Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 110927 times)

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3369
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #120 on: 11.08.2010, 00:41:41 »
Напоследък с влизането на трамваи за ремонт има странни комбинации - оня ден - 4136/4124, вчера - 4132/4136.
████████████████████████ Епилог

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4687
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #121 on: 11.08.2010, 08:14:16 »
Напоследък с влизането на трамваи за ремонт има странни комбинации - оня ден - 4136/4124, вчера - 4132/4136.

Какво е странното? Това, че не са поредни номерата отразява ли се на превозния процес? А, на безопасността на движението? Комфорта на возене? - Аз мисля - не.
Да трудно се помнят комбинациите, но какво от това? Записвайте си.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: T6B5
« Reply #122 on: 11.08.2010, 09:48:56 »
Доколкото виждам никъде не става дума за безопасност, комфорт, превозен процес или нещо подобно. Нормално е повечето хора, които въобще обръщат внимание на инв.номера да са свикнали те да са поредни, и когато не са, това да прави впечатление. Не виждам нищо лошо в товаа, а който иска-нека се записва ;)
НЕ на хейтърството!

Offline BATMOON

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 214
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #123 on: 12.08.2010, 05:52:05 »
Доколкото виждам никъде не става дума за безопасност, комфорт, превозен процес или нещо подобно. Нормално е повечето хора, които въобще обръщат внимание на инв.номера да са свикнали те да са поредни, и когато не са, това да прави впечатление. Не виждам нищо лошо в товаа, а който иска-нека се записва ;)
До днес нито веднъж не да са ми платили заплатата с банктоти с поредни номера, ама в магазина не са ми ги отказвали.
НА КРИВАТА РЕЛСА, ПАНТОГРАФЪТ Ѝ ПРЕЧИ

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 645
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: T6B5
« Reply #124 on: 06.10.2010, 14:33:12 »
Днес 4137 беше със счупен пантограф и захранван от 4135. Въпреки това обслужваше маршрута със завидна скорост. Прилагам отвратителни по качество снимки.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17939
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #125 on: 06.10.2010, 14:45:00 »
Похвално! Всички състави от типа Т6В5 и Т6А2 имат тази опция. Въпрос на компетентност и желание на ватмана е да го направи.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline mitakis

  • Vintage vehicles
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3335
  • 2660
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #126 on: 06.10.2010, 14:52:51 »
Въпрос на компетентност и желание на ватмана е да го направи.
Нужен е и втори ватман (или човек от аварийната бригада?) да сваля пантографа на изолатори.

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 645
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: T6B5
« Reply #127 on: 06.10.2010, 14:57:32 »
Имаше такъв.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17939
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #128 on: 06.10.2010, 15:00:30 »
Въпрос на компетентност и желание на ватмана е да го направи.
Нужен е и втори ватман (или човек от аварийната бригада?) да сваля пантографа на изолатори.

А това го забрвих...
Е технически, БД-та - БОЛ.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2003
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: T6B5
« Reply #129 on: 06.10.2010, 15:39:06 »
Специално на T6B5 съм бил свидетел на поправяне на повреди по време на курс. В случая една от вратите беше развила автономен интелект, отнякъде дойде авариец и докато съставът си пътуваше, той я поправи и си замина, спестявайки прибиране в депо. В случая с пантограф е по-трудно и вероятно рисковано, но явно не и невъзможно :)
I'll be back®

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17939
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #130 on: 06.10.2010, 15:50:59 »
Специално на T6B5 съм бил свидетел на поправяне на повреди по време на курс. В случая една от вратите беше развила автономен интелект, отнякъде дойде авариец и докато съставът си пътуваше, той я поправи и си замина, спестявайки прибиране в депо. В случая с пантограф е по-трудно и вероятно рисковано, но явно не и невъзможно :)

Може да е авариец, но може и да е технически на четвърти пар или БД четвърти парк, сред които има много грамотни.

А това, което е станало с 4137 трябва да служи за пример как трябва всеки път да се действа, а не както масово се правеше в Красна Поляна - сваляме говедата, после бутаме трамвая от втората кабина с втория пантограф, а ГПС-ът ни лови, та и курсът ни е редовен, макар че не сме возили никого.

П.С. за всички от втори парк, които четат - не се оправдавайте с неизправност на трамваите, че не може от първия вагон да се кара съставът с пантограф на втория.
« Last Edit: 06.10.2010, 16:00:15 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline mitakis

  • Vintage vehicles
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3335
  • 2660
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #131 on: 06.10.2010, 16:00:55 »
Важното е, че състава беше в движение и прилично пълен, а не бяха изкарали единично ЧКД да се тъпкаме в него :)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17939
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #132 on: 06.10.2010, 16:27:33 »
Важното е, че състава беше в движение и прилично пълен, а не бяха изкарали единично ЧКД да се тъпкаме в него :)

Ама то можеше направо да разтоварят всички и после в следващия трамвай и дупка по линията от повредена кола.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: T6B5
« Reply #133 on: 06.10.2010, 16:28:21 »
Много неща може. Въпросът е да трупаш мнения ли ?
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17939
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #134 on: 06.10.2010, 16:45:24 »
Много неща може. Въпросът е да трупаш мнения ли ?

Не, за брой мнения няма да получа никаква награда, вече съм го казал.
Просто в момента наистина се нервирах страшно много за всички разтоварвания на пътници от двойни състави от ватмани на Красна Поляна през последните години, след като е могло да се кара с втори пантограф.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4687
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #135 on: 06.10.2010, 16:48:52 »
Много неща може. Въпросът е да трупаш мнения ли ?

Не, за брой мнения няма да получа никаква награда, вече съм го казал.
Просто в момента наистина се нервирах страшно много за всички разтоварвания на пътници от двойни състави от ватмани на Красна Поляна през последните години, след като е могло да се кара с втори пантограф.

Не е точно така!

Това, че се е получило веднъж на Т6В5 не е гаранция, че ще се получава (или е можело да се получи) всеки път. Факторите са много, както обективни, така и субективни ...

А и не е гаранция, че ватмана не е бил във втората мотриса, а отпред е бил друг колега (технически, БД) ...
« Last Edit: 06.10.2010, 16:51:55 by emm_1968 »
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: T6B5
« Reply #136 on: 06.10.2010, 16:53:38 »
Много неща може. Въпросът е да трупаш мнения ли ?

Не, за брой мнения няма да получа никаква награда, вече съм го казал.
Просто в момента наистина се нервирах страшно много за всички разтоварвания на пътници от двойни състави от ватмани на Красна Поляна през последните години, след като е могло да се кара с втори пантограф.
Излез се разходи като си се нервирал, не разводнявай темите с безмислени постове
НЕ на хейтърството!

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 645
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: T6B5
« Reply #137 on: 06.10.2010, 17:52:43 »
А и не е гаранция, че ватмана не е бил във втората мотриса, а отпред е бил друг колега (технически, БД) ...
Еееее, ти пък уби рибата!

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4687
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #138 on: 06.10.2010, 18:19:54 »
А и не е гаранция, че ватмана не е бил във втората мотриса, а отпред е бил друг колега (технически, БД) ...
Еееее, ти пък уби рибата!

Защо? ... Това е практика. А това, че ти не го знаеш е друг въпрос ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17939
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #139 on: 07.10.2010, 09:42:13 »
Много неща може. Въпросът е да трупаш мнения ли ?

Не, за брой мнения няма да получа никаква награда, вече съм го казал.
Просто в момента наистина се нервирах страшно много за всички разтоварвания на пътници от двойни състави от ватмани на Красна Поляна през последните години, след като е могло да се кара с втори пантограф.

Не е точно така!

Това, че се е получило веднъж на Т6В5 не е гаранция, че ще се получава (или е можело да се получи) всеки път. Факторите са много, както обективни, така и субективни ...



Разясни, моля те, какви обективни причини може да има?

Излез се разходи като си се нервирал, не разводнявай темите с безмислени постове

Моля те, не давай такива съвети, защото ще стане по-лошо. Мястото, на което се намирам е пълно с паркирани коли по тротоарите и ако се разходя в дъжда, като се върна не ми се мисли какви ще ги нароя.

Нямам нито един безсмислен пост в тази тема.
« Last Edit: 07.10.2010, 09:44:50 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/