Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Този беше Ван Хоол, на някой от петричките частници, и наистина беше до Габрене.
Иначе, когато разликата влак/автобус не беше вече чак така драстична, линията Благоевград-Катунци (тръгваше в 15.50 още от едно време) мина на Шкода 11М3, пак от автобазата в Катунци, едва 99та година им дадоха от Сандански един раздрънкан 11М4, след няма и две години ДАП-ът фалира и линията я взе частна фирма, но до Петрово, с Кароси и Сетри-немски. И тая фирма фалира, после я взе друга от Сандански, и с нея се случи същото....Иначе имаше един друг автобус от далечната 92ра година, от площадчето пред гарата, в петък за Петрово, в неделя следобед за Благоевград, частен - един разнебитен Икарус 211 Ифа, с градски столчета, после го смениха с Кароса, пак с градски седалки (тази същата Кароса през седмицата работеше в града по двойката), 99та година го взеха Пътнически превози с 11М4, но от държавната автогара, тръгваше в 17.10 и се движеше допреди 3-4 години - имаха шофьор от Яново, точно до Петрово, който така си караше почивката. Със сигурност го спряха след като вече бях в Канада, когато този шофьор напусна.
2
Перник / Re: Перник - обща тема
« Last post by Sixkiller on Today at 03:16:16 »
Точно така - кажете на #КОЙ пречеха снимките!

Ако цензурата е вътрешна и е във форума - редно е някой от екипа да излезе и да обясни ситуацията.
Ако цензурата е извън форума - отлично, значи някой се притеснява от нещо и ни чете непрекъснато. Ако положението е такова - моля, не бъдете анонимни. Участвайте в дискусията и вие. Всеки е добре дошъл във форума - местна власт, автобусни производители, вносители и т.н. Даже би се създала много ползотворна дискусия.
3
Като каза Петрово и Катунци... някой дали си спомня един много интересен автобус, който пътуваше Благоевград - Сандански - Габрене (или Петрово - не помня точно) някъде около 2000 година и близките години след това - по спомен беше Волво (или Беркхоф), бяло-син с четири фара отпред на бронята, доста интересен за онези години, курсът беше 16:40 от Благоевград (от частната автогара тогава). Караше се от частник, който до съвсем скоро си обслужваше линията, но последно беше с бял бус.

До преди 8-9 години най-късно си имаше редовна линия от Благоевград до Добри Лаки, като я изпълняваха Пътнически превози с отиване в петък и връщане в неделя; за автобуси нямам спомен, но вероятно са пращали 11М4 натам. Сигурен съм обаче, че пращаха градски 11Г5 до Стара Кресна (Ощава) - на същия принцип - петък/неделя.
4
И на мен това ми стана чудно ,днешните първо идваха от Орион сигурно са се завъртели през кръговото на Лъвов мост  :neznam:
5
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« Last post by skin on Today at 00:06:48 »
Днес една от кондукторките на Ченсфилд подхвърли, че май от началото на Май Градски транспорт мислели да се отказват от електронните билети и да връщат кондукторите по автобусите. Някой да е чувал подобна клюка ?

ЕЖК - Една жена каза.
6
Тролейбуси / Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Last post by HST on Yesterday at 23:56:46 »
Това е брутното тегло, при пълен с хора тролей, при Икарусите мисля, че е към 25-6 тона
7
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« Last post by Bulgaria111 on Yesterday at 23:50:55 »
На 99 на няколко БМЦ-та отзат е залепен номер 99, което значи че вероятно изобщо няма да мърдат от тази линия. Нещо доста необичайно за Хеброс. Това при БМЦ-тата на други линии май не съм го виждал.
Аз бях останал с впечатление,че след като поеха 10, са махнали BMC-тата от 7,29 и 99, но явно не е така. Иначе мен много ме изненада BMC-то на 4 днес,на делнично. Досега на делнично пускаха всякакви други автобуси,но не и BMC. Няма да ме изненада BMC-тата на 99 да идат някога на друга линия,днес в един автобус по линия 9 имаше старо разписание на 20. ;)
8
Според заводската табелка на новите 27 Tr теглото им е 30 000 килограма тоест 30 тона. Това си е бая тежест за един тролейбус, двойно повече от тази на Икарусите, на които се дава някъде около 15-17 тона в зависимост от затоварването или поне така знам аз.
9
Ранна пролет по 1-ва линия: ;)

M1AEw&index=16&ab_channel=BorisBozhinov
10
Не съвсем. В автостопанството в Катунци имаше едно ПАЗ-че, в края на 80те докараха още две нови. Освен по директната линия до Благоевград, ходеха до Голешово, Пирин, Пиперица, Златолист, също и на по-слабо натоварени курсове за влака до Кулата.  За селата с черен път имаше по една УАЗ-ка в Катунци и Сандански.
И Сандански получи едно ПАЗ-че, ново, от последните произведени от модела въобще, покриваше Добри-Лаки, Горна Сушица и други залязващи още тогава села. Катунци-Благоевград вероятно беше с ПАЗ-че, понеже нямаше хора - всички ходеха на влака заради двойната цена с рейса. Иначе беше абсурд село като Катунци, тогава с над 2000 жители, или Петрово - 1500 - да се обслужва с ПАЗ-чета - дори Чавдар Шкода или Сетра не стигаше, идваха и съчленени Чавдари от Сандански, независимо от кривите. Петрич получи ползвани и ремонтирани софийски големи Икаруси, които също бяха чести гости. Мелник-София бяха два курса, после остана само един, също слабо натоварен заради двойния билет сравнено с влака. И беше доста бавен, навсякъде, където спираше - Сандански, Струмяни, Кресна, Симитли, Благоевград, Станкето, си  почиваше по 10-15 минути. 70те години е имало и рейс Петрово-София, но и той е бил така, спряли са го след като по силата на онова постановление билетът става двоен на влака и почва да няма никакви  хора в него. Тръгвал е от пл. Възраждане, където сега завиват трамваите откъм Македония. Македонските шофьори - магарета нарочно се бавеха и изпускаха влака, както и не изчакваха закъснели влакове, отделно ДАП-ът пускаше малки автобуси по празници в най-голямата тарапана, а съчленени,  когато няма никой. През Папаз Чаир стандартен рейс е абсурд да мине лятото, зимата да не говорим. За една сватба в Стамболийски чичо ми беше наел автобус за роднините от Петрово, също бяха минали през Предела, и бяха дали градски рейс - 11Г5.
Не бяха толкова стриктни с откритите листове, въпреки че проверяваха, много рядко връщаха някого. Аз редовно, като ми доскучее, се разхождах от село до Сандански и обратно без дядо ми да разбере, за децата нямаше открити листове...
Pages: [1] 2 3 ... 10