Някой от Вас има ли опит с 3-литровия TDI агрегат на Ауди в битурбовата му форма (313к.с. -> 320к.с. след фейслифт)? Гледаме една А6-а Allroad и дискутираме надеждност и разход. Аз лично съм доста запознат с дизеловите агрегати на Мерцедес, но съм неопитен с ВАГ. Максимално разпитвам и проучвам и искам да чуя вашите мнения!
Един приятел си взе точно такава а6 с7-facelift allroad 18-та година, цената му не беше никак малка (47500 лв. почти всички екстри за модела), но засега се е подготвил за напред във времето (тей му рекъл майстора) психически и финансово основно за смяната на ангренажните вериги, защото са от страната на скоростната кутия, тоест се сваля мотор, което не е никак евтина процедура. На въздушно окачване са, тоест ще трябва обстойно да се прегледат в какво състояние са възглавниците и компресора. За разхода, човека ми каза, че извънградско 5,5-6л с нормално каране, градско със софийски и русенски трафик към 8,5-9л. А и като цяло те съветвам на базово ниво да видиш на Филип Лазаров клиповете за тези аудита. Вървежа е наистина приятен, за нископрофилните 19-ки, с които беше оборудван по подобието на улици из Русе вози кажи речи като стар Ситроен на сфери.
Абстрахирайки се от мизерните джамбази, които внасят всевъзможни боклуци, на които мястото им е директно при Васко (за хората извън Русе, това е автоморгата Мегапартс). лоши коли като цяло няма, има кофти стопани, голяма част от които неглижират поддръжката и проблемните възли, понеже с последни пари си взимат кола, която не им е по джоба...