Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Появиха се нови снимки, които хвърлят повече светлина върху бутиковото производство. Малки габарити/мигачи е имало серийно и на първите Софии (803, 805 от 1965 г.)
Интересното е и, че първите екземпляри София са били с три врати (без 3-та врата).
2
Русе / Re: Общински Транспорт Русе АД
« Last post by Emperor on Today at 00:51:47 »
В целия ЕС е забранен превозът на пътници в ремарке. А в Германия забраната е още от 70-та г. .

Я пак?

3
Разни / Re: Телевизия
« Last post by matto on Today at 00:51:40 »
С всяко връщане все по-тъпи неща ми се струва дават по телевизията. Битиви имат по-добро качество на картината от Нова и по-добра графика, подходящи на национална медия, а Нова е като кабеларка. Малко ТВ сериали хубави дават, явно просто не се правят толкова добри сега, но има и такива години с бедна на качество продукция. И най-тъпия сериал от 2008-2014 се ядваше, май кризисните години дават по-добра телевизия, филми и музика. ;).

Помня от едно време това шоу Щипка сол със Силвена Роу, което имаше страшно забавна и щура водеща, но понеже публиката у нас не харесва възвръщенци от чужбина, не се наложи. Дори и Фермата е базирана на конфликт между останали тук срещу емигранти. Някой помни ли го?

4
Русе / Re: Общински Транспорт Русе АД
« Last post by IKAR on Today at 00:18:30 »
В целия ЕС е забранен превозът на пътници в ремарке. А в Германия забраната е още от 70-та г. Швейцария не е в ЕС.
5
Русе / Re: Общински Транспорт Русе АД
« Last post by dst1123 on Today at 00:02:36 »
Между другото, като бях там ми показаха същата снимка :rolleyes:.В темата за швейцарците от 2010-та пак питаха за ремаркетата и там и тук отговора е не. Защото нямаме категория за превоз на пътници в ремарке или нещо такова...
6
Русе / Re: Общински Транспорт Русе АД
« Last post by pesho on Today at 00:00:08 »
Много се съмнява,че ще докарат и него понеже няма как да се таксува защото в Русе това става само от първата врата и ако се качат хора там няма как да стане.
7
Русе / Re: Общински Транспорт Русе АД
« Last post by Emperor on Yesterday at 23:55:18 »
Ще си дойде ли с ремаркето  :D

8
Русе / Re: Общински Транспорт Русе АД
« Last post by dst1123 on Yesterday at 23:36:11 »
Драги съфорумци, оказахте се прави, отказаха се от бернските хесове :rev:. Ще взимат къси NAW от Лозана - 6 на брой за по 8к лв. И се отказаха от пилзенските 21тр, защото сега положението е напечено и водачи остават без тролейбуси и не им се дават по   19 000 на брой, а и паралелно с това трябва да се обучават в сервиза да оправят шкодите, докато швейцарските са им до болка познати.Also швейцарците са с алуминиеви шасита, което им добавя образно казано бонус точки. :devil:За инвертарните номера още нямам информация и при първа възможност ще ви съобщя.
А и другото е, че нали по проекта с испанците ще правят паркинг в Дружба 3 до 11 блок, за да може идващите от Разград,Варна и тн да спират там колите си и от там насетне да ползват градския  :laugh:, тей де, ще има автобусна линия , минаваща през 11 блок.
9
Търсейки снимки-податки за наличието или не на отваряне на прозорците на Комсомолците и Космонавтите, започнаха да излизат и други неясноти за детайли по кошовете на трамваите от тогава, които може би свидетелстват за посяването на традициите на т. нар. от някои колеги "бутиковото производство" - там някъде през 60-те:
......

2. При "Космонавтите":
Част от представителите имат, а други не мигачи/габарити под основните предни фарове. Тук съм склонен да вярвам, че в началото всички са имали такива, а в последствие е решено, че при ремонт те трябва да отпаднат, давайки пример само с две снимки на мотриса 943 – първо с оригиналното оцветяване, явно скоро след производството (
четвъртата снимка от този пост: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=1274.msg100100695#msg100100695)
 и с такива мигачи или габарити и втора снимка от 1973 г., вече пребоядисан, без такива ( http://www.spirka.org/?action=gallery_file&file_id=23913 )
Има вероятност дори при по-късните екземпляри още в завода такива да не са монтирани повече…

Появиха се нови снимки, които хвърлят повече светлина върху бутиковото производство. Малки габарити/мигачи е имало серийно и на първите Софии (803, 805 от 1965 г.)


Освен това Космонавтите са имали стилизиран надпис "Космонавт" по диагонал в предната част на трамвая отдясно пред 1 врата. На снимките на новите 803 и 805 не се забелязва да има такъв надпис, но на първите София 70 в началото е имало стилизирана "София".
 



Също така серийно Комсомолците и Космонавтите са имали нещо като "халка" на покрива зад първа врата (на снимката на 912 се вижда). От външната страна зад първа врата е имало прибиращи се палци, които са служили като стълба, а "халката" е била част от цялото съоръжение за достъп до лирата и покрива на трамвая. В последствие "халките" са били премахвани.
10
Пътна инфраструктура / Re: Бусленти
« Last post by wiNt on Yesterday at 23:14:32 »
По протежението на канала са инсталирани някакви големи кутии на няколко стълба, които имат по 2 камери свързани и гледат само към новата буслента. И на други места из София ги слагат, където има бусленти. Може и съвпадение да е просто, но пък точно на канала си има нужда.
Pages: [1] 2 3 ... 10