Author Topic: Нископодови автобуси  (Read 16054 times)

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Нископодови автобуси
« Reply #20 on: 31.03.2007, 10:45:55 »
Quote from: conecto
Някой да направи и макет на част от София и можете да снимате трамваите и Мерцедеса в естествената им среда  
аз имам такава снимка :
снимката е правена от CKD
« Last Edit: 31.03.2007, 17:21:30 by София 70 »

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Нископодови автобуси
« Reply #21 on: 13.05.2007, 14:13:56 »
Quote from: Repcho
предварително се извинявам за качеството на снимките    Историята на тоя макет е че е от Мерцедес в Турция, набор е на истинските автобуси от този модел, внесен е  заедно с истинските. Имаше и външни огледала в комплекта ама те заминаха защото бяха мн.ситни и ... поне чистачките са налице  



Интересното е че меха му е гумен и можеш да си го гънеш накъдето искаш
Обещавам да заменя тези снимки с по качествени като имам възможност
Това да не е макет на 3278?Май той е в такава разцветка.

Offline ashtree

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
Нископодови автобуси
« Reply #22 on: 15.03.2008, 23:30:56 »
Quote from: Ivo
Интересно че някои бивши социалистически държави започват да павят автобуси с нисък под далеч преди някои западни страни,и то без в соц.държавите да е имало такива изисквания.Сега се сетих за един пример-автобусите Лиаз 677.Произвежда се от 1962-год.в гр.Ликоно-Дулево,някъде до Москва.Подът при най-задната врата е нисък.
До съвсем скоро в Пловдив имаше такъв автобус,движеше се по линия 37,като салон беше доста добре,много меко возеше,но беше много слаб и тромав.Интересно ми беше,че му двигателят беше разположен на страни,до шофьора.   Предната част на салона с двигателят и мястото на шофьора бяха изцяло преградени и шофьора нямаше никакъв достъп до салона.А двигателят капака на двигателя беше тапициран със светла кожа.Интересното е че този автобус се произвежда без почти никакви изменения до към.......2003-та
И още нещо интересно което се сетих-Ха познайте сега какъв е двигателя на въпросният автобус
Подсказвам-не е дизелов.
ЛиАз 667 беше най-масовия автобус в Москва, Ленинград и  много други руски (тогава съветски) градове, наред с Икарусите. Двигателят е бензинов, мисля че на Зил-155, ако не греша,скоростната кутия е автоматична, електрохидравлична. Заводът в Ликино-Дулево, което вече се води част от Голямата Москва тогава е бил филиал на ЗИЛ, сега е собственост на  групата АО "ГАЗ"
Ето и страничка с по-подробно инфо за завода:
http://self.bus.ru/liaz.htm
« Last Edit: 15.03.2008, 23:41:41 by ashtree »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Нископодови автобуси
« Reply #23 on: 16.03.2008, 00:37:40 »
Лиаз-ът в Пловдив ми се струваше супер лукс-наистина, няма какво да се лъжем, салона беше супер, всичко тапицирано в светла кожа и беше много романтичен. Само дето с този бензинов двигател... Трябва си дизелов. Бензиновите двигатели са отживелица вече.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline sweet_dreams

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • MSN Messenger - chi4oniki@abv.bg
    • View Profile
    • Автошкола Жейнови ООД
Re: Нископодови автобуси
« Reply #24 on: 06.03.2009, 21:21:39 »
Сега метановите са на мода. Сорове, Тедоми и други CNG-та
Умреш ли не се минавай!
Миниш ли се не се издавай!
Издадеш ли се - хич да не ти пука!
Бъди като перде в живота. :)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Нископодови автобуси
« Reply #25 on: 08.03.2009, 02:26:44 »
Лиаз-ът в Пловдив ми се струваше супер лукс-наистина, няма какво да се лъжем, салона беше супер, всичко тапицирано в светла кожа и беше много романтичен. Само дето с този бензинов двигател... Трябва си дизелов. Бензиновите двигатели са отживелица вече.
Наистина няма какво да се лъжем. Въпросният автобус въобще не беше лукс, пък за супер-лукс  въобще не може да става дума. Седалките си бяха като на всеки друг автобус с тапицирани седалки, а тебе те избива на романтика и като зареве икаруса. Ще ти дам и няколко примера колко ку е този автбус:
http://self.bus.ru/pic_liaz621302.htm
Забележи на тази официална снимка дето са сложили как изглежда мястото за ключа, както и позицията на педала за газта.
http://self.bus.ru/pic_liaz621301.htm
А тук ми кажи какво пише на "светлинното" табло.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София