Author Topic: Пълна история на маршруте през 90-те години (тема в развитие)  (Read 4171 times)

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
И мен. Но Чавдарките бяха топ.
На 54А също бяха Чавдарки от Република. От зимата на 2001 пуснаха О302.

Два въпроса: до къде е бил 54А? И тук вече става въпрос за времето след закриването на Република нали и съответно 302-ките са вече към АП-1, нали?
След закриването на АП 4 Република 54а става 53, съвсем за кратко е по този маршрут, после става до Люлин 1, както е сега 309, после по бутат през Мангалия с 82 по Кукуш, после за сефте става индияновоз, като е удължен до Филиповци. 2013 го закриват й 309 поема неговия маршрут без излишното обикаляне по Кукуш.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
В края на 2000 по 111 тръгнаха Икаруси 43**.
Тогава О 302 ги пратиха на 51, 54а, 150 и пр.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Това беше в края на 99та, защото на 111 било "ужасно". Обаче и на 51, 150 и 108 стана не по-малко ужасно. 54а до гараж Република се появи още през 92ра, на един час, като в началото вървеше Икарус, сетне Чавдарка, сетне от Република си пускаха Мерцедес. Като закриха Република го бутнаха по Дертлиев до последната на 309 и стана 53, с бели Манове от Малашевци, сетне почна да обикаля през Захарната/Кукуш.
По рейс и по жена не се тича!