От скоро съм в този форум, не съм особено вещ по въпроса с инфраструктурата, но като чета мненията ви, определено мога да кажа, че съм съгласен с идеите на boleroto и в тази тема, и в другата за Метродиеаметър 3. Не знам кой от всички вас е по-компетентен, но boleroto най-добре изразява позицията си. При другите виждам едно бягане от темата, едно овъртане и преповтаряне на нещата. На моменти губя връзката, а иначе темата ми е безкрайна интересна като за човек, който е далече от тази материя.
Виждам една тенденция градският транспорт да се възпериема, видиш ли, като някаква атракция с художествена стойност. Чета мнения като "Ще имаме две лении метро, айде за разнообразие и естетика третото да е нещо друго, по-така". Да, и аз се кефя на това метро като на тракция, но това не трябва да се толерира. Метрото трябва да е добре обмислено и да е удобно. Няма нищо по-футуристично-гъзарско-стлно от един готин бърз трамвай дето минава през гъзарската ни столица. Голяма атракция ще е. Дядовците ни ще ходят да цъкат с уста насред лъскавите ни трамвайни спирки на лъскавите ни естакади. Да ви напомня ли, мечтатели, че най-практичната част от метрото ти е именно старата – дългите станции, централния перон, добрата скорост и т.н. това е друга тема. Но кое ви дразни? Социалистическия полъх от архитектурата. Този проблем, мечтатели, не е в станциите, не по стените, а в главата ви. В момента, в който хората разберат, че метрото е преди всичко за удобство и че най-добрата инфраструктура е тази, която не се набива на очи, този форум ще се поопразни от аматьори (като мен), ще останат такива като boleroto. Да, ще кажете, в спора се ражда истината. Така е...но когато спорът прерасне в това, което е сега, нещата стават смешни.