Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 114471 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1178
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: T6B5
« Reply #160 on: 24.02.2011, 11:11:03 »
Всички искърски минаха ГПР до 2004-та.
Сега са на второ такова. Разбира се, въпросът за качеството и изпълнението на първия ГПР е отворен...

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #161 on: 24.02.2011, 12:08:00 »
4103 е минавал на ремонт в Трамкар, според историята в нашия форум, през втората половина на 2008-ма год. Обаче след това е бил с реклама на Алфа Банк.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6945
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #162 on: 24.02.2011, 12:13:14 »
Първите ГПР-та в Трамкар ги правеха много качествено. В последните 8 години са пълна отврат.

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #163 on: 24.02.2011, 17:27:36 »
Нищо му няма. Голям праз, че се е появила малко ръжда-това по никакъв начин не пречи на сигурността и не нарушава носещата конструкция. На вас по какъв начин ви нарушава комфорта?

Т6Б5 или Татрите, както им викате са си страхотни, не виждам какво се оплаквате. Вчера пътувах точно с такъв, от доста верме не бях пътувал с такъв. Еми какво да ви кажа-супер са си, вътре беше много топло, тихи са, возят си страхотно. Това, че вратите са ръждясали отдолу за 20 години е нормално, ламарината не е вечна все пак. С какво искате да ги закърпят-то няма с какво друго освен с парчета ламарина-така се прави. Друг вариант е да се сменят целите врати с двойни такива например. Важното е ходовата част и носещата конструкция да са здрави, както и безаварийната работа на отделните възли и агрегати. Това че има леко ръждясала ламаринка не пречи с абсолютно нищо нито на сигурността, нито на комфрта, може без проблем да се закърпи отгоре. Всички ламарини могат да се сменят.
Ти някога чел ли си правилника за регистрация на МПС? Този тролей в това му състояние въобще не трябва да се движи! А и след като толкова ВИДИМИ, ОЧЕВАДНИ детайли от него с в такова състояние, представям си невидимите, по ходовата част в какво са. И проблемът не е просто тази дупка от ръжда. Той и отвътре си е кочина, студена и мръсна.
А татрите били тихи... ами явно не си се возил на Татра по Дондуков, на която и дрънкат всичките ламарини над плафоните... А за да почнат да им кърпят колонките при предното и задно стъкла сигурно трябва да почнат да се чупят стъкла като ъгловите прозорци на О305, ма тогава като не могат да слагат ламарини ще видим какво ще правят.
И сме искали да нямало ръжда. Еми да, искаме, много ли е сложно да се постигне?! На Ганьо му дай оправдания вечно да не е в час! Я виж тези от Лайпциг и от Хале как след 20г. нямат ръжда като 20 годишен трамвай търкалян в София и после развивай философии!

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2003
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: T6B5
« Reply #164 on: 24.02.2011, 18:01:35 »
Явно не си пътувал с "новите" T4DM, защото и те имат понапукана боя и ръждичка тук-таме  :angel:
I'll be back®

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4714
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #165 on: 24.02.2011, 18:04:35 »
...
...
... На Ганьо му дай оправдания вечно да не е в час! ...

... и още - винаги много добре знае своите права и задълженията на другите!





Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #166 on: 25.02.2011, 00:11:51 »
Явно не си пътувал с "новите" T4DM, защото и те имат понапукана боя и ръждичка тук-таме  :angel:
Напротив, пътувал съм! Но ти сам го казваш - то не е ръждище, като при Т6В5, а ръждичка и е тук-таме. Сега, като преминаха в наши ръце обаче, ще стане на ръждище, щото никой няма да го поддържа.
emm_1968, като си плащам билет имам право да изисквам ПС да са в нормален, човешки вид, не както каза гьорев ведна друга тема, умишлено да се запускат, та да може депото/гараж собственик да намаже при доставка на нови подвижни единици с оправданието, че наличните били развалини или вече много от тях бракувани.
« Last Edit: 25.02.2011, 00:23:42 by rch »

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #167 on: 25.02.2011, 02:01:24 »
Трасето по Дондуков е в много лошо състояние, заради автомобилното движение върху релсовия път и има нужда от ремонт. То се амортизира още по-бързо, отколкото при обособените. Тежко е състоянието и към Орландовци. Многократно сме коментирали това. Поддръжката в Искър е на по-високото ниво от другите две трамвайни депа. Трамваите стоят на открито на атмосферните условия, не само когато са на линия, но и в депо. Има европейски градове с трамваен транспорт и халета, само в които стоят трамваите. Това в пъти увеличава живота на конструкцията. Съгласен съм, че масово не се извършва качествена обработка на ламарините преди нанасяне на боята и че не издържа достатъчно месеци.
████████████████████████ Епилог     Не ползвайте тролея по Арсеналски - това не е заместващ транспорт на спрения трамвай 6. Има нерешени проблеми, създадени преди девет години от бивши за управлението политици...

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4714
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #168 on: 25.02.2011, 08:39:50 »
...
emm_1968, като си плащам билет имам право да изисквам ПС да са в нормален, човешки вид, не както каза гьорев ведна друга тема, умишлено да се запускат, та да може депото/гараж собственик да намаже при доставка на нови подвижни единици с оправданието, че наличните били развалини или вече много от тях бракувани.

   Изисквай!!! Но, да изискваш в този форум е като да мечтаеш момиче от Плейбой да ти се появи у вас и да ти се предложи ..., т.е. мокър сън. На есен има местни избори, от лятото започват предизборните срещи, ходи на тях и изисквай ...
   Набийте си най-после в главите, че общинските дружества, макар и със свои ръководства, са 100% общинска собственост и се управляват от СО. Т.е. политиците влияят пряко или косвено на управлението им.
   Решението за пълно обновяване на ПС на МГТ в София, за подмяна и рехабилитация на РП, за въвеждане на съвременни интелигентни системи за управление на трафика, за повишаване на нивото на квалификация на персонала ... е ПОЛИТИЧЕСКО. В момента местните политици (по различни причини) поддържат ниско ниво на финансиране на общинските дружества за МГТ ..., и като резултат от това: РП е като след война, ПС е стар и амортизиран, персонала е ниско платен, в следствие на това ниско квалифициран и готов във всеки момент да отиде на друга работа за по-добра заплата. А техните избиратели изливат гнева си в някакъв любителски форум вместо върху главите им.
« Last Edit: 25.02.2011, 08:41:23 by emm_1968 »
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Chato

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #169 on: 25.02.2011, 12:19:03 »
emm_1968 е напълно прав, политиците не се интересуват от форуми. С тях трябва директен диалог. Друг е въпросът, че СО е може би една от най-корумпираните общини. Защо мисля така? Ами защото поглъща най-много пари, а извинението е все, че "пари няма" (редовно извинение на СО както и на ЦГМ). Как ще няма, като има? Просто не отиват там където трябва - за града. Или отиват само за метрото, а всичко друго е на заден план. София е толкова неуреден град, че живот и здраве тази година като завърша бакалавърската си степен ще кандидатствам във Варна, Търново и Пловдив, а не в София. Въпреки надуването на Бойко, в последните години градът стана отвратителен за живеене. И конкретно по темата - T6B5 не са поддържани качествено заради ниската мотивация на обслужващия персонал (поради ниското заплащане), заради ниската им квалификацираност, а и заради занижения контрол по качество. Но докато парите не отиват там където трябва така ще е. Нови ПС не очаквайте скоро - парите отиват в нечий джоб, а не по предназначение. Дано поне да вземем милостиня от Европа (употребявани ПС) - както винаги, пак ще е нещо.
« Last Edit: 25.02.2011, 12:26:33 by Chato »

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #170 on: 25.02.2011, 21:57:07 »
T6B5 имат много добро парно.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6945
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #171 on: 25.02.2011, 22:21:35 »
8 киловата.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4545
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #172 on: 01.03.2011, 17:26:16 »
Новата искърска простотия. Ама то кой ли ще ти купува нови седалки...
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #173 on: 01.03.2011, 17:48:19 »
Най-накрая намериха приложение на купчината седалки от Т6МД1000... отврат.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6467
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T6B5
« Reply #174 on: 01.03.2011, 19:26:55 »
Ужасна облегалка, как можаха да я направят толкова нескопосано. На Т6А2 има няколко сменени облегалки с такива от български мотриси, но там поне не си личи от 5 км.Впрочем тази красива седалка, в коя мотриса е? ;)
« Last Edit: 01.03.2011, 19:28:38 by Petko21 »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4545
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #175 on: 01.03.2011, 21:58:52 »
То цялата седалка е сменена, не само облегалката. На мотрисата номера не видях, но беше 410X+413X, като въпросната седалка е в задната. :)
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6467
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T6B5
« Reply #176 on: 01.03.2011, 22:27:20 »
Да, сега забелязах и останалата част. Явно старата седалка е била потрошена от вандали, особено щом е във втората мотриса и в задната част на салона. Опасявам се, че това няма да е първата подменена седалка, за съжаление вандалските прояви ще продължават.

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #177 on: 01.03.2011, 23:41:07 »
Ужасна облегалка, как можаха да я направят толкова нескопосано. На Т6А2 има няколко сменени облегалки с такива от български мотриси, но там поне не си личи от 5 км.Впрочем тази красива седалка, в коя мотриса е? ;)
4132

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #178 on: 02.03.2011, 05:41:50 »
Това е отпреди поне година.
████████████████████████ Епилог     Не ползвайте тролея по Арсеналски - това не е заместващ транспорт на спрения трамвай 6. Има нерешени проблеми, създадени преди девет години от бивши за управлението политици...

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6945
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #179 on: 02.03.2011, 07:44:18 »
Да не кажа две...