Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - T6M700

Pages: 1 ... 8 9 [10] 11
181
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 06.08.2019, 19:34:43 »
Какъв е този странен номер? :neznam:

182
ТБ1625-1

183
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 05.08.2019, 23:10:21 »
И барака 711 има такива, само че боядисани в сиво.

184
Прочети мнението на емм_1968 и стига си питал за каквото се сетиш!:angry:

185
2315-4тм

186
А това за 62 км/ч с 934 е невъзможно според мен.

Никак не е невъзможно, около 65 съм засичал по GPS на 932 навремето по ТМ4 Цар Борис III, още преди последната модернизация, бас ловя че 932, 934, 936, 708, 714, 811 и 813 да речем все още могат да развият подобна скорост. А 3ХХ и 4ХХ си правеха и по 80, че и малко отгоре, вярно, съпроводено с незабравимия звуков фон, наподобяващ връхлитащо бедствие, но си ги правеха.  :crazy:
И аз засичах преди с GPS, но такива цифри нямаше. За 932 не знам, но 934 на пълен паралел по баира на Ботев едвам вдигна 39. 936 пък е пълен боклук и не вярвам да вдигне повече от 50. 708 в полето вдигаше едвам едвам 53 на паралел. За 714, 811 и 813 е възможно, защото на серия вдигат около 42. Не знам, защо сте останали с впечатление, че 909 е тромав? Това не е вярно, понеже по ЦБ3 се състезаваше с колите с около 60. Софиите и Българиите наистина бяха бързи, но повече от 65 не съм засичал с тях. :)

187
Прегледай ги пак и ще видиш, че не са само две.

188
716 на серия от Халите към Ларгото вдига 38 км/ ч.
Абсурд! На пълен паралел в нанагорното в този участък може да вдигне 38.
Недей така! На пълен паралел си вдигат 50 и нагоре, какви 38. :) А това за 62 км/ч с 934 е невъзможно според мен.

189
Защото са размазани и тъмни. :)

190
813 на серия вдигаше 42 км/ч на надлеза, не знам как е сега. :)

191
Не е първата обществена тоалетна, която ще си смени предназначението - тази в градинката Алжир например стана магазин за хранителни стоки. В заведението поне ще има наистина тоалетна, т.е. ако се наложи все пак може да се ползва за тази цел. Другаде нямахме този късмет.
Не в Алжир, а в срещуположната градинка Майчин дом.

192
Не, не съм ватман, но имам познати ватмани, които карат български трамваи и не се оплакват чак толкова много. А това за 831 и 806 го казах от гледна точка на пътник, защото возят меко и плавно, относително тихи са, няма звуци като пред разпадане, имат добро отопление и изглеждат добре, също така возят много комфортно по разбитите трасета, за разлика от ЧКД. Ще се радвам, ако ми кажеш какви са им проблемите.

193
Погледнах GPS-а в кабината и ми се видя нещо като 57 или 52 (цифричките са много малки), но със сигурност беше повече от 50. Най-жалкото при тези т. нар. модернизации за хиляди левове е, че не отстраниха конструктивните дефекти. Въпреки че са издънка, се намират екземпляри много по-добри от повечето ЧКД-та като например 831 и 806 според мен. :)

194
Аз не виждам лошо разпределение на седалките в песите.
Кривите седалки около талигите. Днес се качих от първа врата и бабите удобно си бяха разположили торбите на пътеката, помолих ги да я освободят, обаче те си направиха оглушка и трябваше да стоя прав, въпреки че останалата част беше празна. Надявам се, че новата партида ще бъде с повдигнати седалки върху талигите.

195
Все си мислих, че ремонтите в Трамкар оправиха проблема с карданите..... :eek:

196
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 01.08.2019, 12:28:30 »
Да, наистина отпред е с малък номер. :eek: :help:

197
Очаква се на 01.08. да пристигне първата нова Песа. :fan:
Хайде ще видим ще я бъде ли, или е партенка  :rolleyes:
По-вероятно е да започнат да се произвеждат днес и да пристигнат тамън за изборите през октомври. :P

198
Много ми липсва, че в тази чудна дискусия за развиването на космическа скорост от космически трамвай няма описание на звука - фиууу, няуняуняу, тръкътръкътръкъ, тъдъфдътъф, такива ми ти работи, не ми е достатъчно цветно  :D

P.S. А иначе това с кретенското ограничение в полето е една от хилядите абсолютни безумия на транспорта в София - на едно от малкото места по трасето на ТМ6, където наистина може да се кара нормално и да се наваксва закъснение, и където навремето 3ХХ и 4ХХ, а преди тях и София 70 хвърчаха като във всяка нормална държава, да сложиш ограничение за пешеходна скорост, вместо за толкова години да направиш нещо на тези трамваи да НЕ им изпадат карданите при всеки удобен повод, много точно описва начина на управленско мислене в тази държава.
Абсолютно съм съгласен. Обаче никой не спазва това безумно ограничение, трасето все още се ползва за избиване на закъснение. Но наистина вече рядко се среща каране на паралел там, почти винаги е на серия, но пак развиват 40 км/ч и нагоре. Похвалата е точно за европейското каране на български трамвай от страна на наставничката.

199
Е, за около 15 секунди, може и повече да са били. Точно наставничката беше, те се редуват с ученичката. Не знам какво е искала да покаже, може би как не трябва да се кара или каква максимална скорост може да вдигне мотрисата.

200
Не мисля, че е похвално да се движиш със 60 км/ч при надлеза и то с български трамвай... а пък и даже се чудя дали може да набере толкова за малко разстояние.
                                                                                                     Може, може, на пълен паралел набра за няколко секунди. Това е наставничка с много опит и не би допуснала нещо нередно. Освен това си беше много приятно и безопасно, само че беше много шумно.😀

Pages: 1 ... 8 9 [10] 11