Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ivan krastev

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 102
61
Аз лично не ги харесвам и се надявам да няма такива по МД3 - по другите 2 е ясно, че няма как да има заради разнородният състав от влакове.
Не съм им привърженик, защото:
1. Ограничваш се с определен вид съсътави - трябва да направиш така, че вратите на влака да съвпадат с тези на перона;
2. Машинистта - ако влаковете са с машинист де, няма видимост кой се качва и кой слиза;
3. Венилациата по тунелите трудно се осъществява;
4. Както имаме маршрутно движение пътника не вижда надписа на влака;
5. Загрознява се гледката, но това си е мое виждане и по този начин станциите стават типови и еднакви кажи-речи :)

62
Вече навясякъде по света кажи-речи новите станции и линии се проектират със стъклени платформени врати - Москва и почти всички руски градове, Париж, Баку, Минкс, Прага, Азия .....
Вярно, че Братоев беше споменал, че няма да има нужда от такива по МД3, но дали с теченеи на времето няма да искат да добавят такива?
Не знам дали не е хубаво да се направи една такава тема като цяло ..... :?

63
качвам последната версия на картата на Прудников, допълнена и украсена от мен
Само махни вторият вестибюл на Лъвов мост и на станцията в Дружба и всичко би трябвало да е ОК ;)

64
Подобни видове транспорт има в Истанбул - там имат метро, леко метро, трамвай, скоростен трамвай, леко метро, автобуси, метроавтобуси, железница, фериботи и какво ли още не .....
В София чак толкова видове транспорт не са нужни, защото Истанбул е около 20 млн. жители, а София - около 2. Автобусите, тролея и трамвая трябва да са довозващи до метрото, като не е изключено да си имаме и скоростни трамваи и леко метро тип това в Копенхаген.

65
Предусещате ли новата порция Русичи?  :D
Както и нови разцветки :)

66
Благодаря за отговора!
Трябваше и от Сердика 2 да ги разделят потоците - нямам търпение и аз да мина от там малко по-късно.
А някакви снимки имаш ли от днес?

67
Я кажи как беше прехода между двете станции :)

68
Големи оптимисти сте за интервалите на движение :)
Ще си говорим пак след 1-2 седмици, когато ще почнат оплакваниците за сутрешният пик ;)

69
То и за центъра да ползват тесният перон пак няма да е много приятно, защото реално погледнато стълбите са "еднопосочни" - т.е. има място само за един човек кажи-речи .....
Въпроса е дали ще се превъзпитат хората да пътуват за центъра през Надежда или ще си карат по старому  :neznam:

70
Зависи от къде ще пътуват - през Надежда или Люлин, защото ако пътуват през Люлин сутрин ще им е ОК на широкият перон, но идвайки си .....

71
Тежко и горко на Обелчани, ползващи МС Обеля!
Днес реших да се повозя до Обеля и за късмет влакчето спря на неизползвания до скоро коловоз. Той е много тесен и за да спестя последващи ще кажа, че на този коловоз все още няма табели, както и на другият са старите! Та коловоза че е тесен е тесен и за да излезеш от станцията се качваш по тесните стълби на 2-я етаж на станцията, като там ще се направи вестибю явно за посока на хората тръгващи в посока Надежда и Централна гара. Що се отнася до стълбите те са много тесни - по колона в един без да преувеличавам и напускането на станцията става супер бавно и отне няколко минути!
Хайде честито, но така е като се правеха нещата на парче!

72
По света / Re: Метро в Турция
« on: 27.08.2012, 11:52:35 »
Метрото в Истанбул е много яко и аз лично много го харесвам!
Само не мога да си обясня защо стените-тръби не са с облицовка, а са гол бетон? Същото е и в Анкара.
Според мен са планирали на по-късен етап да сложат стъклени платформени врати и за това не са ги облицовали!

73
Определено ще е над 400 000 пътници дневно!

74
Еееех, ще напиша първия постинг от 5 г. насам.
Взето е решение че в Белград ще се строи скоростен трамвай с няколко подземни участъка. Първата линия ще бъде 20 станции от които 8 подземни.

Това е проектната карта:



Първо тази карта е стара и второ - когато се публикува каквато и да е официална информация се дава източник!
В случая ти даваш невярна и неточна информация, защото в Белград преди 2 години взеха решение, че се прави метро, с автономни трасета (линк ако искаш ще пусна по-късно към това решение тяхно). Но като цяло все още не се знае какво точно ще се прави - къде ще са станциите, от къде ще минава линията, колко км. и станции ще са подземни и т.н.
Така че рано е да се твърди каквото и да е, следователно недей да объркваш хората.

75
Понеже вече активно се говори за МС12 от МД2 мисля, че е време да се направи и една тема за този участък, но това модераторите ще кажат :)
http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=495957&newver=2
Обявен е и конкурс за проектиране на станцията и срока е 3 месеца, като разбираме следните работи:
- станцията ще е с два вестибюла, като северният ще е на кръстовището на Черни връх и Сребърна;
- перона ще е с дължина 100 м., като по всяка вероятност поне според мен ще са 2 странични перона;
- тупика ще е след самата станция и трасето ще свършва около Ф. Кутев.
Според мен целият този зор е молчето, което се прави там :)

76
Или по някакъв начин през вестибюла от към Патриарха.

77
Тази и други грешки вече ги коментирахме.
Да, но вече го коментират и по други места и е редно някой от Метрополитен да вземе мерки за нанасяне на корекции по схемите!

78
Чудно ми е, Лъвов мост и Сердика 2 (откъм Халите) дали ще останат без навеси?
Може да сложат някакви стъклени плоскости какво на НДК от страната на Витошка и Патриарха.
Иначе входовете на Баучер са се получили много добре :D

79
Още вчера имаше ескалатор в преходният тунел. Много хубаво ще стане там - плочлите, които са залепили са много симпатични. Първоначално и аз се замислих защо не са дигнали стената при коловоза за Младост, но след разсъжденията на difian за пространство и вкарване на разни работи м светна лампичката :)

80

И паното на НДК - пак от галерията на 24 часа.

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 102