Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
2
А дано са измислили нещо по-естетично от това. :blink:
3
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« Last post by lud_pi4 on Today at 10:05:23 »
Благодаря за отговорите, явно има някаква грешка,  защото в този сайт за някои от линиите, които ги ползвам, пише че са на интервал от 10 или 15 минути (зависи от линията), но те се движат на интервал 20 минути.

По принцип всички линии в Пловдив са на интервал 9-15 минути, сега като има задръствания или липсва кола от линията, по една или друга причина, нормално е да отиде на 15-20 минути. ;)
4
Да, също ел. спирането може да е отказало.
Не вярвам някой нарочно да изключи основната си спирачка.
Не, до колкото знам той така си кара...
Ама че странен шофьор... Да не ползва ел спиране, а пневматика. Сигурно на този тролей постоянно му сменяват накладките. ;)
5
По света / Re: Метро в Будапеща
« Last post by Kaiser Kar on Today at 07:59:17 »
6-вагонни състави, разчупени станции, открити станции... мечтай си :)
6
1155 - 77/2
7
Варна / Re: Mercedes-Benz O405/N(2)/NK2/G/GN(2)
« Last post by skin on Today at 06:33:16 »
Освен това е и за немалко части за смяна.
8
Ами ето такова нещо:


Ширината на перонната преграда при този вариант може да бъде произволна, теоритично е възможно да е една преграда на дължината на цял вагон. Мястото на спиране на влака не е нужно да е точно до сантиметър както при хоризонталните прегради.
9
Бая съм пътувал по света, такова чудо не съм виждал. Ще ми е интересно да видя какво ще бъде  :laugh:
10
Да има един светлозелен, който също вие доста, но и при един от оранжевите го има, сигурен съм.
Но това виене мисля, че го има само при по - старите, от новите доставки с климатиците, няма такива или поне така мисля.
Pages: [1] 2 3 ... 10