Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Сравнението между БМЦ и зелен Конекто е очевадно по линия 10ТМ например - зелените може да са двойно по-стари, но БМЦ не могат да изкатерят баира почти, повече реват, тропат, с по-неудобни седалки са и са по-студени, имат по-неприятен и тесен салон, единственото им предимство е ниският под и сигурно само за това ще продължат да се търкалят...
2
Иво, не спираш да ме изумяваш ! Представи си , че си бил цял ден на работа. Отиваш на спирката и чакаш 20 минути и автобуса минава без да спре и да се качиш , щото видиш ли е закъснял с 5 минути и е много уморен ! Трябва да чакаш още за да се прибереш да си почиваш ! Ами , ако е последен курс по линията пак ли ще се толкова великодушен ?  :angry:
3
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« Last post by ooleg on Yesterday at 23:47:07 »
Сега пък ГЕРБ като Станишев ще изпуснат инфлацията от контрол.
Гледам цената на хляба за 1-2 месеца съвсем откачи. Ако лятото купувах хляб Симид (давам марката за пример щото е позната в цялата страна) за около 1.15 сега за 1.35. Вярно сравнявам различни магазини, но вярвам няма да ми е голяма грешката.
И другите цени за поизхвръкнали, но не чак толкова, колкото тестените неща .
Скоро ще вземем да ядем ориз вместо хляб.
Според мен скоро ГЕРБ пак ще прекалят с негриженето за доходите и ще им се стоварят протести. Особено с проекта втората година майчинство пак да е 380 лв.
Борисов показва, че се учи от грешките, само, когато са лесни за учене.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk

4
Варна / Re: Линиите на Варна в миналото
« Last post by nokia on Yesterday at 23:42:36 »
В темата "Чавдар прототипи и история" намерих тази снимка на 11Г5 със старозагорски номера по линия 32 до Димчо Дебелянов. Та имам въпрос защо този автобус е карал във Варна?
5
Автобуси / Re: Чавдар В1420
« Last post by Ivo on Yesterday at 23:26:07 »
Мда, добре се получи и много хубаво става рейсчето, с такъв мерак и труд ще стане като от завода, особено като му сложим новата боя :)  Наживо започва да става много хубав с новия грунд и ламарини. Точно като по учебник с огъването, обкантване, бертване, хубави заварки.
6
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (2025-2040,3001-3024/2041-2057)
« Last post by IKAR on Yesterday at 23:21:39 »
Не мога да кажа, понеже не можах да ги сваря, вече се бях махнал, като дойдоха.
7
Автобуси / Re: История на Икарус в България
« Last post by Metan on Yesterday at 23:15:42 »
Снимката е много хубава и показателна. По стъклата има по 2 пръста боя в краищата и това май е най-малкия проблем.
8
Ами ако заради задръстванията на шофьора му е свършило работното време? Много е тегаво така, не става тая работа без да имаш хора, да си толкова часове на работа да трябва да си изпълниш курсовете за да вземеш пари а вече да ти е свършило работното време, на другия ден да трябва да ставаш рано за работа и да не си почивал от кой знае колко дни вече. Мисля че при тая липса на персонал навсякъде трябва да сме толерантни към малкото останали работещи хора.

Нали си представяте колко изнервящо е в тоя трафик и лудница сума ти дни наред да си на работа и да трябва да ставаш посред нощите да не може да се наспиш като хората. Е повярвайте много е трудно да си любезен с хората като си недоспал на тежка работа и не си почивал от сума ти време.


Добре отпочиналият човек е най-продуктивен на работното място се казваше в една поговорка!
9
Цялата работа е за да се вземат едни пари. Преди беше лесно - системата се лъжеше по много начини, но сега СО има свои хора, които контролират дейността на диспечерите и на транспортните оператори. Ако превозното средство се отклони от маршрута на пряко и се включи от средата на маршрута си, на транспортния оператор не се плаща пробега за неизвършената част от курса, а само откъдето се е включило превозното средство по маршрута. Но ако превозното средство си се движи по маршрута, но не спира по спирките, няма как да се разбере дали вози пътници или вози само себе си (освен ако не бъде проверено на линия какво се случва, тази дейност се изпълнява от линейния контрол) и на транспортния оператор се плаща все едно превозното средство вози пътници. Дали превозното средство ще бъде празно, ще вози 1, 5, 10 или 700 пътника, на транспортния оператор ще се заплати една и съща сума, ако курсът е отъждествен като редовен. Този сбъркан модел на заплащане е в основата пътникът (заради когото съществува тази система) да е един от последните по значимост фактори при обслужването на дадена линия.
Една част от диспечерите са служители на съответния транспортен оператор (диспечерите във ВДП), над тях са диспечерите на ЦГМ (диспечерите в ЦДП). Тези от ВДП-та са на пряко подчинение на съответния автобусен/тролейбусен гараж или трамвайно депо и обикновено те са хората, които нареждат на даден водач да кара по маршрута без да взима пътници до еди коя си спирка (а водачът може да прояви и самоинициатива и изобщо да не взима пътници). Заради неплащането на пълен курс вече почти не се скъсяват маршрути, за да се влезе в разписание, а се кара по маршрута без да се возят пътници.
10
Автобуси / Re: Чавдар В1420
« Last post by Ilian on Yesterday at 23:07:06 »
Браво!
Pages: [1] 2 3 ... 10