Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitko08888

Pages: [1] 2 3 ... 15
1
Някъде може ли да се види новопланираното коловозно развитие на ЦГ София?

малко старичко, но върши работа.

2
Извинете, че пренебрегнах перничани! И към Подуяне също може да се замине.
Ясно е че не може всичко да е на 1 коловоз. Ама е добре да бъде запазена техническата възможност.
Няма да бъде запазена. Въпроси - към проектантите на новото коловозно развитие. ..

Проектанът прави това, което му е възложено. Проектантът не определя технологията на гарата, а прави проекта така, че да отговаря на зададената технология. Така че въпроси - към НКЖИ.

3
... Докога ще търпим всякакви аматьори да правят официални схеми на метрото? ...

Ти да не очакваш да обявят конкурс, обществено обсъждане, избор и решение? И след това да обявят обществена поръчка за изпълнението?

Който когато се вреди по втория начин си проутва измишльотините. И естествено всеки е най-велик и най-прав.

4
Много ми е интересно колко време трябва, за да се разбере че един влак е заминал от една гара, и не е пристигнал в съседната. И когато това  е на няма и 30 км от ГОлям жп възел - с всичкото умуване и чесане, дори и у нас, до час влакът трябва да е изтеглен обратно с някой дизел, ако ще и маневрен да е.

5
Ремаркето на снимката по-скоро е Анверсоа 90 - 104 доставени след 1914.

6
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 19.11.2019, 18:59:49 »
kaka, един участник може да участва в една или няколко обособени позиции. От написаното се разбира че участник 1 е подал документи само за втората позиция.

7
Тези последните 521 са вече към Републиките. Съмсем друга епоха от нашите трамваи. Дали да не ги извадиш от тази тема. Има си отделна тема за тях.

8
На края на списъка трябва да има и ремаркета от 433 до 479, произведени 1948 - 1951 г.
Ако имаш информация е добре да се разграничат трите различни по външен вид мотриси 251 - 277 - с право и наклонено чело и заоблени. Също и вагоните са поне две вида. Аз има само единични снимки.

Мисля че няма да е грешно да се добавят и "преустроените" през 1933 вагони 521 - 523.

9
Скоро след втората доставка на МАН (1935) са доставени нископодовите Юрдинген - 321 - 332, 12 броя. След като става ясно че следващите доставки (планирани са 30 - 40 такива вагона) се провалят, в ДТО правят подобни на тях, но с дървен кош - 651 - 660. Няма начин тези лодки да са станали преди 1935.

10
Трамвайчето трябва да е от тези "4 мотриси с отделна возилка", доставени през 1909, оказали се в последствие неудачни заради малката мощност и несполучливата конструкция. И ако цепелините са с номера 33 - 39, това ще да е 40.

11
Автобуси / Re: Автобусни ремаркета
« on: 11.08.2019, 19:43:46 »

Автобусните ремаркета, шаситата са правени в ''Завод за ремаркета – Елена'', а надстройката в ''Завод за стоманени профили – Попово''. Говорим за периода към края на 60 -те до към 1973/74 г, или дотогава са произвеждани автобусите от серията ''М''. След това, както знаем, новата гама 11М3/Г5 ремаркета не тегли.
– По назад има мнение, че ремаркета са правени във ''ВРЗ - Дряново'' и ''Завод 6 -ти Септември''   – тези години категорично изключено. Когато Ви говорят подобни, питайте в кой период... Ако е така, може би след 1990 -та, където всичко е различно...


Снимката / рекламата с производството на ремаркета в ДВЗ Дряново се твърди че е от 1962. Дори и да не е точна (годината), вагонът на снимката е от същия период.

 Припомням снимката на Метан:

13
Една интересна снимка на мотриса ДТО, инв. н. 20 + ремарке ДТО, предполагам 345.

Мотрисата е Сименс.

Ремаркето е от серията 301 - 312, изработено от ДТО специално за малките сименси. Според други копия на тази снимка ремаркето е 306.

14
Извън конкретния казус ! Нормално е , когато опозицията спи или е в съглашение с управляващите да се появят организации като Спаси София , които да се явяват коректив ! Най-нормалното нещо е гражданите да изискват от администрацията да си върши работата и то да я върши качествено !
Това никой не го отрича. Но СС не са гражданите. А са няколко "гражданина". Може би си имат и доста поддръжници. Ама има и доста които не сме съгласни с техните действия.

Дадох два приключили примера - нито оправиха информацията в метрото, а само я разсипаха още повече и то за лична облага, нито оправиха транспорта с бус лентите. Ще видим и развитието на третия (от горния ми пост) - за сега виждам само че спъват и бавят завършването на ремонта по Графа. За предишните два примера има десетки страници и тук, в този форум, сега - пак. Аман от спасители ...

15
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 23.10.2018, 17:56:40 »
Град Джънджоу където се произвежда Ютонга е с население над 6 милиона ....
https://en.wikipedia.org/wiki/Zhengzhou

Не щат да си напишат колко са им работниците! Пишат 3500 ама за Yutong Heavy Industries, за автобусите - не намерих.

16
Градовете, които не са "София" и няма нито "СС", нито "СВр (Спаси Враца)", нито "СГ Спаси Граброво", нито "СК - Спаси Казанлък", нито ..... са я втасали и превтасали, че да вменяваме чак толкова големи вини на "СС"! Даже може да се твърди обратното!

Чак толкова големи вини - не. ББ ги отряза много добре при рязането на една лентичка, което те отново искаха да провалят.

Но: глупостите с бус лентите, новата "информацията" в метрото, това че спират и нанасят вреди на всички софиянци със шумотевицата около Графа - това са си тяхно. Както и че заради техните шумотевици остават още куп неща, с които никой не се бори, защото трябва да се обяснява на СС.

ПС: Между другото, те започнаха като Спаси метрото. След това станаха Спаси София. След това започнаха проекта Спаси България, но добре че там тотално се ос..ха, иначе и други градове щяха да пропищят от тях.

17
бла бла...
За разлика от всички вие, които се активирате само когато СО направи гаф и бъде изтипосано в медиите.

Забравих: Аз се активирам с многословно писане, когато ми писне от СС с техните измислени акции. Имат си цяла секция в един раздел на един друг форум, там те си го администрират, там никой не им противоречи ...

Ама ако знаеш колко си елементарен с този имислен от тебе отбор...

18
По коя обществена поръчка СО е доставяла подложка? Че очакваш "СО да предостави информация кога е доставена вложената подложка на ул. Граф Игнатиев".
Какъвто и да е материал (подложка) се придружава със сертификат - от производител и/или от сертифицирана лаборатория и т.н. Нали си вътрешен в общината - покажи документите, да видим всички, въпросната подложка отговаря ли или не на изисканите параметри, качество и произход. Пък след това покажи утвърден работен проект да видим дали въпросната подложка отговаря на проекта или не. Чак след това можеш да търсиш дали няма изменения на проекта (което е точно и ясно казано че е възможно, това се прави при всеки строеж, и в закона е разписан точно какъв е реда за изменения на един работен проект). Пък чак тогава да вдигаш шум и да искаш оставки. (Въпреки че нормалното е да търсиш отговорните за това хора).

19
ooleg, за примерите, които даваш (а има и още много такива), си има точно и ясно отговорни хора - които са на заплата в съответните служби на общината. За едно кръгово, или един светофар, гарантирам ти че кметицата или зам. кметът нямат абсолютно никакво отношение. Има си отговорни експерти, някой е предложил, друг е обосновал / доказал че е необходимо, чак тогава някой горе в дясно на техните становища пише: утвърждавам. Но отговорността за некъдърната работа на съответните експерти на най-различно ниво си е тяхна. Както и на преките им началници.
Кмет и зам. кмет определят политики: до колко да се развива метро, електро транспорт, подземни автомобилни трасета или подземни пешеходни подлези вместо зелени площи. Но и това те правят на базата на мнения и становища на съответните специалисти под тях, както и под натиска на улицата и избирателите. И тук започва корупцията - вес ще се намери "специалист" да доказва колко е прав за да добави някой лев към ненаситно алчната си душица. И друг който иска това да е за него. И за да стане това се дава нагоре, и тъпче надолу. Ако си най-отгоре ти е все тая - който и да е изпълнителя, все ще се отчете както трябва (не е задължително да е в пари). Но в тези надолу все ще се намират хора, които са некъдърни, но ще продадат и майка си за 100 лв, за кола или апартамент.

20
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 23.10.2018, 16:44:35 »
Туй съм го чел три пъти и никъде не видях написана бройката произведени автобуси на годишна база !

https://en.yutong.com/plus/ourplant/

Превод на основните цифри по въпроса:
30 000 са само от новия Yutong New Energy Vehicle Plant
В Yutong Industrial Park през 2015 има произведени 67018 автобуса и автобусчета, с което компанията е №1 в света по производство на средни и големи автобуси, с над 30% от пазара в Китай и над 10% от световния пазар на такива возила.
Дневен капацитет - 340 коли ( х 365 = 124 100 ), ако има кой да ги купува.

Pages: [1] 2 3 ... 15