Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Локум - как коментираш тази публикация на Спаси София и казаното от теб по-горе?

Спаси София
17 октомври в 8:05 ч. ·
Молим всички да споделяте!

Разследване на Спаси София, след подаден сигнал от чужбина, разкрива сериозни съмнения за закононарушения, корупция и влагане на неподходящи материали по течащия в момента ремонт на ул. Граф Игнатиев, които могат дори да бъдат опасни за сградите по улицата. След близо 2 месеца събиране на доказателства, благодарение на наши източници в Столичната община и НАГ и изготвяне на юридически анализ, във вторник екипът ни входира сигнали до редица български и европейски институции, сред които Прокуратурата и ОЛАФ.
Явно не сте наясно основните вибрации от какво се получават. Аз съм прост ватман и не искам нищо да твърдя, но единствената вибрация от трамвай се получава от завлечена колоос - тоест нарушена е окръжността на бандажа от завличане , последвало от аварийно спиране или подхлъзване.
А това, че са трескали по стълбовидните релси, положени в панелите през 1984-та година , това не е попречило на сградите...
ОЛАФ се занимават с интернет измами - цялата история какво има общо с интернет?
2
Водачите трябва да разберат, че тия блокировки им пазят задниците и за съжаление докато някой от тях не понесе жестоко наказание няма да има промяна ! Дано жената се оправи , но преживяването е ужасяващо !
Аз съм го разбрал. Доста често идват да се жалват,че не гледам в огледалото и ги затискам с вратата.Аз слизам , показвам как работят вратите , слагам си ръцете,краката, дори и главата ,като същевременно многократно питам - като не съм в кабината ,кой бутон натискам за да ги затисна.
3
Актуална информация / Re: ПТП и инциденти
« Last post by Ivo on Today at 10:23:14 »
Най-хубаво е измислено при МАН-овете. Там може да си спокоен че никога не може да повлечеш или да затиснеш без да искаш някой. Докато има човек в обсега на вратата не може да се потегли, явно са свързани с паркоспирачката, дори и някой да се хвърли да се качва в послединя момент вратата се връща и после се затваря.

Мисля че при серията О 345 и старите Конекта също са свързани с паркоспирачката по някакъв механичен път и също не може да се повлече човек.

При Българските трамваи до сега не съм виждал да работят блокировките, дори когато бяха нови, все си се вееха вратите. Особено на 4-та врата почти няма видимост.

За по-старите автобуси, Икарусите Чавдар-ите също не помня да са работили някога блокировки. Или и те по някакъв механичен път са били свързани със спирачката, или въобще са били правени без блокировка. Макар че ме съмнява нещо да излезе от завода без въобще никаква защита и блокировка ама знае ли човек. При тролеите Икарус като че ли има блокировки, там май са свързани с хода.


4
Например на Ютонгите блокировките позволяват автобус да потегли около метър с отворени врати, напълно достатъчно разстояние някой да бъде повлечен.

Това се случва, когато блокировките са изключени. Проблема е че са ни промити мозъците на тема разписание и бързане, което както се вижда знаем къде рефлектира.
5
Актуална информация / Re: ПТП и инциденти
« Last post by emo on Today at 10:13:48 »
Много пъти съм писал, че блокировките са абсолютно задължителни за всяко превозно средство, което има такива, а тези, които нямат да им бъдат поставени. Писах и, че на Т6А5 умишлено им бяха премахнати блокировките от някой работник в депо Искър, дори и се знае кой е. На Т6А2СФ сигурно има точно един ватман, който ги ползва, голяма част от ватманите дори и не знаят какво е това. Срещам случаи на инекони да се изключва зелената линия и да се потегля с отворени врати. Но лошото е, че не всички блокировки са качествени. Например на Ютонгите блокировките позволяват автобус да потегли около метър с отворени врати, напълно достатъчно разстояние някой да бъде повлечен. На Конектата съм чувал, че е притиснат пътник, но блокировката разрешава автобусът да върви.
И отново аплерирам всички превозни средства да са с работещи блокировки. Това дава сигурност и на самите пътници. Никое закъснение, светофар или каквото и да е друго не е по-важно от безопасността на пътниците.
6
Престанете да оправдавате и оневинявате всички шофьорски простотии !

Абсолютно подкрепям - оценявайки цялата натовареност, напрегнатост и отговорност на това човек да бъде водач в ГТ, не мога да се съглася с оправдаването на всяко своеволие, простотия, безотговорност, тъпотия и наглост от страна на водач, само защото видите ли е водач. По тази логика всичко без убийство евентуално е оправдано, щото, видите ли, движението и обстановката в София били нервни. Е на мен като ми е нервно в София, да не би да ходя с картечница за разтоварване?! Всички се изнервяме от неприятната атмосфера в София, но  особено когато носиш отговорност за живота и здравето на други хора, си абсолютно длъжен да правиш възможносто да ги опазиш - иначе просто не си за тази работа.
7
Toва не е ли резервата, която стои в Люлин?
Да, но в 90% от случаите диспечерките си я прибират обратно в гаража като си направи 2те обиколки.
Втора смяна на тази кола се зарежда дълъг ман от 2ра автоколона, който ако не е на друга линия, си прави спускането вечерта.
8
Toва не е ли резервата, която стои в Люлин?
9
Поздравления! Мисля, че си дал напълно вярна информация
За 1992 и 1997 имам доста точни данни за спирките и ще мога да сравня детайлно.

...
В Люлин, есента на 92-ра, 310 с Мерцедесите спираше навсякъде, нищо, че беше с червени табели. Някъде там, на 112, който след К. Величков спираше чак след станция Западен Парк, почна да спира на Зах. Фабрика, Орион и преди станцията, а 310 взе да не спира на Банишора, Орион и въпросната спирка преди станцията. Малко след това тази спирка я възстановиха, а на другата година 112 взе да спира и на Банишора. 309 не спираше на Зах. Фабрика и на Орион, както и на Банишора.
...
За 97-98 беше голямо рали по Сливница и нагоре. Ще си позволя да го представя от гледна точка на спирките по трасето:
След Опълченска, 112, 309 и 310 си играеха на прескочи кобила.
- на Банишора спираше 112
- на К.Величков - всички
- на Зах. Фабрика - 112 и 310
- на парк Хр.Смирненски - 309 и 310
- на Орион - 112
- а) нататък 309 спираше на всички спирки
- б) на бл. 135 спираше 310
    - на Гоце Делчев и Мототехника - и 112 и 310.

Случвало се е да слезем на Опълченска от единия автобус, да хванем следващия, който да го изпревари и на по-нататъчна спирка да слезем и да се качим отново на предишния. Беше забавно.
10
Аз предлагам...

Ако това е твоята баба или майка друга песен ще пееш !

Да, един трябва да бъде наказан жестоко за да се научат всички ! В случая този е изтеглил късата клечка , но никой не е застрахован , че няма да се случи на него !

Престанете да оправдавате и оневинявате всички шофьорски простотии !
Pages: [1] 2 3 ... 10