Author Topic: Дюваг  (Read 140886 times)

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1135
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1060 on: 19.04.2019, 09:22:44 »
Ето информативна снимка с телефон. После ми се наложи да чакам 30 минути друг транспорт на Константин Величков, но не видях 4415 да се връща от Красна поляна.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4693
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1061 on: 19.04.2019, 09:38:22 »
Ето информативна снимка с телефон. После ми се наложи да чакам 30 минути друг транспорт на Константин Величков, но не видях 4415 да се връща от Красна поляна.
4415 не е товарен на колички.
Отишъл е към "Красна поляна", но не се е върнал в следващия половин час ... Значи или се е върнал след повече от половин час или е още там.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1122
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1062 on: 19.04.2019, 10:28:22 »
Мина към 00:00 не спря на спирката на ул. Добротич, но имаше хора вътре.

Offline tsetsi81

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 315
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1063 on: 19.04.2019, 13:14:44 »
4415 е обект на филмови снимки през изминалата и идващата нощ,които се провеждат около спирката на Женски пазар.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10345
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1064 on: 19.04.2019, 13:17:43 »
Само без пожар в последната сцена.  :D
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото страстта е онова, което ни държи заедно вече 8 години!

Offline aleks101

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1065 on: 19.04.2019, 19:27:01 »
Здравейте, интересува ме дали ще се запази поне един Дюваг след вноса на нови трамваи, за който се говори? Има потенциал да се направи музей на трамваите в София, но да видим...Та дали ще го реставрират?

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 999
  • ! 9060 !
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1066 on: 19.04.2019, 19:43:23 »
Те Дювазите стоят "дълбок резерв" от както дойдоха първите от Прага. Съмнявам се изобщо да могат да се движат, но не са бракувани. Сегашните 10 бройки ще заменят част от Т4Д, демек нямат нищо общо с Дюваг. А и пенделните Дювази си движат по ТМ23 всеки един ден, а за тях заместител не се предвижда скоро май-май.

Offline aleks101

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1067 on: 19.04.2019, 19:51:42 »
Ааа, ясно. Дано ако обновят подвижния състав по 23 да се запазят няколко Дювага

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 642
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1068 on: 19.04.2019, 21:32:29 »
А кои в Искър играят роля на УЖ дълбок резерв? Като минавах с 23 зад депото видях един GT6, но не можах да видя номера.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10345
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1069 on: 19.04.2019, 21:42:56 »
Дювазите, които все още се движат по линия 23 нямат нищо общо с останалите линии, защото на булевард „Копенхаген“ 23 няма обръщало и са ѝ необходими пенделни трамваи, а Дюваг GT 8 са единствените такива.

През 2016 г. бяха закупени 20 трамвая ЧКД Т6А5 произведени 1995 г. от Прага, които тръгнаха в движение в 10 състава, но заедно с 15-те тогава Т4-ки не бяха достатъчни за 22 и не всички Дюваг Т4/В4 и GT 6 бяха бракувани.

През 2017 г. бяха закупени още 10 Т6А5, от които се сформираха нови пет състава и всички Дюваг Т4/В4 и GT 6 бяха изведени от експлоатация. Последните такива които се движиха до ноември 2017 г. бяха 4208+4281, 4210+4289, 4211+4282, 4232, 4233, 4234, 4237 и 4239.

Нещо ми се мотае в акъла, че в началото на тази година мернах публикувани снимки във Фейсбук на започнало разфасоване на тези последните изброени, но не съм сигурен. Иначе съм сигурен, че се коментираше за музеен състав Т4/В4, но за GT 6 не съм сигурен. Нека някой по-навътре с „мистериите“ на „Искър“ да сподели нещо повече.
А кои в Искър играят роля на УЖ дълбок резерв? Като минавах с 23 зад депото видях един GT6, но не можах да видя номера.
Точно тези изброените, които доживяха да ноември 2017 г. 4208+4281, 4210+4289, 4211+4282, 4232, 4233, 4234, 4237 и 4239. Спрените от 2016 г. си заминаха още през 2017 г.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото страстта е онова, което ни държи заедно вече 8 години!

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1808
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1070 on: 08.06.2019, 09:45:55 »
Снимки от 1981г. на 4210, 4236 и 4238. От 1990г. : 4204(внесен за резервни части), 4236, 4410 и 4413.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 818
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1071 on: 10.06.2019, 15:01:48 »
Прави впечатление липсата на втори пантограф при GT8.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8353
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1072 on: 10.06.2019, 15:04:13 »
Те така си пристигнаха, само с един патограф. Когато 4412 и 4415 работиха като пендели на Пиротска, се движеха само с един пантограф.

Online fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2082
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1073 on: 10.06.2019, 23:46:07 »
Прави впечатление липсата на втори пантограф при GT8.

Логично, такова нещо като обръщане на стрелки с пантографа са отдавна забравени неща в Германия. Местоположението на пантографа е без значение.

Но и друго прави впечетление, движат се в СМЕ. Нещо, което пък у нас почна да става рядкост, все повече и повече подвижен състав се разкача и не се закача повече никога.