Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ivan krastev

Pages: 1 [2] 3 4 ... 102
21
Интересно как така била болничен и от време на време ходела да вижда колежките си, а вчера преди да тръгне за работа оставила писмо на мъжа и??? Абе и ти журналя за нищо нестават!
Като е в болничен, не значи, че непременно е на легло. А онкологичните заболявания не са заразни, та да не влиза в контакт с други хора. Напротив, за да се увеличат съпротивителните сили на болните, те до момента, в който са в състояние, се стремят да си запазят предишния начин на живот. Една колежка на жена ми беше на конференция през м.май. Почина на 15 юли...
Да ОК, аз не казвам, че трябва да е на легло, но мисълта ми беше, че е болничен, но е тръгнала на работа??? Т.е. как така хем се водиш болничен, хем и на работа - това се зачудих!

22
Интересно как така била болничен и от време на време ходела да вижда колежките си, а вчера преди да тръгне за работа оставила писмо на мъжа и??? Абе и ти журналя за нищо нестават!
Жалко, и за жената (но това не е начина, защото сега положението и още по-вече ще се влоши), жалко и за всички потърпевши вчера, които закъсняха за работа, но най-жалко за машиниста, карал мотрисата!

23
Най-разумно ще е станциите на Шипка и Дойран да се направят по закрит способ - интересно какво толкова са измислили от Рикат?

24
Писахме за МС Гешов да е с островен перон, но никой не ни обърна внимание...
Сега след изказването на МИнистъра днес, смятам, че е време да се мобилизираме ВСИЧКИ и от името на Спаси метрото и от името на ГТИ и от името на метрофеновете да се нападнат всички институции и да бъдат заляти с писма, настояващи за корекции по МД-3, защото сега новото правителство още ще е склонно да се прави на добро (особено с пари, които вече са договорени) и ще е по-лесно да бъдат склонени... Така че сега е момента да действаме!
Аз съм ЗА!!! Като начало може да атакуваме и за станцията при Хладилника.
Хубаво ще е да се определят целите, за които ще се натискат институциите и най-вече да се определят и институциите, които ще се атакуват.

25
Само да припомня, че първоначално станцията при Летището бе проектиране със странични перони и след като се подписаха договорите за финансиране проекта бе променен и се проектира да е с островен перон. Така че не мисля, че чак толкова ще се забави или ще пропадне предстоящото строителство. Това, че сега няма нужният пътникопоток не означава че след години няма да се промени картинката.

26
Както знаем последната в ОК до СОП ще е с островен перон. Други такива станции по МД3 трябва да са задължително тези, след които ще има разклонение - преди Красно село, на СУ или станцията след която ще е разклонението за Слатина, предпоследната станция в Овча купе (подземната), тази на Стадион Герена, даже за нея предложих да е с 2 островни перона и 4 коловоза преди време, както и последната станция на Ботевградско шосе.

27
Който подкрепя идеята МС Хладилника или както искате там я наричайте да е с централен островен перон нека да подкрепи тази петиция, като след като се съберът достатъчно хора ще я внесем пред Метрополитен:
http://www.peticiq.com/ms_hladilnika_island_platfom

28
Аз аз не знам или не помня, кой под кой тунел минаваше при разклонението след Младост 1 и колко метра има вече изградени по посока Младост 4. Има ли схема някъде :)
Двупътният тунел за Младост 4 минава над тунела в посока Цариградско шосе и ако не се лъжа има не повече от 100 м., а може и по-малко да са.

29
Основната причина да се строят такива станции е липсата на място. Следващите 2 станции от разклонението също са такива, Cipro и следващата на линия А също са такива.

30
А някой може ли да каже от къде точно се появи този рендер и дали няма опция да се намери и за другите станции в Младост и 2-те в Дружба?

31
Жълто-лимоненият цвят ми идва в по-вечко, но като цяло е добре! Има доста сходни елементи тип светилници Лъвов мост, геометричните форми тип Хан Кубрат, както и тавана!
Браво за рендера, че е намерен - надявам се скоро да видим и за другите станции :)

32
МС 20 може да се казва Дружба - така или иначе е между двете Дружби, така че преспокойно може да се кръсти така.
МС 21 - Искърско шосе според мен е най-подходящ.
Вече следващата станция .... там така или иначе няма нищо значимо на този етап.
Последната е логично да е кръстена на Летището.

33
Доста бързо напредват като гледам  :fan:

34
Според мен заглавието е доста подвеждащо, защото в статията по-скоро се коментира нуждата от кръгова линия, отколкото МД3 да се прави като леко метро.

35
По т. 2 на горният пост аз преди няколко дни споделих идеята си това отклонение - от Орлов мост до Арената и посока Цариградско да е отделна линия, която да стига пл. Славейков. Тази линия може и да е леко метро, или мини метро - като в Копенхаген. Станции по 60 м. и 3 вагона без машинист, както ще и метрото в Солун и новите линии 4 и 5 в Милано.

36
И Пражката станция ще е с островен перон, а не със странички както при нас за жалост!

37
Аз също не намирам логика в това безумие!
Сега тук веднага ще скочи някой да ми обеснява как това било култура и да ми защитава възгледите си за голотата, хомосексуализна, сексуалната свобода и прочие - аз уважавам всяко едно мислене и въггледи за каквото и да е, но не да се натрапва така! Извинявам се, но не съм длъжен да гледам мъжки и женски гащи в метрото - ако искам да гледам голи хора има си съответните места. Когато не се натрапва нещо ОК, но това с трибагреника ще ме прощавате ама ....
Да някой ще каже ми спортистите и т.н. - това е спорт и е нормално, а в случая развяваш знамето по гащи - малко уважение все пак!

38
Някой от вас бил ли е на този експертен съвет, за който се говори в статията или това, което показвате на схемите са само догадки. Понеже принципно се говори за метростанция до OMV, a показаното на схемата е малко по далеч от OMV-то.
Всичко е само догадки, защото никъде нищо не е показано като схеми и т.н. Докато не се представи завършеният проект и докато не тръгне строителството не може да сме сигурни на 100% за нищо!
Лично според мен е добре последната станция да е под околовръсното и да има топла връзка с ж.п. линията, като е хубави последните 2 станции да са подземни, но като знаем че ще се гледа евтиното едва ли ...

39
Нещо не си го представям много добре как ще мине през къщите на хората при последната станция !
Е то там трасето може да е подземно, като станцията да се изгради по закрит способ предвид къщите и сложността на терена.

40
Това няма нищо общо - на доста места по света метрото е с влакове без машинисти и са над земята - и в Лондон DLR-а е над земята, и в Дубай беше над земята и нямаше такива проблеми. Ако линията е добре обесопасена и се направят необходимите заграждения на трасето не би следвало да има проблем.
От чисто експлоатационна гледна точка този подвижен състав излиза доста по-евтин, защото няма да се дават заплати за машинисти и самите влакове ще имат по-голяма вместимост на пътници, защото няма да е необходима кабина за ватмана.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 102