Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 111112 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10345
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #420 on: 08.01.2015, 20:40:39 »
В 13:30 вчера 4132 беше изтеглен от 4111 от депо "Красна поляна".
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото страстта е онова, което ни държи заедно вече 8 години!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3585
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #421 on: 08.01.2015, 23:09:44 »
Горкият, щом от ОР не може да се прибере на самоход....
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10345
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #422 on: 09.01.2015, 08:22:27 »
Не е практика връщащите се от ГПР Т6В5 да се връщат на самоход. Докарват ги с колички до "Красна поляна" и там ги стягат колкото да се движат, което не означава, че могат да се приберат в "Искър" сами. 4132 маневрираше сам на плаца преди да го закачат за 4111.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото страстта е онова, което ни държи заедно вече 8 години!

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3375
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #423 on: 09.01.2015, 21:54:36 »
Трамвай 4102 има ли нормално отопление в салона? Днес се движеше сам, има състав 4114+4104.
████████████████████████ Епилог

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8353
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #424 on: 09.01.2015, 22:02:05 »
Откакто 4112 влезе за ремонт точно преди година 4114 се движи с 4104.

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2945
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #425 on: 09.01.2015, 22:49:09 »
Трамвай 4102 има ли нормално отопление в салона?
В кабината и в салона е доста студен. Все пак поне върви, че до скоро и това не му се отдаваше.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3375
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #426 on: 10.01.2015, 00:23:39 »
Мерси, сигурно и за това ще дойде ред.  ;)
████████████████████████ Епилог

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10345
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #427 on: 10.01.2015, 08:48:25 »
Трамвай 4102 има ли нормално отопление в салона? Днес се движеше сам, има състав 4114+4104.
В началото след като поработи сам известно време след връщането си от ГПР 4102 работеше с 4104, но поради някакво неразпознаване ги разделиха и сложиха 4104 втори в състав с 4114, който беше втори на 4112 преди неговото ГПР, а след като 4112 се върна е сам, а състава 4114+4104 не се е разделял.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото страстта е онова, което ни държи заедно вече 8 години!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10345
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #428 on: 14.01.2015, 21:18:47 »
4132 вече е на линия.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото страстта е онова, което ни държи заедно вече 8 години!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4532
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #429 on: 14.01.2015, 22:39:21 »
Преди в Искър съставите бяха изключително поредни четен с четен, нечетен с нечетен. Сега защо почнаха да ги връзват както им падне?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8353
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #430 on: 14.01.2015, 22:43:43 »
Е, не е съвсем така. Просто (доколкото знам) някои трамваи (напр. 4102 и 4112) като се завърнаха от ремонт не искаха да вървят в състав и затова 4114+4104 съществува все още. Други "аномалии" няма.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2530
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #431 on: 14.01.2015, 22:56:10 »
Е, не е съвсем така. Просто (доколкото знам) някои трамваи (напр. 4102 и 4112) като се завърнаха от ремонт не искаха да вървят в състав и затова 4114+4104 съществува все още. Други "аномалии" няма.
Това е интересно, завръщат се от ремонт счупени. Няма другаде по света такива неща.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 994
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #432 on: 15.01.2015, 01:33:27 »

Това е интересно, завръщат се от ремонт счупени. Няма другаде по света такива неща.
Живееш в страната на неограничените невъзможности.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10345
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #433 on: 15.01.2015, 07:53:13 »
Е, не е съвсем така. Просто (доколкото знам) някои трамваи (напр. 4102 и 4112) като се завърнаха от ремонт не искаха да вървят в състав и затова 4114+4104 съществува все още. Други "аномалии" няма.
Това е интересно, завръщат се от ремонт счупени. Няма другаде по света такива неща.
Може преди ремонта да са били счупени и затова да са се движили заедно, пък сега да са поправени и заради това да не могат.
Сега аномалиите са само при 4102, 4104, 4112 и 4114. Всички останало си е непроменено както следва:
4101 сам;
4103 сам;
4105 сам;
4106+4124;
4107 сам;
4108+4110;
4129+4109;
4111 сам;
4113+4115(титулярно, но в момента 4113 е в "Трамкар" и 4115 би трябвало да е сам, не съм го виждал, за да потвърдя на 100%);
4116+4118;
4119+4117;
4120+4122;
4121+4123;
4125+4127;
4128+4126;
4130+4132(титулярно, но в момента и двамата са сами поради скорошното връщане на 4132 от ГПР);
4131+4133;
4134+4136;
4137+4135.
И както вече казахме 4102 е сам, 4114+4104 и 4112 сам.
« Last Edit: 16.01.2015, 08:15:31 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото страстта е онова, което ни държи заедно вече 8 години!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4715
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #434 on: 15.01.2015, 08:10:56 »
Нещата в Искър са много зле, противно на очакванията ви. Зад лъскавата боя на трамваите се крият милион и един други проблеми, които са далеч по-сериозни от напуканата боя. ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6460
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #435 on: 15.01.2015, 09:12:23 »
Според мен е време за модернизация на Т6В5. Все пак 26 години на линия не са малко и една качествена модернизация, би им вкарала още около 15 години живот.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8353
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #436 on: 15.01.2015, 09:23:25 »
Според мен няма какво толкова да им се модернизира. Достатъчно е да се приведат в заводски вид и ще изкарат още толкова.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3177
  • TM 303
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #437 on: 15.01.2015, 09:25:55 »
Според мен няма какво толкова да им се модернизира. Достатъчно е да се приведат в заводски вид и ще изкарат още толкова.

Съгласен - особено като се има предвид кой и къде би им направил евентуалната модернизация...  :devil:
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2945
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #438 on: 15.01.2015, 10:24:39 »
Е, не е съвсем така. Просто (доколкото знам) някои трамваи (напр. 4102 и 4112) като се завърнаха от ремонт не искаха да вървят в състав и затова 4114+4104 съществува все още. Други "аномалии" няма.
Това е интересно, завръщат се от ремонт счупени. Няма другаде по света такива неща.
4137 сам.
И както вече казахме 4102 е сам, 4114+4104 и 4112 сам.
4137 е с 4135.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6460
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #439 on: 15.01.2015, 14:53:35 »
Според мен няма какво толкова да им се модернизира. Достатъчно е да се приведат в заводски вид и ще изкарат още толкова.
Въпроса е къде ще ги приведат във заводски вид? Защото завода отдавна е затворен, а материалите и технологиите достатъчно са се променили. Говоря за модернизация в чужбина, слагане на модерна електроника, с хубави защити, с енергоспестяване, климатични и информационни системи и т.н.
Съгласен - особено като се има предвид кой и къде би им направил евентуалната модернизация...  :devil:
Трамкар не го смятам за завод който може да извърши такава модернизация. Виждаме как излизат трамваите след ГПР, ОР от там.