Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Други градове / Re: Враца
« Last post by GANZ on Today at 02:10:08 »
Тези хубави Икаруси от Враца ще си отидат заради дребни проблеми. Салоните запазени, шасито е запазено, само ламарините са изгнили, но се сменят.
   116 спука гума в края на лято 2017-та, нямали са резервна гума и така го спират, без мотиви и желание да тръгне повече. 117 е спрян в началото на юни, тази година, заради ход. Платката за ход се прецаква, нямат желание да го възстановят и така ще си отидат... :rev:
Снимки ще кача днес или утре.
2
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« Last post by GANZ on Today at 02:02:50 »
1315 претърпява тежък инцидент, от който само ремаркето му остава годно за употреба и бе бракуван, но след време това ремарке сменя удареното на 1215. Мисля,че го бях писал по-назад в някоя от страниците. Лоша е била съдбата на 2921, който още е бил в Левски, когато се е върнал от основен ремонт, в края на 90-те, нямало е кой да го кара и лека полека са започнали да взимат части от него, разграбили са го и 2921 си отива ей така...  Много Икаруси из страната са си заминали по този начин.
3
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« Last post by bagercho on Yesterday at 23:26:12 »
Да се бракува тролей на 4 години, поради липса на шофьори е най-малко възможния от всички вариант според мен...
4
Други градове / Re: Казанлък
« Last post by ooleg on Yesterday at 22:43:36 »
Да, фирмата на Динко реже тролейбусната мрежа:
http://www.presstv.bg/новини/от-региона/09/22/динко-и-ромите-от-казанлък/
Ако ми се е драйфало от простотии сега вече е двойно! Някакъв гнусен засуканяк (Динко) си купува мрежа за рязане, дето тъпата казанлъшка община 20 години не може да си я позволи! А оня ще си я купи ще си я нареже и ще си я прибере.
Държава на Динковците дето подлага динена кора на хората.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk

5
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« Last post by AGENT 006 on Yesterday at 22:01:53 »
В моите досиета в Sofiatransport е записана моята версия, че е бил останал без зачислени шофьори. Разбира се дискусията е отворена, макар че доколкото си спомням изстисках максимално от кой каквото ми е казал, когато ги съставях, но все пак.
6
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« Last post by TRAMS SOFIA on Yesterday at 21:48:01 »
Използвай разписанията за да видиш защо понякога се влачат, а понякога бързат.
На 111 като закъснееш в Младост, 2-3 минути неможеш да ги избиеш. Разликата в курса делник и празник е 1-3 минути. Линията е натоварена и без алтернатива.
5 минути за разстоянието Орлов-Плиска са твърде много...след това още 3 до Окръжна и още 3 до ХМС.
Като е закъснял ще подгони, но ако е с аванс още на Орлите.....
7
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« Last post by bagercho on Yesterday at 21:47:10 »
Разглеждайки първия пост с досиетата впечатление ми направи един тролей от първата доставка - 405, впоследствие станал 1315, който е бракуван през 1989, когато е бил само на 4 години. Някой знае ли какво му се е случило - катастрофа, пожар, друго нещо?

Разглеждах едни досиета и пак въпросния 1315 ми направи впечатление, тогава не съм получил отговор на този въпрос, та все пак някой знае ли защо е сдал  толкова рано багажа този Икарус?
8
Днес имах път по ремонтиращият се Петрохан. В посока Монтана, веднага след Костинброд има някаква река и мостът изглежда нов, но и от двете му страни и в двете посоки има прагове. Следва участък от няколкостотин метра, където лентата в посока София е изцяло разрушена и се гради върху нова основа. Там движението се организира със светофари, банкетът е каменист, но все пак има къде да се отбие в случай, че мине линейка, каквато ми мина път там днес. Следва участък от няколко километра до разклона за Дръмша, в който новата настилка изглежда завършена, но на първо време липсва маркировка, а на второ, но не по-маловажно има ясно отчетливи вълни, неравности и прагове между различните етапи на нанасяне на настилката. Изглежда изключително мърляво изпълнение. След разклона за Дръмша износващият слой на асфалта не е довършен, а въобще положеният е толкова тънък, че на моменти просто прекъсва на места с праг, на места без, но по-същественият проблем е че в участъците, в които не е положена нова настилка старият износващ слой е изстърган, заедно с всички предишни запълвания на дупки и отдолу е лунен пейзаж. И върха на кошмарното изпълнение на баира точно преди Бучин проход, на върха му новата настилка свършва без да може движещите се към селото да видят какво следва, просто ивзеднъж навлизат на висока скорост в кратерите. През Бучин проход не е правено почти нищо, но на места са фрезовали старият износващ слой и е доста зле. Определено не съм доволен от изпълнението. Всичко изглежда като все едно е правено за временен, а не за постоянен път.
9
Други градове / Re: Казанлък
« Last post by klutsohor on Yesterday at 20:32:26 »
Да, фирмата на Динко реже тролейбусната мрежа:
http://www.presstv.bg/новини/от-региона/09/22/динко-и-ромите-от-казанлък/
10
Други градове / Re: Враца
« Last post by ivan3275 on Yesterday at 20:32:14 »
Положението с тролеите във Враца става все по-трагично. От 4 ЗиУ-та се опитат да сглобят едно, за да се движи, Двата останали Икаруса седят захвърлени на плаца, спрени заради дребни проблеми и няма да тръгнат повече. Подвижният състав към момента е:

100 - бракуван
101 - в движение
102 - в движение
103 - в движение
104 - в движение
105 - в движение
106 - спрян за диференциал (ремонтира се)
107 - в движение
108 - в движение
109 - в движение
110 - в движение
111 - спрян от движение (проблеми с контакторите)
113 - в движение
114 - бракуван
116 - спрян от движение
117 - спрян от движение
120 - спрян от движение (от него взимат части за 106  :( )
121 - бракуван
123 - спрян от движение
124 - в движение
125 - в движение

При интерес, мога да кача снимки и да добавя още информация.
Да аз съм за снимков материал благодаря предварително,наистина не е добре положението,щом и последните Икаруси издадоха багажа.
Pages: [1] 2 3 ... 10