А какъв беше на Пловдивския панаир - нищо общо с това, което курдисаха от него 99-та година. Само може би седалките, които са унгарски, и черните дръжки. Таблото му нямаше аналог дотогава, всичко - двигатели, тиристорно управление, електронни блокове, лампи, балатум на пода, вътрешна облицовка, беше внос от Унгария и Чехословакия, управлението му беше с педали. Май само тенекиите, скелето, прозорците, вратите и талигите бяха български. Вървеше по петицата, по-рядко по четворката 91-ва година, като дойдоха чешките, изчезна - така и не го пробвах. Като цяло на този панаир 88-а имаше изобилие от нови и невиждани до тогава неща - новите Чавдари 130, 330 и 410, Икарус 435, този трамвай, локомотив Шкода следващо поколение, вагон 74-та серия, четиритактов Вартбург, Шкода Фаворит, новите лади, ЗАЗ-ки и сговничи...Мечтаех си по-скоро да навлязат масово и да заместят стария подвижен състав, както всъщност е било и предвидено, но....