Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AROS

Pages: 1 [2] 3 4 ... 63
21
Така, а сега за 2017....

ПОСТОЯННИ/ЕКСПЕРИМЕНТАЛНИ ПРОМЕНИ
10.01.2017 - Открита е нова експресна линия 304 от Дружба 2 до Манастирски ливади,
авт. 84 е разделена на 84 и 184, като се различават в това кой първо отива до Т1 и Т2 и после до другия.

Юни: А 63 за сега е удължен за постоянно събота и неделя до Златните Мостове. През лятото - пусната допълнително А163, прескачаща няколко спирки на А63

19.11.2017: До лъвов мост върви авт.20 - удължен от Локорско - Орландовци - лъвов мост, авт.21/22 също удължен - Подгумер - Войняговци - Орландовци - лъвов мост.

ВРЕМЕННИ ПРОМЕНИ
Първо с ремонта на Дондуков: от юни до към края на юли е пуснат временен А 20тм с маршрут Ц.гара - М.Луиза - Ларго - Дондуков - пам.В.Левски, а някъде средата на юли минава от ларгото по Цар Освободител, Народно Събрание - Ал.Невски - Оборище до пам. В.Левски.  Имаше 1-2 седмици заради ремонт на Кракра удължен по Мадрид до Д.Николаев и гара Подуене. Тм 20 и 22 бяха скъсени от депо Искър и авт.Изток до пам.Левски, а за тази седмица тм 20 беше от депо Искър до авт.Изток. Имаше и временен тм 22а от депо Красна Поляна до мл.театър, а когато правиха мл.театър, авт.20тм беше временно закрит (юли -август) и 22а и имаше авт.22тм с маршрут Западен парк - Възкресение - К.Величков - Т.Александров - ларго -Цар Освободител - А.Невски - пам.Левски. После септември - пам временно възстановени авт.20тм и тм22а. За малко тб1,4 и 2 на дизел завиваха направо от Дондуков по Левски в посока СУ, а по-късно пак замалко  от СУ завиваха след пам.Левски по Мадрид и Кракра в посока моста Чавдар, а 78 и 79 в посока ст.гара направо след моста Чавдар слизаха на Д.Николаев.

Междувременно на В.Вазов всичко се измести в северното платно заради строежа на метростанция и се закри спирката до Била.

От средата на ноември тм20 и 22 са си по нормалните маршрути, авт.20тм закрит, а тм 23 е съкратен от Дружба 2 до Гео Милев (временно????).

Друг важен ремонт - бул. Прага и по време на неговия ремонт Тб 2 - скъсен до ВМА, тб 2а - Х.Димитър - Надлез Надежда, тб 9 - ст.гара - Първа работническа, тб 8 - Окръжна - винарово, 260 - върти кръгово на Руски паметник и разкрит временен авт 2 от ВМА до Руски Паметник. Септември - всички маршрути са възстановени по старите си маршрути, авт 2 - закрит.

Май месец - отворен Патриарх Евтимий в посока 5те кюшета и въстановени маршрути в посока 5те кюшета на тб 1,2,9,8, а тб 9 от ст.гара до 5те кюшета - възстановен по Раковска.
А 73 е с временно променен маршрут от Овча Купел 1 - Околовръстно - Любляна във връзка с рехабилитация на Монтевидео, а 45 е скъсен от Вардар до Боряна.
Старите промени на авт. 11,73,83, 102,213,404 и др. при театър София и пазара на К.Село във връзка с метрото още остават в сила.

а 122 и 123 временно са скъсени до Мол Ринг Мол.

Догодина по това време - пак! Merry X-mas and Happy NEW 2018 YEAR!

22
Въпросът е,че и сърби и хървати и албанци и  македонци строят със заеми качествено, а също и вече някои страни от близкия изток ( около зоната на ИДИЛ), а ние чакаме водата да стане червено вино (все отлагаме за последно, и го строим най-евтино, икономисвайки от всичко и все с помощ от ЕС)! Циганим се за всичко!

23
През 2020 тръгваш от Лондон (или Лисабон - началото на Е80) към Индия (Ирак/пътя на коприната) - до сръбското КПП Градина - магистрала, влизаш в България - от КПП Калотина до ПВ Сливница (около 30 км) 1х1 , после до границата на Турция с Ирак скоростен път, скоростно околовръстно, магистрала до Анадола и Е 80 скоростен път 2Х2! Да ни е честит 30 км участък за резил и срам пред Европата и пътя на коприната! Сигурно и в Ирак и Авганистан ще изградят по бързо по този коридор аутобаните си в посока Калкута, Китай, Токио, отколкото нашата А7 (АМ Калотина)! :help:

24
Абе сагата с трамваят Дружба - Младост май вече е на около 30 години. Дали не е някакъв рекорд в световен мащаб? :D
Бе със сигурност ще бие и друг рекорд - първият държавен трамвай (ако изобщо в близките 1000 години се построи такова трасе) с "частно обръщало - ухо" - и ще се плаща "такса" всеки път от ватмата като върти 23 на Младост 1А, все едно тол таксите, но обръщалото ще е в частен имот, който евентуално ще се разкрие през 2072 година, а трасето ще се построи през 2069г. До 2072 няма да се знае чия е тази собственост до МС Младост 3.

25
Коментирах пред инструктора ми 2014-та година за случая на "Сливница", той одобри това положение, но честно казано аз не съм на същото мнение, защото с поставянето на ограничение на скоростта и неравност предразполага към неправилно поведение на пешеходците. Те хем имат светофар, но имат и "гърбица" и много от тях ще си кажат ама те и без това ще намалят, за какво ми е да чакам светофара. Може би все пак трябва да има повдигната пешеходна пътека там, но тя трябва да е символична, а не тази планина, която е в момента. Това е една от първите повдигнати пешеходни пътеки и е с ужасен профил.
Срамота! Освен този безмислен светофар на Казичене на СОП, както и този на Метро и Божурище на Е80 т.н. трета пречка на транзита Ниш-Истанбул е тн нова зебра гърбица, възникнала до разклона за Банкя и магазин Джъмбо Люлин и целия транзит идващ с висока скорост от разширението от Сливница - към СОП - ССТ - А2 - А1 - А3 - А4 - Пловдив, Бургас, Истанбул, Благоевград, Солун, Атина ..... и изведнъж гърбица преди кръстовището на 3 нива със СОП на Милево Ханче! Толкова там не може една пасарелка да се изгради, а те на входа на София - легнал полицай! Онази долу при Тих Труд след Милево Ханче нека седи - там пресичат и слепи, има и светофар, трафика там вече е разпределен - транзитен, по жк Люлин и тн.Но онази преди разклона за Банкя!!!!!! Нямам думи! Като светофара на Казичене! Циргистан или Абсурдистан! А продължението на ССТ към Калотина не се знае кога ще започне да се строи. Очилатият зубър наследник на Уиуето не каза, че АМ Калотина е в приоритетите за сега! До 2 години сърбите ще са готови с Ниш-Градина!А догодина поемамне предстедателството на ЕС! Добре, че поне облазницата (северна дъга) ни е вече по европейскому.... Също и дупките по източната дъга!!!!!

26
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 28.03.2017, 22:18:43 »
При Етап 3 тм 3,  4  и 20 са до Мл.Театър, а тм 10 - до Надлез Надежда, във връзка с което тм 8 от Люлин е пренасочен към СТЗ, вместо към Орландовци - това някъде 1992-ра. После идва един от периодите на "голямото рязане" в СГТ към май 1993-та и много линии са закрити или пренасочени като тм 1,2, 14,15,8, 12, 13, 16 и автобуси също. Тогава 1 от СТЗ отива към Обеля на мястото на закрития 15, а 2 - до Дървеница, вместо до Хладилника на мястото на закрития 14, 8 е от Журналист до Хладилника. После към есента на 1993 тм 12 е удължен от Журналист до Хладилника, а тм 10 е преместен вместо до Надл.Надежда до Орландовци. През 1995 е открит тм 22 от авт.Изток до Мл.театър и тм 21 става 8 (Люлин - Съд.палата). После към 1999г. вече знаем продължението....

27
В центъра има място само за електротранспорт. Автобусите, особено крайградски нямат табота по-навътре от тангентите и крайните спирки на метро и трамваи.

В този дух хората от Нови Искър и Кътина биха били много по-доволни от а27 до метростанция Сливница по новото широко Околовръстно шосе вместо това удължаване до Мария Луиза и туристическа обиколка през Банишора. 2 км повече, но около 10 минути по-бързо вкъщи.
За какво е ССТ??? Северният вариант на 111. Тръгва от Локорско - Чепинци - Негован - ССТ - Илиенци - Рожен - МС Мария Луиза. Под номер 19. А 21/22 ще бъде удължен от Орландовци през К.Стоилов, лъвов мост до ц.гара. Кремиковското направление ще чака да построят М3 или 12 и 119 ще бъдат удължени през Източна тангента до МС Софийска Света Гора

28
Пак съм с вас! ЧНГ!

29
Дойде време да дадем анализ за ГТ и за отминаващата си 2011.
Първоначално през май месец А 309 беше удължен от Сточна гара през К.Стоилов, ул.202 до Надлез Надежда заради магазин Темпо и Технополис. Първо минаваше отгоре по кръговото на Ломско шосе, а после отдолу през жп завода.
А 86 от юни върви по Ломско шосе и Христо Силянов до Свобода, а 35 и 150 си остават по Хан Кубрад заради Лидл и Кауфланд.
През лятото имаше няколко временни маршрута като 69А, 69Б и 70А с маршрути Арена - Бункера, Бистрица - Бункера, Дървеница - Малинова долина, мисля ,че имаше и 42 А, който минаваше през Филиповци, пак временен.
Тм 4 е удължен от Бъкстон до Никола Петков.
+ както отдолу е написано под моя пост:
А1 + А2 обединени с маршрут от Гео Милев до Кокаляне;
Временен А83а от Хладилника през Филип Кутев до Зоопарка;
А29 минава през Мировяне от 15.09;
ТБ 8 почти през цялата година заради ремонти е до Военна болница.
Догодина по същото време очаквайте промени в ГТ през 2012г.
 
Иде ред и за класацията за промени в ГТ през 2012г.
Безпорно най-доброто положение беше пускането на новите метростанции. Първо беше удължено метрото от Младост 1 през Младост 3 до МИЦ Цариградско шосе през април.
На 31 август в експоатация се въвежда участъка от Обеля до Джеймс Баучер. Така вече европейска София вече има добре развита метромрежа.
Закриват 43 и някой части от 44 до Вертикал, Клисура и Михайлово и пускат 49 от метростанция Сливница до Клисура, 47 и 48 от Люлин 8 до Вертикал и Михайлово.
Авт. 384 започва да минава отдолу с 84, а не отгоре по естекадата на бул. Брюксел.
Авт. 114 става от Дружба 2 до МИЦ заради новата метростанция.
Авт. 85 за кратко минава по Хан Кубрат и Ломско шосе заради новият участък на метрото, но след несъгласието на жители на Толстой, Свобода, Надежда 2 и 4 е върнат по стария маршрут.
Във връзка с това е разкрит авт. 285, който минава по Хан Кубрат.
Междувременно е закрит авт.35.
Във връзка с пуснатия нов участък от метрото авт. 98 е удължен до семинарията, а авт. 9тм е закрит.
Тм. 10 е удължен от Кораб планина до Хладилника.
Авт 122 и 123 обикалят в едната посока по околовръстното до ливт симеоново заради новия ПВ.
Авт. 26 е пренасочен до Обеля и Гниляне за връзка с метрото, а от септември минава и през Мировяне.
Авт. 27 е удължен до СТЗ и после до гара Север.
Тм.7 е удължен до метростанция Хан Кубрат, а тм 1 минава по Струга.
Тм. 12 и 18 минават вече по Мария Луиза, а не по Ботев.
Почти цяла година тб 2 не ходи до Бъкстон заради ремонти, а беше до ВМА и Борово, тб 8 и 9 за кратко също бяха до ВМА, имаше тб 2а и тб 8а до Борово и Гоце Делчев от ВМА, а сега отскоро има пак временен А2тб по маршрута на тб 2а до Бъкстон.
А63 също почти година заради ремонти обикаляше по Пушкин.
Разкрит е 314 от Младост 1 до Резиденшънъл Парк.
А67 от 10 декември се движи по ГМ Димитров и Драган Цанков до Семинарията, прави връзка с метростанции Жолио Кюри и ГМ Димитров.
Така сега за отминаващата 2013:
1. На 1 януари 2013 бяха частично променени маршрутите на много линии:
309 вече минава по Сливница (Европа) и завива по Петър Дертлиев, а 82 по Станишев и Панчо Владигеров;
А53-закрит;
А150- От Ломско шосе отива към Волуяк, а не към ц.гара, а 41 -закрит;
А214 - закрит, А113 става двупосочен в Младост по ул. Филип Аврамов;
А213 - минава и в двете посоки през Младост 4 Бизнеспарка.
2. А44,47,48,49 тръгват от метрост.Сливница до Банкя и селата, а 42 от Люлин 8 до Банкя през кооп.пазар.
3. А413 заобикаля през ГМ Димитров , Акад. Стефан Младенов и 8 декември, а 294 е удължен до Винарово колело.
4. Във връзка със строежа на метрото в Дружба 604 е с променен маршрут: от ул. Искърско шосе по ул.Илия Бежков, тб 11 и ул.димитър Пешев.
5. Във връзка със строежа на метрото в Младост: всички линии без 76, които минават по Александър Малинов и др.Атанас Москов (111,413,314) в участъка от Хит до Бизнес парка в посока Бизнес парка минават по Малинов, в обратна посока се движат по Москов; А111 минава продължава по локала на околовръстното ив двете посоки и после през бизнес парка по маршрута на 413; 413 минава през Младост 2, а не през Ляпчев и Малинов; 306 минава напряко през Младост 1 посолствата; 76 минава напряко през Москов.
6. А117 обикаля през жк-то в Кремиковци.
7.12 и 90 минават през Джъмбо във Враждебна.
8. 5 от 10 декември отива почти до БЧК нагоре в село Лозен.
9. 87 обикаля през Х.Силянов, Хан Кубрат, Бели Дунав, а от октомври и в Обеля 2 до Обеля 1.
10. Нова линия от Орлов мост до парк Враня и отново лидълската линия от Орлов мост до Златните мостове.

Дойде ред на анализа за промяна в ГТ през 2014г.
Тази година тм 4 има частично нов маршрут - от пл.Македония в посока Орландовци минава по Алабин-Витоша-Света Неделя-ЦУМ-ц.хали -М. Луиза - Лъвов мост - Козлодуй. По тм 7 се движат нови трамваи, както и по много линии нови тролеи и автобуси. Движи се първият електробус по линията на тб 11  със същия маршрут - Дружба 1 - сточна гара-11А. Има две рехабилитирани кръстовища - Семинарията, където 67, 88 и 120 минават по локалите; лъвов мост, където има ново кръгово на горно ниво по протежението на Сливница, където минават 11,78, 85,86, 213, 305, 309,310, 413,404, тб6. Има нова безплатна линия от метрост. ГМ Димитров до София Ринг Мол. Тм 18 е съкратен от Руско посолство до пл.Журналист, а тм 10 във връзка със строежа на метрото е скъсен от Хладилника до Кораб планина. 98 минава по Баучер, Свети Наум и Черни връх-там върти, а не на семинарията.Във връзка със строежа на метрото в Хладилника е разкрита временна автобусна линия 10 тм от Хладилника до бул.България. Тб 7 върви вече до кино Одеон, а не до Сточна гара. 384 върви вече по новия пробив в Дружба до метростанция Царигр.шосе, а 114 е вече кръгов маршрут в Дружба до метрото. Имаше на няколко пъти временен 88а във връзка съсъ стоежа на семинарията с маршрут София ленд-Зоопарк.В Младост 413 отново е възстановен по маршрута си през Малинов,111 върви и в двете посоки по Малинов, минава и в двете посоки покрай Арена Младост. Лидълската линия отново вървя лятото от МС СУ К.Охридски до Златни мостове, появи се и нова за колоездачи от Хладилника до Алеко. А 66 и А103 станаха с градски билетчета. Догодина по това време-новите анализи във връзка и с пусъка на новите метростанции!
Дойде време за маршрутните промени за 2015:
А 26 беше пренасочен с нов маршрут от Гниляне - Курило - Славовци - Мировяне - по стария маршрут през Требич - Илиенци -СТЗ - Рожен - Хан Кубрат - Обеля 1, като във връзка с това е закрит А87, а започва и разширение на ЗД 2 на СОП. Пуснати са нови участъци от метрото от ИЕЦ до Летище София и от Младост до Бизнес парк. Така официално вече метрото има 2 линии: 1 - От Сливница до Бизнес парка и 2 от Джелмс Баучер до Летище София. Във връзка с това възникнаха някои временни промени:111 беше скъсен до Младост 4, 10 - удължен до Кривина, 8 разреден, 14 леко променен маршрут, после тези маршрути ги върнаха по старите им трасета и спират до близките метростанции, възникнаха и някой постоянни промени като връщането на 604 по стария му маршрут, същото важи и за младоските линии, А112 от хубавия разреден Люлин възкръстна като въздуховоз в сгъстения с ГТ Младост от кръговото при ринг мола до Горубляне, А384 вече е до Дружба 2 като довозващ до летището и метрото, 88 върви постария си маршрут през Макдоналдс, а 413 - през Младост 2. Във връзка с новия Малинов пък за кратко  76 и 111 за кратко минаваха само по новото трасе, но после им върнаха с новия булевард старите им маршрути. 113 още върви в Младост. Във връзка с новия пробив на Сребърна 64,66,93 и 122 вече върват до Зоопарка, А10тм също е удължен до зоопарка защото тм 10 още временно е до Кораб Планина заради строежа на МС Витоша (Парадайс).А63 лятото беше удължен сезонно до Златни мостове, имаше и лидълска линия до там, за велосипедисти до Алеко, както и линия до Враня. Направиха ново трасе около Руски паметник на тм 4 и 5. Да!, както допълни на следващия пост отдолу dan, 204 е удължен до Гоце Делчев, а 69 някой курсове са до Ярема!
Дойде време и за анализа за маршрутните промени през отминаваща си 2016: Пуснаха метрото до МС Витоша. Така вече има две метро линии: Сливница - Бизнеспарк и Летище София - Витоша. А111 беше официално изместен да продължава в посока Люлин 1,2 по Софийски околовръстен път (магистрален формат) до Царица Йоана, по Царица Йоанна и Добринова Скала до Люлин 3,4 и от там по маршрута си до Люлин 1,2. В Младост от отдавна обикаля през Бизнес парк. А 81 и 42 обикаляха за известно време със 111 по този маршрут докато не построиха надлеза над Филиповци, после бяха пренасочени по него. Във връзка с пускането на ПВ Милево Ханче между Е-80 Калотина бул.Сливница и СОП А47,48,49,54 минават отгоре по новия мост трето ниво над СОП посока Калотина,Ст.гара. Във връзка със строежа на Западна дъга 2 и Северна тангента А30,31 обикаляха през Ломско шосе, СОП ЗД 2 и новата Северна тангента до Мрамор. В тази връзка беше построен и този гаден подлез под ССТ в посока Требич, Своге и от там беше изместено трасето на II 16 бул.Рожен и А 25,26,27,29 бяха изместени да минават от там. А21/22,23,24 пък минават по новия надлез над ССТ. Във връзка с друг голям проект Метродиаметър 3 ТБ 7 е пренасочен до Сточна гара, Тб 1,2,9,8,5 минават в посока 5те кьошета през тунел НДК, Тб 9 в посока Борово минава не по Раковска, а по В.Левски, А 604 от Пирогов е направо по П.Славейков до НДК, А 213,11,404 са в източното платно от Д.Николаев до Мадрид, А83 е по Д.Несторов, Център по Хигиена до Бенакс, А102 е през К.Поляна, Несторов, Център по Хигиена до Студентски град, А73 обикаля през стадион Славия, Бъкстон, Цар Борис Трети, Борово - това всичко е във връзка със строежа на МС Красно село, имаше ремонт на Черни връх и А93,122,66 бяха до Гоце Делчев, а А64 и 98 минаваха по Симеоновско шосе до Зоопарка. А98 беше пренасочен от Хотел Хемус до Зоопарка при пускане на МС Витоша. След пускане на МС Витоша беше удължен и маршрута на А65 до Зоопарка, след пускане на Черни връх А64,66,93,98,122 са си по маршрутите през Черни Връх до Зоопарка. 112 беше леко удължен до Горубляне, 69 вече не прави курсове до Ярема, беше пуснат после закрит времен 110 от Дружба до Бусманци да подпомага на А10. А63 целогодишно вече е пуснат събота и неделя да ходи до Златните Мостове. Тм 11 е удължен до Княжево, както беше някога, а тм 19 е закрит. Имаше ремонти по бул.Витоша и ул.Козлодуй и тм 4 беше до ц.гара, тм 3 до ц.гара, тм 18 до депо Надежда, тм 6 до съд.палата, тм 1 до Борово. Имаше и излетни линии за хора и велосипедисти до Златни мостове, Алеко и мисля Бистрица-Железница. Имаше и отказване от частните концесии на А30,90, 150,27,74 и може би други линии.

30
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 17.01.2016, 19:30:49 »
горе долу където свършва рампата на изкачване на бул.Рожен от под кръговото на ломско/202 към моста над жп линийте за депо/Ниш/Перник!

31
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 17.01.2016, 16:51:22 »
Жестока снимка от Надлеза. Така и не видях нито едно фото от времето, в което трамвайната и ЖП линията са се пресичали на едно ниво...
Тук са на две нива. Преди са ми казвали, че е имало мост като на Черковна по бул.Рожен и трамвая е бил по него, а отдолу е минавала линията за Радомир/Ниш.Имало е жп отклонение от линията Мездра-София към линията за Ниш, което е било с прелез и имало тежка катастрофа с маневрирал локомотив по него и трамвай и това принудило по-бързото построяване на надлеза.

32
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 10.01.2016, 18:49:57 »
Надлеза Надежда първите месеци в експоатация- края на 60те, началото на 70те.

33
Там съм! :angel:

34
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 03.01.2016, 13:28:26 »
Възможно е това на снимките да е част от пътната маркировка а не релси.
Да като се вгледа човек в двете линии посока СУ се раздалечават, а не са успоредни, сигурно са разделителни ленти

35
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 03.01.2016, 00:01:45 »
Първо ЧНГ на всички колеги от форума :D! Нека новата година ни донесе повече щастие в личен и инфраструктурен план! По въпроса с релсата по тогавашния бул.Руски, през 50те се е строил ЦУМ, Президентството, МС, Шератон Балкан, а партийния дом вече е бил построен и тази релса е останала от стария бул. Търговска, по която върви и трасено на новия бул.Руски към ларгото. Явно са имали идея по бул.Руски да се възвърне трамвая след време към СУ. Допреди 10 години по Иван Асен имаше също от остатъците от релсите без ККМ, сега е така по Драган Цанков и Дървеница, единствено при Надежда 3 стои изоставено трасе с ККМ.

36
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 22.12.2015, 15:33:48 »
На снимката се вижда, че трасето завива по Гурко, а не продължава към Гарибалди и Славейков. Това ли е бил първия маршрут на тм 1 - гарата - пощата. И къде е оградата на двореца, това е градската градина, тя винаги е имала функция на градски парк/градина, още от преди 1878г., а царския дворец е бил ограден около него и пред него наистина е вървял трамвай -тм 4 мисля - по Търговска, Цар освободител (тогава Цариградски път), а пред площад Батенберг е бил дворът на двореца и е имало ограда отпред и зад нея е обикалял тоя тм., и е ходил до Военната академия по Шипка и Сан Стефано, а по късно до Ситняково по Иван Асен.

37
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 22.12.2015, 11:18:26 »
не съм знаел, че и по продължението на Алабин е имало трамвай към Гурко, че дори и по Гурко. Сигурно тогавашния трамвай до Княжево е въртял там някъде. Тм 1 е продължавал към славейков и е минавал по Търговска, през БНБ и по улицата на която е тази сграда до Гарибалди.

38
Нали по ОУП има идея за удължаване на трасето от централни гробища до това новото на тм 6 по Ген.Н. Жеков. Може да се прокопае тунел под гара Север и по Първа Българска армия да се удължат тм 4 и 18 примерно до СТЗ или Метростанция Хан Кубрат.

39
Дано направят новия Рожен до началото на летния сезон да има връзка със ССТ, и от там с 4те магистрали за морето (нашето, на Гърция и Турция!). А колелото ще трябва да го дръпнат надясно, май и автогарата ще закрият, а 29 ще е до СТЗ!

40
Скоро сигурно заради ССТ и новия Рожен тм 11 и 12 ще са временно до СТЗ, сигурно и 29 ще го пратят до СТЗ, а 25 ще го закрият защото трябва да се мести колелото заради новия Рожен, ако(дано!) догодина общината го изгради до ПВ със ССТ!

Pages: 1 [2] 3 4 ... 63