Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AROS

Pages: 1 ... 61 62 [63]
1241
Quote from: blagun
През 1986-87 - като част от проектираното трамвайно трасе Младост-Мусагеница-Драган Цанков.
то и мостът при бизнес парка дето стърчи до платното , където минава 111 е от този период 86-87г.

а някой запознат ли е къде е трябвало да се изгради колело за трамваят в младост 2,3 или 4 защото зад билата има стрелка за отклонение към мл2,3,4

1242
Quote from: Repcho
не, тогава е пуснат в експлоатация
а горе-долу в кои години е започнало неговото строителство

1243
Quote from: Repcho
е бордюри ти казвам че няма. Има тротоарна площ, която е издигната над платното и тя е от железобетон, моста е на 20 години. Но 'булевардни' бордюри там няма
моста въртопо не е ли построен в периода 1998-2000г.

1244
Идеи / тм 17
« on: 10.10.2007, 17:07:46 »
Quote from: tiristor
Аз мисля, че гара Захарна фабрика има достатъчно ефективен транспорт, а тази "рингова" функция е в голяма степен функцията на сегашния тм3 - Зах.Фабрика - гарата - Орландовци
А защо не обединят маршрутите на тм 3 и тм 15 в един общ с маршрут -Захарна-Симеон-К.Величков-К.Поляна-Авт О.Купел-БорисІІІ-руски пам-македония-Х.Ботев-ц.гара-М.Луиза-гробищата.И тм 11 ще върти в Княжево. А може и от колелото в Орландовци да опънат  тм трасе до гара север и там да върти 3. Естествено е, че тм19 се закрива. Най-добрият маршрут на този предлаган от мен за тм 3 = маршрута на тб 12 от х.димитър до депо Левски.

1245
Quote from: boleroto
Ето какво е единственото решение на проблема с минимум съкращаване на релсовия път на трамвая, с продължението на пробивната Люлин-Обеля и с навлизането на метротрасето под земята.
Като от автогарата, задължително трябва да се изгради подлез, който да прекарва народа под релсовия път, за да може да пътува и към Надежда, като дойде на метростанцията, въпреки че ще е много по-лесно и евтино да опънат един надлез с олекотена стоманена конструкция, хем ще се крепи на стените на метрото, хем народа няма да слиза под земята... хем и по-бързо ще стане, а може да се ползва и по време на строежа, за да не се парализира съвсем района, защото по време на строителството, жителите на Обеля ще изпаднат в поредният конструктивен пост менструален синдром на Майка София  
Перфектно решение, пешеходният надлез може да бъде като този при хмс, единствен недостатък остава, че а81 ще обикаля много за да обърне и завие към гара Обеля

1246
Вмъквам тема за тази стара забравена романтична дестинация за влакчето, което някога е стигало до Рилски Манастир, което е тръгвало от Дупница или Благоевград преди около 40-50 години. Защо е закрито това трасе. Дали някой има снимки на трасето ипи композициите вървяли по това трасе. Преди години имаше инициатори за въстановяване на трасето до Рилски Манастир. Ще се радвам на обсъждане на тази тема.

1247
Quote from: difian
Говорим за целия град, без околовръстния път.Бакърена, Надлез Надежда, моста Чавдар, Черковна, бул.Брюксел.А автомобилните подлези са повече!
6 са - обеля, по тм2,3 за орландовци, владайската река-а85 и 86, ботевградско,пътя за хр.ботев,пътя за казичене.

1248
Идеи / тм 17
« on: 05.10.2007, 19:23:32 »
тм 3 след пускане в експоатация на 22 до К.Поляна буквално изгуби смисъл.Можеха още през 1998г. при ремонта на Хайдут Сидер да предвидят една трета релса, която един ден може да се използва, както беше с третото гнездо в бетонните панели по бившето трасе на 2 при надлез Дървеница.

1249
Идеи / тм 17
« on: 05.10.2007, 19:07:15 »
те преди 9 години правиха ремонт на Хайдут Сидер.Можеха още тогава там да изградят трирелсие като тези по Пиротска и К.Величков и след ремонта наК.Величков200-2001г. да ремонтират Симеон и към 2002г. да закрият 3 и да пуснат нормалнорелсов трамвай ,примернно 21, който да отива до авт.Гео Милев, а може и до к-с Цариградси през ве;е изграденото от1989г.трасе, само жици там трябва да сложат.

1250
Идеи / тм 17
« on: 04.10.2007, 22:16:05 »
за тб 11 наистина това би било най-доброто решение.Така дружбенци с три линии ще стигат до пазара Кирков-а404,тм20 и тб11. Но идеята е че ще има и други коли за тб 10. Но щом преди две години закриха тб10 значи маршрута е бил нерентабилен. Ако тм17 има описаният рингов маршрут и той скоро ще бъде закрит.Тм 3 от гарата до захарна почти не се ползва.По добре 3 с чешките до Хладилника, а 10 с таратайките до гробищата.

1251
Идеи / тм 17
« on: 04.10.2007, 21:52:39 »
Quote from: NiGhtPiSH
по-добре да се въстанови тб 10 с маршрута на бившия тб 3 дето минаваше миналата година от надлез Надежда до сточна гара и от там по бившия си маршрут през бул.Левски през попа, 5-те кьошета,Мол оф София, опълченкса и върти по трасето на тб1. Ето една рингова помощтна линия. И в Банишора върти и на двете места за да няма объркване.Взимат се колите на тб12.

1252
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 09.07.2007, 18:36:27 »
Евалата, 404 е с готин маршрут през Слатина до Дружба 2. Добре го измислиха.

1253
То цялото НДК барабар с градинката, улиците, градинката и подлезите около него на времето си беше голям инфраструктурен проект, заедно срушаштият се паметник " 1300 години България".

1254
Здравейте, казвам се Александър Вълчков - АРОС, студент съм в ХТМУ. Не съм женен. Още от 5-годишен съм запален по пътищата, градския транспорт на София, туризмът, курортите, географията и природата. Като малък още не можещ да чета са ми купували карти на София, България и планините в България. Любим фен съм на патока Доналд и евроденс музиката.

1255
Едно друго леко отклонение-летните курорти от соца-Слънчев бряг, Златни пясъци, Албена,Дюни,Дружба,Русалка. Навремето добро място за почивка на цялата средна класа от бившия соц. Но сега-с изключение на Албена и Русалка останалите приличат на гореспоменатите бетонни ж.к. и на тях почиват само бедните от чуждите страни и големците от България. В Слънчев бряг,новата част на Несебър, където са хотелите, Златните пясъци , Приморско и тн  голяма бройка многовековни дъбове и друга растителност отсякаха, голяма част от екзотичните дюни унищожиха и там постоиха със съвсем никскокачествени материали и по съвсем безобразна технология безвкусни хотели и комплекси, които след 10 години сигурно ще се срутят. Все едно не си отишъл да си починеш на тихо и пълно със зеленина място,а сменяш натоварващата ежедневна атмосвера с друга още по-подтискаща, особено ако наблизо се строи поредният "затвор"(хотел). И защо разрушиха символа на златния орфей в Слънчев Бряг, както и лятното кино в Несебър. Тези места можеха да се използват като зали за концерти и други мероприятия. Те бяха много хубави и имаха перфектен вид за сгради в модерен европейски български курорт. И спортните площадки между Равда и Несебър. Такава девствена природа имаше там. Както и въпросът със парк Странджа и Иракли. Едно време са градяли много, макар и малко безмислено, но беше по добре отколкото сега в това отношение със строителството и местата за това.

1256
Тракия и Хр. Смирненски в Пловдив, Дружбите, Надеждите,Овча Купел...

1257
Най-трагично е положението при моста на бакърена фабрика.Като кърпят едното платно колите и автобусите не могат да се разминат.

1258
Сега се сещам за друг нереализиран проект от 80-те. Широколинейният трамвай от гара Искър до ?? Владая, който е трябвало да върви през трасето в Дружба 2 и Младост 1 и 1а и по бившето на двойката през кат, през тунела под тв. кула, който ще е за метрото , под графа , Алабин, през цар Борис трети до Княжево... или може би дори до Перник.Знам че и до Ботунец се е предвиждал трамвай (продължение на тм 22 още преди да се изгради трасето му до авт.изток).

1259
Много проекти останаха замразени от соца,а и 90-те години.Такива са бул П. Владигеров(разширението му ) от бул Ц.Йоанна до бул. Проф. А. Станишев и продължението му до метростанция Обелия. Повече от 10 години стърчаха стълбовете за пробива на тб 6 от ул.Търново до бул. Проф. А. Станишев . Пряката естакада на бул??(Ал. Малинов) на исток от ХИТ в Младост още стои занемарена, самото метро до Сердика се проточи близо с 20 - 30 години.А в Дружба 2 незнайно защо продължават стълбовете за осветление на бул. Проф Ц.Лазаров към Дружба 5 и забиват в гараж Дружба, а положен асвалт между тях не е положен. Явно някога е имало проект за продължаване на бул. Проф Ц.Лазаров към река Искър, после покрай източната част на Дружба 5 да се свързва с Цариградското шосе или да излиза на разклона за Герман. А релсите от гара Искър до моста при Горубляне, както и тези в Младост зад Била стърчат 20 години. Ископа при химическия факултет за някаква метростанция(???).Планирани и неосъществени проекти- разширение на път Е-79 в Княжево или строежа на АМ Люлин, който почна скоро, естакада на бул .Сливница от К. Величков до ул.Кукуш и от ОРИОН до след гр. Божурище и от там магистрала до Калотина и Ниш, тунел под Петрохан и Шипка,нови жп тасета, като такова от Ловеч до Карлово или от Берковица до Сливница, та дори и теснолинейката до Рилски манастир. А колко тъпо е че навремето при строежа на бул.България не са продължили естакадата към Черния кос или не са направили пробив на бул.Кюстендил до царБорис трети при пазара на Красно село.

1260
Quote from: blagun
В тази тема предлагат да оценим смисъла, положителните и отрицателните страни на големите инфраструктурни проекти в София, реализирани през 70-те и 80-те години.

Цариградско шосе (бул.Ленин) -...
Бул. България ...
Естакадата до аерогарата - бул.-Брюксел ...
Бул. Вл.Вазов ...
Ботевградско шосе и пътен възел "Гара Подуене"...
Източна тангента ...
Бул.Сливница/Кирил и Методий (между Опълченска и К.Величков) ...
Тунел Западен парк-Люлин ...
Централна гара...
За метрото, трамвайните и тролейните трасета имаме други теми.


Като друг голям инфраструктурен проект от соца е околовръстното шосе на София и най-вече источната му част от отклонението за село Лозен до село Чепинци, която е с две платна като магистрала, както и участъците при бизнеспарка в Младост (недовършена) и детелината при бул. България. Трябваше още при самото построяване цялото околовръстно да бъде с две платна или поне от детелината с бул. България до село Чепинци. Добре че в момента правят опити да разширяват околовръстното от детелината с бул. България до бул. Симеоновско шосе. А гледам и при разклонението за Банкя от околовръстното от страни масово ровят за строежа на АМ Люлин. А при моста пресичащ линията за Пловдив/Бургас защо се бави строежа на второто платно?

Pages: 1 ... 61 62 [63]