Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Стара София / Re: Ретро снимки
« Last post by София 100 on Today at 22:23:06 »
Някои от снимките сме виждали в LostBulgaria,  но останалите са приятни за окото:

https://www.ddrbildarchiv.de/search.php?d=1&text=Bulgarien+
2
Стара София / Re: Ретро снимки
« Last post by Magirus deutz on Today at 22:10:35 »
И аз последно да се включа в офтопика(ако модератора реши да премести тези мнения в съответната тема - “Автомобили”), Москвич 407 комби съществува - моделът се нарича 423, дори има версия 4x4 - 411. В крайна сметка обаче, Москвич комби и ОТТ следващите поколения никога не са били чак толкова масови, колкото до Иж - а фургон (моделът се нарича 2715) - преди 20 и повече години може би са били немалък брой, но в днешно време наистина са рядкост(както и като цяло автомобилите с марка Иж) - аз лично съм виждал само един такъв в движение.
3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Last post by pepi1997 on Today at 22:09:05 »
O345S Конекто - малко повече от 1 милион километра (до 1 200 000). Дългите G Конекто са под 900 хил. километра.
Вие да не си помислихте, че тия Конекта са някаква извънземна техника бе  :laugh: , достатъчно са си буклучави ....
Ми те новите Конекта на Карат са на по 800-900 хил. вече
4
^ ... Допълнение на липсващите и поправка на (*)грешката. Пропуснах ги, защото не бях много сигурен! Мисля, така трябва да е. 
CA0138HA e CA6180MP                      CA9098MP e CA6171MP                         СA0842MX e CA6176MP
CA0142HA e CA5205MK                                                                                 CA0850MX e CA6199MP
CA0147HA e CA6173MP
CA0150HA e CA5977MM*
CA4020HA e CA5975MM*
CA4021HA e CA5214MK
Всъщност каква е идеята на тази смяна на номерата?
5
Във Враца вече има нова серия - ВР **** СС.
6
Стара София / Re: Ретро снимки
« Last post by bagercho on Today at 21:30:35 »
И в пощите май имаха такива.

Навремето е било забранено да се продават баничарки на обикновени граждани, за да не извършваш частни услуги с тях и всички са били държавни. За това не е имало и москвич 403, 407 комби а после съм чувал че и комбитата са били много връзкарски.

Да бе, а Лада комби пък изобщо нямаше  :laugh: На обикновения гражданин баничарки по това време просто не са му били нужни, а който имаше такъв, имаше и отделна серия номера за частни търговски автомобили, както и за инвалиди. Москвича комби не е бил масов никога, даже и в Русия.
7
Руските не изкарват само 6-7 години, нека не ги подценяваме чак толкова. Все пак буквално до преди дни в Плевен се движеха 30+ годишни Зиута в много прилично състояние. Реално наистина безподобни боклуци се оказват онези Транс Алфа и Лазовете. Едните се палят от първи ден на линия, другите се разпадат за 10 години. А руснаците са невиждани мърлячи, освен че не могат да произведат нещо наистина читаво, не могат и да го поддържат. Внасят на старо и доста автобуси от западна Европа - Ситарота, О 405-ци и Манове, които след 3-4 години експлоатация там се бракуват, О 345, доставяни по едно и също време с нашите знаем, че се бракуваха масово още преди 10 години, а това е модел, разработен за кроманьонци като нас и тях все пак...
8
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Last post by София 70 on Today at 21:15:05 »
Малко се порових в спирката. Мнения за вида на таблата?
9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Last post by velinio on Today at 21:12:07 »
Еми то ги има в първия пост доставките кога са били като време, вече са си на доста години автобусите и въпреки това се оказаха доста здрав модел. Затова са ми и любимите, търкаляли се в София във времето. Като по-малък много ми беше мерак да се возя на късите стари Конекта, но понеже движеха главно по 111, а аз с тази линия нямах кой знае колко досег, все не ме огряваше. Докато най-накрая не попаднах на едно такова Конекто по 73, което за жалост ни превози само до Земляне, тъй като беше за гараж и оттам май ни пое бежава къса 305-ца (ако не се лъжа). Иначе Конектата като цяло са били замислени една идея по-луксозни от тези, които ни доставят напоследък, особено при дългите това се забелязва веднага - седалките имат тапицерия, дръжките са червени, в началото имаха кожа отгоре (тези на седалките), отделно в края на дръжката не се вижда простата заварка, а си има пластмасово капаче. Все детайли, които създават комфорт (с изключение на тапицерията, за нея съм против по обясними причини). Не, че са кой знае какво, но за турска барака от началото на века са си екстра. :laugh:
10
Стара София / Re: Ретро снимки
« Last post by AGENT 006 on Today at 21:09:36 »
Бащата на приятел на брат ми от ученическите години, който живее през два входа имаше Москвич 412 комби и това беше единственият такъв, който съм виждал, но за жалост беше недвижимост и лежането около него в почивните дни беше редовен ритуал, след който около колелата оставаха само бирени бутилки. Ех на времето какви коли имаше там, то не бяха Лади и Москчиви, имаше Запорожец, имаше Баркас, стари Опели ама хайде да не става офтопик.
Pages: [1] 2 3 ... 10