Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ilian

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 35
41
Най-добре е да има и гуми ... Така ще може да заобикаля препятствие на пътя. При задръстване ще може да се измъква по преките.

Руснаците отдавна са го измислили в XL вариант:

42
Не е било точно в комплекса на БАН, а на изток от него. До 2011г прелез имаше тук:
https://www.google.com/maps/@42.6710808,23.3676242,131m/data=!3m1!1e3

43
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 15.04.2019, 13:45:47 »
Нямаше ли да е по-полезно да го кажеш на ватмана, вместо да го разказваш във форума?

44
Трамваи / Re: 4027...
« on: 10.04.2019, 12:10:38 »
Не си загубил кой знае колко, като не си се возил, повярвай ми. Вътре си е ала 9хх.......
Не баш. Трамваят беше с плавно ускорение и много тих салон. Определено комфортът вътре беше на по-високо ниво от всичко по онова време.

45
Трамваи / Re: Ретро трамваи
« on: 05.04.2019, 13:45:35 »
Сряда от 16 до 18  :angry:? Защо не го пуснат след полунощ - ще съберат повече деца. Някой пак е отбил номера.

46
Тази София 70 с тесните прозорчета и нормалната задна врата не беше ли 730?
Иначе трамваят с италианските двигатели и германски редуктори е 196, но не знам колко е изкарал с това си задвижване, аз именно с него имам спомен от някакво умопомрачително бързо за такъв трамвай возене по петицата и действително звучеше много различно от останалите Софии, но това е било някъде 89-90 година, за после идея нямам дали и колко време е бил с по-различен тип задвижване.
Много изкара. Почти до края на 90-те съм попадал на него по 10-та линия.

47
https://www.google.bg/maps/@42.6994137,23.3266727,3a,28.4y,112.5h,66.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLxxObJdIcu1VCbSMWao5gA!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg-BG
Мисля, че само следите по бордюра са от трамвая. Така начупени плочи има хиляди из целия град.
На асфалта остават само прорези, но тротоарните плочки са много по-слаби.
Как ще са слаби? 36 години след газене от трамвай още си изпълняват задълженията  :crazy:

48
А не може ли просто да са релефни плочки? Като например тези с пъпките пред светофарите?

49
Периодично го отсервират. :devil:

50
Видяхте ли този търг:
http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_case&case_id=366133
Сигурен съм, че едната станция ще е за Борово. А останалите?

51
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 11.02.2019, 08:45:07 »
Причината Сименс и Бобардие да са по-скъпи е че си поемат задълженията по договорите.
Таратанци! Всичко зависи от възложителите - какви са договорите и какъв е контролът по изпълнението. Никой производител няма да се самосанкционира на добра воля.

52
Значи всичко е по план. Като я завършат и я асфалтират, спокойно ще може отново да я разкопаят.

53
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 01.02.2019, 13:49:06 »
Ще измислят как да отрежат средната секция  :devil:

54
Кое му е хубавото да са ралични? За да се оскъпи поддръжката?

55
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 18.01.2019, 23:14:49 »
...пропускате, че 72 беше от последните бастиони на 11Г5  :D

56
Различни  напрежения, различни собственици, различно финансиране... Няма как при настоящите условия.

57
От клипчето: интересна локва с понтон на спирката на Попа  :crazy:

58
Тук никой не е способен да мисли за тези неща. Или за възможността за прекачване от заден трамвай в преден.

59
Проблемът със задръстванията по Константин Величков се създаде напълно изкуствено. Допреди да сменят светофарите с тъпи, там никога не са се получавали такива задръствания, а по Величков имаше страхотна синхронизация между отделните кръстовища.
Винаги е имало задръствания, а ефективна синхронизация между светофарите не съм забелязвал. Но според мен основната причина за задръстванията винаги е било безконтролното паркиране по почти цялата дължина на булеварда в посока Сливница.

60
"Удължава се до второ нареждане срокът на действие на временната организация."
https://www.sofiatraffic.bg/bg/transport/routeChanges/1402

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 35