Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AROS

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 63
41
Значи ако се използва ССТ от СОП/БШ по ССТ до Лазар Михайлов, оттам по Л.Михайлов/Каменоделска - бул.История Славянобългарска - Надлез Надежда - Рожен - ССТ - СОП ЗД 2 :eek: :neznam:

42
По данни ССТ ще бъде открита на 19 декември от БШ до Лазар Михайлов. Западният участък от СОП ЗД до старо шосе II-16 Рожен има вероятност също да го открият преди нова година. Към СОП ЗД2 временно е направено като фуния от 2х3 до 2х1 с непрекъсната линия като моста над СОП на Е80/Сливница.

43
63 ще върви ли до Златни мостове по нататък :neznam:

44
В бъдеще може и след 15 години ще има маршрути : Летище София-Драгалевци/СОП и (Банкя) Люлин 3 - Илиенци (ССТ). Това ще са 2те фльонги едната от които е реалност, и в бъдеще като се направи връзката между Бизнеспарк и МС Витоша, която ще мине южно от зоопарка, през Студентски град и покрай Ринг мол-Икеа, ще се довършат и отклоненията в Люлин и към Илиенци!

45
Кат построят ССТ там около Илиенци ще живне района. Така сега става около Филиповци/Люлин със строежа на СОП.

46
В небостъргача има такава информация.
да, но вижте в гугъл мапса пътя между Кубратово и Славовци в какво състояние е. Другия вариант е Лазар Михайлов, Каменоделска, История Славянобългрска, Ломско шосе или Скопие , Сливница - и пак трафика ще минава през сърцето на София! :angry: :devil: :help: :rev: :neznam:

47
Ако ССТ бъде пусната за коледа от СОП-Ботевградско шосе до бул Лазар Михайлов после трафика накъде ще продължава? Преполагам- Кубратово - Световрачене и пак по 2х1 СОП или по полуасфалтирания път между Кубратово и Славовци? Не можели като АМ Люлин да се изчака цялото завършване на ССТ да бъде пусната?

48
Дойде време да дадем анализ за ГТ и за отминаващата си 2011.
Първоначално през май месец А 309 беше удължен от Сточна гара през К.Стоилов, ул.202 до Надлез Надежда заради магазин Темпо и Технополис. Първо минаваше отгоре по кръговото на Ломско шосе, а после отдолу през жп завода.
А 86 от юни върви по Ломско шосе и Христо Силянов до Свобода, а 35 и 150 си остават по Хан Кубрад заради Лидл и Кауфланд.
През лятото имаше няколко временни маршрута като 69А, 69Б и 70А с маршрути Арена - Бункера, Бистрица - Бункера, Дървеница - Малинова долина, мисля ,че имаше и 42 А, който минаваше през Филиповци, пак временен.
Тм 4 е удължен от Бъкстон до Никола Петков.
+ както отдолу е написано под моя пост:
А1 + А2 обединени с маршрут от Гео Милев до Кокаляне;
Временен А83а от Хладилника през Филип Кутев до Зоопарка;
А29 минава през Мировяне от 15.09;
ТБ 8 почти през цялата година заради ремонти е до Военна болница.
Догодина по същото време очаквайте промени в ГТ през 2012г.
 
Иде ред и за класацията за промени в ГТ през 2012г.
Безпорно най-доброто положение беше пускането на новите метростанции. Първо беше удължено метрото от Младост 1 през Младост 3 до МИЦ Цариградско шосе през април.
На 31 август в експоатация се въвежда участъка от Обеля до Джеймс Баучер. Така вече европейска София вече има добре развита метромрежа.
Закриват 43 и някой части от 44 до Вертикал, Клисура и Михайлово и пускат 49 от метростанция Сливница до Клисура, 47 и 48 от Люлин 8 до Вертикал и Михайлово.
Авт. 384 започва да минава отдолу с 84, а не отгоре по естекадата на бул. Брюксел.
Авт. 114 става от Дружба 2 до МИЦ заради новата метростанция.
Авт. 85 за кратко минава по Хан Кубрат и Ломско шосе заради новият участък на метрото, но след несъгласието на жители на Толстой, Свобода, Надежда 2 и 4 е върнат по стария маршрут.
Във връзка с това е разкрит авт. 285, който минава по Хан Кубрат.
Междувременно е закрит авт.35.
Във връзка с пуснатия нов участък от метрото авт. 98 е удължен до семинарията, а авт. 9тм е закрит.
Тм. 10 е удължен от Кораб планина до Хладилника.
Авт 122 и 123 обикалят в едната посока по околовръстното до ливт симеоново заради новия ПВ.
Авт. 26 е пренасочен до Обеля и Гниляне за връзка с метрото, а от септември минава и през Мировяне.
Авт. 27 е удължен до СТЗ и после до гара Север.
Тм.7 е удължен до метростанция Хан Кубрат, а тм 1 минава по Струга.
Тм. 12 и 18 минават вече по Мария Луиза, а не по Ботев.
Почти цяла година тб 2 не ходи до Бъкстон заради ремонти, а беше до ВМА и Борово, тб 8 и 9 за кратко също бяха до ВМА, имаше тб 2а и тб 8а до Борово и Гоце Делчев от ВМА, а сега отскоро има пак временен А2тб по маршрута на тб 2а до Бъкстон.
А63 също почти година заради ремонти обикаляше по Пушкин.
Разкрит е 314 от Младост 1 до Резиденшънъл Парк.
А67 от 10 декември се движи по ГМ Димитров и Драган Цанков до Семинарията, прави връзка с метростанции Жолио Кюри и ГМ Димитров.
Така сега за отминаващата 2013:
1. На 1 януари 2013 бяха частично променени маршрутите на много линии:
309 вече минава по Сливница (Европа) и завива по Петър Дертлиев, а 82 по Станишев и Панчо Владигеров;
А53-закрит;
А150- От Ломско шосе отива към Волуяк, а не към ц.гара, а 41 -закрит;
А214 - закрит, А113 става двупосочен в Младост по ул. Филип Аврамов;
А213 - минава и в двете посоки през Младост 4 Бизнеспарка.
2. А44,47,48,49 тръгват от метрост.Сливница до Банкя и селата, а 42 от Люлин 8 до Банкя през кооп.пазар.
3. А413 заобикаля през ГМ Димитров , Акад. Стефан Младенов и 8 декември, а 294 е удължен до Винарово колело.
4. Във връзка със строежа на метрото в Дружба 604 е с променен маршрут: от ул. Искърско шосе по ул.Илия Бежков, тб 11 и ул.димитър Пешев.
5. Във връзка със строежа на метрото в Младост: всички линии без 76, които минават по Александър Малинов и др.Атанас Москов (111,413,314) в участъка от Хит до Бизнес парка в посока Бизнес парка минават по Малинов, в обратна посока се движат по Москов; А111 минава продължава по локала на околовръстното ив двете посоки и после през бизнес парка по маршрута на 413; 413 минава през Младост 2, а не през Ляпчев и Малинов; 306 минава напряко през Младост 1 посолствата; 76 минава напряко през Москов.
6. А117 обикаля през жк-то в Кремиковци.
7.12 и 90 минават през Джъмбо във Враждебна.
8. 5 от 10 декември отива почти до БЧК нагоре в село Лозен.
9. 87 обикаля през Х.Силянов, Хан Кубрат, Бели Дунав, а от октомври и в Обеля 2 до Обеля 1.
10. Нова линия от Орлов мост до парк Враня и отново лидълската линия от Орлов мост до Златните мостове.

Дойде ред на анализа за промяна в ГТ през 2014г.
Тази година тм 4 има частично нов маршрут - от пл.Македония в посока Орландовци минава по Алабин-Витоша-Света Неделя-ЦУМ-ц.хали -М. Луиза - Лъвов мост - Козлодуй. По тм 7 се движат нови трамваи, както и по много линии нови тролеи и автобуси. Движи се първият електробус по линията на тб 11  със същия маршрут - Дружба 1 - сточна гара-11А. Има две рехабилитирани кръстовища - Семинарията, където 67, 88 и 120 минават по локалите; лъвов мост, където има ново кръгово на горно ниво по протежението на Сливница, където минават 11,78, 85,86, 213, 305, 309,310, 413,404, тб6. Има нова безплатна линия от метрост. ГМ Димитров до София Ринг Мол. Тм 18 е съкратен от Руско посолство до пл.Журналист, а тм 10 във връзка със строежа на метрото е скъсен от Хладилника до Кораб планина. 98 минава по Баучер, Свети Наум и Черни връх-там върти, а не на семинарията.Във връзка със строежа на метрото в Хладилника е разкрита временна автобусна линия 10 тм от Хладилника до бул.България. Тб 7 върви вече до кино Одеон, а не до Сточна гара. 384 върви вече по новия пробив в Дружба до метростанция Царигр.шосе, а 114 е вече кръгов маршрут в Дружба до метрото. Имаше на няколко пъти временен 88а във връзка съсъ стоежа на семинарията с маршрут София ленд-Зоопарк.В Младост 413 отново е възстановен по маршрута си през Малинов,111 върви и в двете посоки по Малинов, минава и в двете посоки покрай Арена Младост. Лидълската линия отново вървя лятото от МС СУ К.Охридски до Златни мостове, появи се и нова за колоездачи от Хладилника до Алеко. А 66 и А103 станаха с градски билетчета. Догодина по това време-новите анализи във връзка и с пусъка на новите метростанции!
Дойде време за маршрутните промени за 2015:
А 26 беше пренасочен с нов маршрут от Гниляне - Курило - Славовци - Мировяне - по стария маршрут през Требич - Илиенци -СТЗ - Рожен - Хан Кубрат - Обеля 1, като във връзка с това е закрит А87, а започва и разширение на ЗД 2 на СОП. Пуснати са нови участъци от метрото от ИЕЦ до Летище София и от Младост до Бизнес парк. Така официално вече метрото има 2 линии: 1 - От Сливница до Бизнес парка и 2 от Джелмс Баучер до Летище София. Във връзка с това възникнаха някои временни промени:111 беше скъсен до Младост 4, 10 - удължен до Кривина, 8 разреден, 14 леко променен маршрут, после тези маршрути ги върнаха по старите им трасета и спират до близките метростанции, възникнаха и някой постоянни промени като връщането на 604 по стария му маршрут, същото важи и за младоските линии, А112 от хубавия разреден Люлин възкръстна като въздуховоз в сгъстения с ГТ Младост от кръговото при ринг мола до Горубляне, А384 вече е до Дружба 2 като довозващ до летището и метрото, 88 върви постария си маршрут през Макдоналдс, а 413 - през Младост 2. Във връзка с новия Малинов пък за кратко  76 и 111 за кратко минаваха само по новото трасе, но после им върнаха с новия булевард старите им маршрути. 113 още върви в Младост. Във връзка с новия пробив на Сребърна 64,66,93 и 122 вече върват до Зоопарка, А10тм също е удължен до зоопарка защото тм 10 още временно е до Кораб Планина заради строежа на МС Витоша (Парадайс).А63 лятото беше удължен сезонно до Златни мостове, имаше и лидълска линия до там, за велосипедисти до Алеко, както и линия до Враня. Направиха ново трасе около Руски паметник на тм 4 и 5. Да!, както допълни на следващия пост отдолу dan, 204 е удължен до Гоце Делчев, а 69 някой курсове са до Ярема!

49
Скоро сигурно 25 и 29 ще въртят на СТЗ, както и тм 11 и 12, ако започне отклонението на Рожен до ССТ и ПВ с нея, а се предвижда и реконструкция и леко преместване на трамвайното ухо на Илиенци, нищо чудно станция Илиенци така да се закрие, както стана с Дърценица и Обеля, а 27 да остане до Гара Север, 25 и 29 до СТЗ, а тм 11 и 12 ще се възстановят до Илиенци.

50
От фейсбук сайта на ЦГМ: Обединяват 26 и 87 с общ маршрут от 15 юни.
Quote:От 15 юни се обединяват в един маршрутите на автобусни линии 87 и 26 по общ номер 26. Обединеният маршрут ще тръгва от кв. "Гниляне" по досегашния маршрут на автобусна линия 26 до разклона на Околовръстен път и началото на кв. "Требич", по ул. "Латин Колев", бул. "Рожен", ул. "Илиянско шосе", бул. "Рожен", надлез "Надежда", бул. "Ломско шосе", ул. "Хан Кубрат", ул. "Бели Дунав", бул. "Ломско шосе" и по досегашния маршрут на автобусна линия 87 до ж.к. Обеля 1 – двупосочно.
Автобусната линия ще се движи само в делнични дни, както до момента се движат 26 и 87.
Снимка на Център за градска мобилност.

51
Незнам дали е заложено в ОУП модернизацията на ПВ Ботевградско шосе/СОП за връзка със ССТ, да се поставят стълбове за осветление, отгоре, на ушите и дори ( може и на ПВ на АМ Хемус и отделянето на Е871 към Долни Богров/Сливен). Другото интересно е да стане "почти близнак на ПВ АМ Марица, Е85 за Хасково/Димитровград" или някакво подобие на ПВ България/Соп, а именно, да има разделителна ивица за слизащите от Тракия/Казичене в посока ССТ Калотина/АМ Люлин и закачащите се от Хемус/Е871 към юг по СОП, а в другото основно платно е трафикът по Ботевградско за центъра/Враждебна/София. Отделно това северно платно1Х2 след км, 1,5 км се отделя като северното платно на ССТ. От южната страна също ще има разделителна ивица и южното платно ще има връзка с ушите за връзка със СОП.

52
На обръщателното колело в кв. Илиянци са махнали контактно-кабелната мрежа към базата (Трансремонтстрой) и цялата мрежа на колелото изглежда малко постегната и поизпъната.
Дали има връзка с продължението на Рожен към ССТ или строежа на ССТ?

53
България и София-70 през 80-те не помня да е имало по тм1, имаше по тм15, която през 90-те стана тм1.

Иначе си спомням смътно същото - двуколовозно теснорелсово трасе по Бачо Киро.
Имаше в началото на 90те когато 3,4 и 20 въртяха на паметника Левски, а тм 10 - на младешки театър. Някъде края на 80те, когато закриват трасето през Орлов мост и се подновява поетапната конструкция към нормално релсово трасе е построена частта в посока Дондуков, заедно с теснорелсовото едноколовозово трасе по Кракра, което сега е подновено в двурелсово двупосочно.

54
Кръговото надали ще се реализира на този етап, в най-добрият случай ще е Т-образно кръстовище с излаз към Атанас Москов. В общината още умуват как да реализират сегашната отсечка от Малинов, западно от ХИТ - дали ще е тупик-паркинг или улица , която да е в подобен на сегания вариант, още не е ясно.

Иначе на Транспортната комисия днес беше представен от ЦГМ вариантът за 6-месечни маршрутни промени в Младост и Дружба и основният акцент е, че 111 искат да го резнат до Младост-4 (поради настоятелните молби на граждани от Младост а.к.а. Васко)- ще завива надясно по Самара, надясно по Москов покрай БПС и до колелото на 76, 113 и 213. Предложих им да го оставят до Младост-1, само че по маршрута на 113 - по ул. Самара, Филип Аврамов, а 113 да се закрие (както е писал Дженгала по-горе). Ще видим какво ще стане в близко време, засега приеха само промените за Дружба.
Малко off topik (може да се премести или изтрие ако не е интересно). Предлагам сегашното  продължение на Ал.Малинов, което остава западно от HIT и Принцес Оутлет при построяването на източната пряка отсечка на Малинов, източно от Хит, това западно трасе да е пак така 2х2 с разделителна ивица (по края към тротоарите могат да паркират коли в съотв.посока на движение), а това трасе да носи името бул.Желю Желев, на името на първия български демократично избран президент, защото той живя последните си дни в Младост.

55
Може би целта е изкуствено доближаване до метрото до Лъвов мост, като с А27 до гара Север.

56
Такива глупости са това за тази връзка между А1 и А4 :angry:! Има толкова по-наложителни и важни за момента проекти като оптималната връзка на Северна Скоростна Тангента със Соп Източна дъка, която трябва да се рехабилитира, да се постои втория мост на Казичене, също връзката със западната дъга на СОП, втория участък също да стане в магистрален формар, в по-далечно бъдеще да се построи АМ Калотина, цялата Струма и Хемус, дори и Черно Море и АМ Русе+тунел под Шипка , чак до връзката й с АМ Марица! Отделно Бургас-Слънчев бряг да стане безконфликтно 2х2 или поне с кръгови като Букурещ- Гюргево! :fan:

57
И третия най-голям цирей за сега - водят се някакви съдебни дела за договора за строителството на Западна дъга 2 между Какач и пътя за Мрамор и ако бог е рекъл 2016 при готови Зпападна дъга 1, ПВ Милево Ханче и Северна скоростна тангента, при условие, че засега Е80 става 2х2 още при Сливница, а тогава и АМ Марица пак дай боже ще е готова цялата от Оризово до Капитан Андреево, след моста на Какач-Хоп! двулентовото околовръстно 7-8 км до началото на Северната скоростна тангента. Моста при Казичене едното платно поне са го обособили 2х2! Та този строеж на ЗД2 въобще не знам близката една, две години дали ще тръгне да се строи!

58
Има една недомислица, която явно ще се сбъдне със строежа на тангентата.По по-стар ОУП тя тръгва от Ботевградско шосе, посока гр.Сливница, а не се отделя директно от 3х3 СОП Източна дъга и за връзка с тангентата ще се ползва настоящия пътен възел със Е79 при Джъмбо Плаза със СОП , а на 200 метра на запад, преди отклонението за Челопечене,Кремиковци в посока Волуяк, Сливница от Ботевградско шосе ще се отделя Северна Скоростна Тангента, която в необозримо бъдеще ще прелива в АМ Калотина, та чак до Ниш! Та явно да претупат нещата са върнали плана от стария ОУП и за да се задръсти 3 пъти повече Ботевградско/Хемус в този 200-300 метров участък ще се ползват еднолентовите платна на детелината, вместо от източното 3х3 СОП естествено да си продължава като северна скоростна тангента/АМ Калотина, чак до ПВ с АМ Е75 след Ниш, Сърбия! Ама на!- в София винаги трябва да има спънки при транзитно преминаване, мисля си, че и моста над жп линията при Казичене дълго време няма да го удвоят, Западна Дъга 2 ще остане за след 3-4 години да е първа копка, а новото продължение на Рожен до Северната Скоростна Тангента ще е поредният десетилетен сън мираж!

59
Интересен блок във Враца със страничните прозорци на стаята. Към коя модификация е? Предполагам от тези през 60-те-Бс-2-63 или Бс - VIII-Сф, от първите на 6-8 етажно строителство, с някаква нова модификация.

60
Много от преди 89та не се използват. Явно в отделните входове самостоятелно са взимани решенията за да не плащат от втория етаж асансьор

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 63