Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - T6M700

Pages: 1 [2] 3 4 ... 11
21
3107 кара с отворени врати по 305. Може би става дума за някаква повреда. :neznam:

22
505-8

23
1769-60

24
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 28.07.2020, 10:43:50 »
Да, просто не са сметнали за нужно да му сменят номерата и същото направиха и на 713. А 831 беше с малки номера за кратко време, когато беше оранжев. Всъщност единствените непребоядисани след трамкарските ремонти останаха 702, 718 и 811.

25
1769-77

26
Защото всеки прави каквото си иска и загражда колкото иска, а заграждение трябва да има само за един ред. А днес ватманът на 711 отваряше първа врата на всяка спирка и хората се качваха, въпреки че имаше заграждение, и минаваха под него.

27
3611-413

28
1761-60

29
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 16.05.2020, 14:37:33 »
Поредната Песа вече е тук.

30
2060-28

31
Браво, много хубава снимка! :fan: 701 със сигурност беше червен при катастрофата. По това време имаше и червени космонавти, така че пребоядисването на комсомолците е започнало дори по-рано. Трамваят изглежда доста добре, което подсказва, че снимката е от началото на 60те. Прозорците не им се отваряха, обаче вратите бяха проблемни и често караха с отворени врати и така се проветряваше.

32
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 01.05.2020, 09:42:42 »
Отдавна е на линия. Няколко дни след удара беше пак редовно на 6.

33
3658-213
3012-404

34
Разни / Re: Коронавирус
« on: 08.03.2020, 00:11:42 »
От Плевен е мъжът.

36
Ако това е ватманът, за когото си мисля, то тогава наистина проблемът не е в 810. Изключително некадърен, винаги тръгва рязко, колко пъти има разправии с паднали пътници, включително и с мен, обаче не е само той, прави ми впечатление, че почти всички ватмани на български трамваи нито могат да тръгват(явно е много трудно да се включи първи кран), нито да спират плавно, нито да отварят и затварят вратите, преди да са тръгнали. А сега са се появили и някакви млади, които си мислят, че са на състезание като един, който реши, че точно на Ботев в задръстването трябва да се засили и отнесе няколко коли. Така излиза, че едва ли не това е толкова сложно чудо на техниката, че малцина успяват да се справят с управлението на машина като 810, което не е добър знак.

37
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 22.02.2020, 10:02:59 »
Браво за сигнала! Дано най-сетне направят нещо по въпроса.

38
3400-404

40
3407-404

Pages: 1 [2] 3 4 ... 11