2157 „Ул. Ресенска поляна“на ул. „Резбарска“ за автобусна линия № 86.

32
както и да върнат нощния влак Русе-Подкова
В един русенски сайт четох за Русе-Димитровград. Сега виждам, че пише и за ГО-Пловдив, Враца-Варна.

33
Разни / Re: Парковете
« on: 08.06.2020, 13:51:35 »
Надявам се да почерпят опит от западните паркове и да оставят повечето алеи на дребен чакъл, а не асфалт.
Уффф, няма нищо по-лошо от чакъл и това все пак е настилка от минали векове - Версай и други от този период. Иначе е неудобна за колички, велосипеди, пълни обувките с чакъл, вдига се пушилка (и бездруго предостатъчна в София за разлика от Париж).

34
А102 неминуемо ще отслабне малко. По-скоро би трябвало да се разчупи двойката 11+60, като А60 поеме Карпузица и Любляна вместо А107. Кметското предложение да тръгва от МС Горна баня вместо от Карпузица е уместно със забележка, че се губи последната спирка в Карпузица (ако толкова е зор, може да се мисли за врътка в квартала). Предложението да върви по ЦБ3 не ми се вижда смислено, Любляна е с доста по-мижаво обслужване от ЦБ3, а и в Красна поляна линията има функции: довозване до метро, връзка с гарата. Ако ще се скъсява А102 до Автогара Овча купел (примерно), ще се компрометира довозването в ОК-2 до метрото. Споменати са някакви кръгови довозващи линии, но това в контекста на променена система за тарифиране. Дотогава ще се надяваме А102 да не пострада много.

35
А106 прави изключително разточителна обиколка на цялото Красно село и Борово. Би могло да се мисли за автобусно обръщало около МС Овча купел или врътка по бул. Линкълн- ул. Земляне - бул. Овча купел. Тази врътка може да се използва и за удължен А59, който да свърже Владая и Мърчаево с Метролиния 3. Също така за Вашето предложение на А107 вместо по-дългата и минаваща през интензивни участъци врътка Овча купел-Житница-Цар Борис III.

А би могло боянският клон на А107 изобщо да се отреже, като обслужването на бул. Пушкин се поеме от А63, засилен с освободения от А107 ресурс. Маршрутът в Бояна на А107 без последната спирка се поема от сравнително регулярната А64, а от ханчето до църквата разстоянието е минимално.

36
Ами те могат да пратят краставиците на ТМ6 и без размяна 6/12. Или Скобелевите баби мислят, че краставиците са по-шумни от БГ-бараките?

37
То може да е секретно поделението, но чичко Гугъл и Wikimapia знаят за него и снимки имат даже: http://wikimapia.org/17885205/bg/%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-46560

38
Мисля, че не е коментирано, а опрделено е интересно. През коя година е напълно завършен и открит Софийския околовръстен път? На тази въздушна снимка от 1967г., той изглежда готов в по - голямата си част, но участъка между Горна баня и Филиповци(доколкото се вижда от облаците)  само трасиран.
За Световния младежки фестивал през лятото на 1968 София беше затворена за достъп с коли освен местните. Идвахме откъм Копривщица на път за Искърското дефиле и минахме по СОП. Вероятно за това мероприятие са завършили целия СОП, иначе нямаше как да минат хората от Владая към Божурище.

39
В колко часа ще трябва да тръгва тогава кола от Искър за да обслужи първата кола от Княжево сам можеш да прецениш. И това е само един малък негатив от споменатите от мен много такива.
При експанзия на 1435 за сметка на 1009 трябваше Красна поляна да стане на 1435, а на 1009 да остане само Банишора. Но пак казвам - това просто не се случи.

40
С едно трирелсие по Алабин-Св.Неделя-Мария Луиза-Екзарх Йосиф би се получила ос ЦБ3-Ботевградско шосе - нещо като компенсация за първия проект на Метролиния 3. Разбира се, и с реализация на връзката от Красна поляна до Овча купел.
Но всичко е минало свършено. Говорили сме ги много пъти в темата 1435 vs 1009. Можем да регистрираме пълна победа на 1009: до момента имаме 0 (нула) нови трамваи на 1435 и 0(нула) нови километри през 21-ви век.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 666