Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tatra

Pages: [1] 2 3 ... 166
1
А да прочетеш правилника? Едва ли има водач, който застрашва сигурността на участниците в движението нарочно. Но своеволията на пешеходците трябва да спрат и да започнат да се оглеждат и да не отнемат непрекъснато предимството на релсовото превозно средство. Защото все се оплаквате как е бавен трамвайният транспорт, а той е донякъде такъв заради неспазващите непрекъснато правилата на движение. Хем искате скоростни трамвайни маршрути, хем толерираме неспазването на правилника.

2
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 17.11.2018, 16:40:21 »
Като на останалите пендели - половината са обърнати назад (последната секция). Инвентарният номер е високо като на 506, а не между фаровете. Стоповете са до фаровете и са кръгли, като 505, 506. Учудващото е, че подът в салона е запазен в черен цвят, което пък не си отива с "новия" дизайн. Хубавите дръжки от преди са премахнати и сега е с жълти обикновени в салона.

3
Глупости, ползвам линията почти всеки ден и нищо освен Тедом и евентуално Ютонг не съм виждал от 3 месеца
Малко извън темата, но ползва ли се тази линия с това разписание? На мен ми изглежда в този си вид малко безмислена.

4
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 17.11.2018, 13:09:19 »
817 се боядисва сега.

5
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 08.11.2018, 00:45:14 »
503 е на проби до Обеля.Може би ремона е най-накрая свъриил???
Със старата предница ли беше или някаква модифицирана?

6
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 08.11.2018, 00:43:43 »
Новите седалки на 2402 са покъртителни - изцяло пластмасови, без тапицерия, сиви, наподобяващи такива на старо БМЦ, но без плат. Само ме е страх 503 да не се върне от ремонт с такива, защото ще е голямо фиаско.

7
Когато бях в Прага, заместващият метрото автобус не беше по един, а по два на една кола. При нас не стига, че е само по един на кола, ами и Ютонг бяха пуснали. Проблемът е и в разписанието - дава се малко време, което заради задръстванията не стига и колите се настигат, образуват се дупки в интервала. Забележете, че на някои от последните курсове за завъртане Сердика (крайна) - Сердика (начална) се дава 0 или 1 мин.....

8
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 30.10.2018, 18:31:59 »
Дано изпратят и 1557 на Дружба, може пък да го стегнат.

9
Не виждам нищо сопнато в тона ми, ако така си се почувствал, прости ме.
Иначе някак ми се стори странна позицията на хора от форума, смятащи, че няма нищо нередно в паркирането върху потенциално използваеми трамвайни трасета, защото видиш ли, не се ползвали често. Иначе за колелото на Връбница - случвало се е да има по някоя паркирана кола, но рядко.

10
И аз не съм съгласен с паркирането върху триъгълника на „Кораб планина“, но Винт също е принципно прав.
Примерен въпрос в тази посока - колко пъти се е налагало обелските линии да ползват по аварийни причини обръщалото до блок 523 на улица „Лютиче“?
Нямаш си представа колко пъти се използва, без твое знание. При инциденти (наскоро имаше такъв със спирането на движението в Обеля за 2 часа), както и много често при паркирали коли при 140 СУ, шестицата върти на Връбница - поне веднъж в месеца. При всяко подбиване също върти там. А като се научат колите да паркират, после няма отучване. Много пъти е било необходимо използването на обръщателното колело на пл. Журанлист или вторият коловоз на Ив. Вазов, но това е било невъзможно заради паркирали коли. За Вазов пример - пресичат се по една или друга причина колите по тм 6 при излизане от депо или задръжки и не могат да се разминат чак до Обеля.

11
Дай да разрешим на всички резервни коловози тогава да се паркира, нали се ползват много рядко.

12
Трамвайният обръщателен триъгълник на ул. Кораб планина е разчертан за паркоместа в новата зелена зона в кв. Лозенец. Вече изчезва и тази възможност за използване при аварийни ситуации или спряно движение към Хладилника.  :fan: :fan:

13
1537 - 73

14
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 16.10.2018, 16:50:59 »
Прав си, а 720 дори на успя да оцелее, но виж пък бракмите ги оставиха - 711, 722, 802, 805.
Иначе най-добрият от серията определено е 811.

15
3822 - 404  :blink:

16
С оглед на екологията, не смятате ли, че новите БМЦ-та трябва да дойдат по централните линии - 72, 74, 84/184, 604, а дизеловите да минат на селските на Дружба, защото така ще бъде и много по-малък разходът на и без това неикономичните Ютонги.

17
3115 по 413 стовари пътниците на Г.М.Димитров.

18
Идеи / Re: TМ 1
« on: 14.10.2018, 18:20:14 »
Хора, дайте да пишем предложение ди ЦГМ, или на Транспорт за София, да се промени маршрутът на тази 1-ца. Този безумен дублаж трябва да спре и може да се замести с много по-полезен маршрут. Предложенията ми са следните:
1) Ив. Вазов - М.Луиза - Гара Север - 70 мин. курс, ако са 3 коли - 2 Песи и един чешки - на 22 мин.
2) Ив. Вазов - Ал. Стамболийски - депо Кр. поляна - ще се прави връзка на тези квартали с НДК, Петте Кьошета, Македония - курс отново 70 мин, може и 4 коли да бъдат - на 17 мин.
3) Ив. Вазов - Ботев - подлез Надежда - Скопие - Зах. фабрика - 4 коли  на 20 мин.

19
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.10.2018, 16:37:27 »
Някой има ли логично обяснение, защо по А 113 продължават да се движат съчленени автобуси, а полупразни. Според мен линии като 56, 113, 285 трябва да преминат на солови автобуси. Да не говорим колко по-крещяща нужда от дълги има по 1,3,5,74,111,604 (с лека корекция на маршрута).

20
Аз не знам как това дали има титуляри или не, може да контролира корозията... :crazy:
Проблемът е в поддръжката в депо Кр. поляна.

Pages: [1] 2 3 ... 166