Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
2
Автобуси / Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Last post by я л т а on Today at 00:29:44 »
Твоите колеги може да не са фантазьори, но е твърде вероятно да не могат да броят правилно до 10 (десет).

Е след изгорелия автобус е имало още няколко,  и горящ автобус също не се вижда..........
 А властта си прикрива гафовете.
И с този си пост по велик няма да станеш.
3
Автобуси / Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Last post by viktorlc on Yesterday at 23:49:19 »
А моите колеги не са фантазьори, а свидетели...

Твоите колеги може да не са фантазьори, но е твърде вероятно да не могат да броят правилно до 10 (десет).
4
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« Last post by ivaylostoenchev on Yesterday at 23:34:14 »
1307 - 77:
5
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« Last post by Magirus deutz on Yesterday at 23:26:12 »
За пореден път обслужването на 409 е пълен потрес - значи едната фирма си кара по нормалния маршрут до където може, а другата върти през девета глуха. А пътниците (особено от Аксаково) кучета ги яли, нали някакви автобуси вървят от някъде. Ама от къде минават, не се знае, каквото уцелиш и където те закара. Без съмнение решението на ДАПа е повече от абсурдно, но продължава да ме изумява нещо друго - липсата на елементарна координация между Транстриумф и ДАПа, които обслужват една и съща линия. Ясно ми е, че това е следствие от разделянето на линията между две общини (което хиляди пъти е коментирано колко е лишено от всякаква логика), ама толкова пък един телефонен разговор ли не можаха да проведат и да се разберат кой какво и как ще кара, в кой век живеем...Сякаш някакви международни дестинации се обслужват, а не една и съща линия. А при първите със сигурност има доста повече гъвкавост и координация. :rolleyes:
Тази вечер и аз лично имах "удоволствието" да се докосна до "организацията" на временния маршрут на 409. Колата на ТТ трябваше да  мине по разписание  в 21:25 на сп. Патриарх Евтимий(посока ценър), а чакащи на спирката споделиха, че 409 не е минавал от поне 25  мин., съответно аз  се придвижих пеша до сп. Автогара(автобус изобщо не мина по булеварда и през това време) и в крайна сметка  хванах кола на ДАП - а, която си дойде по разписание . Така, че имам предположение ТТ и ДАП - а все пак са постигнали съгласие и автобусите на двете фирми ще минават по маршрута на ДАП - а(освен ако това не е било нещо временно само за тази вечер, което всъщност изобщо няма да ме учуди  :crazy: )
6
Днес ми направи впечатление абсолютно избирателно спиране на нерегламентираната спирка на БНР - шофьорите са в правото си, тъй като там официално спирка няма. Но пък хората по неписани правила си чакат там, защото винаги при промени е имало временна спирка. Получават се конфликти между шофьори и пътници и една несигурност у пътниците дали техният автобус ще спре там. Ако е толкова трудно да се направят разписания (естествено не би следвало да е така), поне да сложат знак за временна спирка и всички водачи да се инструктират да спират там.
За сметка на това пък на съществуващата спирка на ТВ кула посока Плиска почти никой не спира.
7
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« Last post by Ivo on Yesterday at 22:57:21 »
Нали уж парите се дават за електрически? Съчленените електрически автобуси ще излезнат много по-евтини от такива за 10 човека, на фона на пътниците които ще превозят, така че теорията ти издиша. Пак казвам, не че са лоши 10-местните електроавтобусчета, а че е тъпо да се дават милиони за тази технология за нещо с такъв малък капацитет, като този ресурс може да отиде да се купи нещо с капацитет 100 пътника вместо 10 по тази скъпа технология.

Ако ще се купува нещо което да вози по 10 човека то има много по-евтини и ефективни решения. Ако щеш дори нещо подобно на това автобусче, правено от бус. Пак има 12-13 места, пак големи лепени стъкла, климатик, автоматична врата, платформа за инвалидни и детски колички но цената му е 10 пъти по-малка и ще върши същата работа и общината спокойно може да купи такива с нейни средства, а парите които са "подарък" да отидат за нещо наистина ефективно и скъпо.

Още повече че това може да го ползваш и за други линии въздуховози, вместо да се хаби струващата 10-ки хиляди батерия да вози въздух. А за пред обикновения пътник и двете са лъскави и еднакво комфортни.
8
Тролейбуси / Re: Škoda 9TR
« Last post by Metan on Yesterday at 22:53:58 »
Това трябва да е настоящата ПГ ПО БИТОВА И ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТНА ТЕХНИКА до депо Красна поляна. За съжаление от доста време нямат паралелки по градски транспорт.
9
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« Last post by transtriumf on Yesterday at 22:51:18 »
За пореден път обслужването на 409 е пълен потрес - значи едната фирма си кара по нормалния маршрут до където може, а другата върти през девета глуха. А пътниците (особено от Аксаково) кучета ги яли, нали някакви автобуси вървят от някъде. Ама от къде минават, не се знае, каквото уцелиш и където те закара. Без съмнение решението на ДАПа е повече от абсурдно, но продължава да ме изумява нещо друго - липсата на елементарна координация между Транстриумф и ДАПа, които обслужват една и съща линия. Ясно ми е, че това е следствие от разделянето на линията между две общини (което хиляди пъти е коментирано колко е лишено от всякаква логика), ама толкова пък един телефонен разговор ли не можаха да проведат и да се разберат кой какво и как ще кара, в кой век живеем...Сякаш някакви международни дестинации се обслужват, а не една и съща линия. А при първите със сигурност има доста повече гъвкавост и координация. :rolleyes:

Ужас! Май към протестите трябва да се добави още една причина(специално за варненци) - некадърният обществен транспорт.
Много точно. Все повече си личи колко се отбива номера и се опропастява все повече и повече. Не ми се мисли до пет години на какво ще е заприличал МГТ тук. :rolleyes: В този ред на мисли, не знам ако върнат и без това орязаните разписания от преди извънредното положение дали ще успеят да ги покрият в момента. :rolleyes:
10
Актуална информация / Re: Подвижен състав
« Last post by Metan on Yesterday at 22:43:45 »
1307 - 77
Pages: [1] 2 3 ... 10