Author Topic: История на Икарус в България  (Read 170606 times)

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #700 on: 22.10.2024, 18:31:07 »
Quote
И едното извито прозорче на покрива заменено с ламарина за по-лесно. Не знам защо още от време оно у нас така поддържат ПС, и автобусите и влаковете.
Представи си, че това прозорче внезапно се е счупило поради причина която даже няма значение, но такова прозорче в наличност няма и не се знае след колко дни (или повече ще го има). Автобуса трябва да движи и да вози въпросните граждани, поради което се извършват спешни ремотни работи с каквото има.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #701 on: 22.10.2024, 21:14:22 »
Или пък друга, по-вероятна ситуация - чупи се прозорчето, бай Ставри вика “Аз сега че оправим нещата!”, заварява ламарината и проблемът за всички е приключен.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #702 on: 22.10.2024, 21:25:47 »
Quote
Или пък друга, по-вероятна ситуация - чупи се прозорчето, бай Ставри вика “Аз сега че оправим нещата!”, заварява ламарината и проблемът за всички е приключен.
Това е абсолютно НЕвероятна ситуация. Първо защото "бай Ставри" си има началник или най-малкото някой който организира, разпределя, следи ремонтните дейности по автобусите постъпващи за ремонт в класически ДАП. Второ защото е значително по-трудно за "бай Ставри" да се занимава с разкройки и заваряване/нитоване на ламарина отколкото да смени счупено стъкло с ново такова.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #703 on: 22.10.2024, 22:46:26 »
За тези Икаруси не знам, но 0 305- ците караха години с ламарина вместо стъкло на извитите задни прозорчета. Спомням си че имаше един който още 90 - те при една поледица друг автобус не можа да спре и чукна с огледалото леко задното извито стъкло и то стана на сол. Същия после 17-18 години до бракуването му някъде 2014-2015 та си седя с ламарина.

Разбира се че работниците не са виновни, просто обществения транспорт все е бил неглижиран в това отношение. Чак откакто дойдоха МАН овете взеха да ги гледат и поддръжат по европейски и поне по тях няма такива мизерии.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #704 on: 23.10.2024, 14:06:20 »
Quote
Или пък друга, по-вероятна ситуация - чупи се прозорчето, бай Ставри вика “Аз сега че оправим нещата!”, заварява ламарината и проблемът за всички е приключен.
Това е абсолютно НЕвероятна ситуация. Първо защото "бай Ставри" си има началник или най-малкото някой който организира, разпределя, следи ремонтните дейности по автобусите постъпващи за ремонт в класически ДАП. Второ защото е значително по-трудно за "бай Ставри" да се занимава с разкройки и заваряване/нитоване на ламарина отколкото да смени счупено стъкло с ново такова.

Бай Ставри в повечето случаи има бай Рангел за началник, като разликата между двамата е само в името, иначе и на двамата еднакво не им пука за вида на превозното средство, важното е само там да се движи.

Всички помним как превозни средства с години се движеха с плексиглас или ламарина. Дълбоко се съмнявам смяната да не е можела да се извърши през нощния престой на автобуса в гаража.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #705 on: 23.10.2024, 14:34:51 »
Ти що си въобразяваш че в склада на гаражите има на 100 % всички резервни части в наличност ? А това че се минава през комисия за обществени поръчки къде го слагаш. И три месеца може да минат докато бъде доставена една част. Гаражите нямат свободата сами да си пазаруват поради корупционни сделки- те са за по вишестоящото началство.
Спрете си просташките мнения !

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #706 on: 23.10.2024, 16:43:51 »
3297 си кара с четири плексигласа около 2 години, та не знам... 3277 също поне три години беше с плексилас на задното стъкло.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #707 on: 23.10.2024, 17:09:15 »
Идиотските практики на гараж Дружба от преди 15 години трябва да си останат в миналото!
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #708 on: 23.10.2024, 18:33:34 »
3297 си кара с четири плексигласа около 2 години, та не знам... 3277 също поне три години беше с плексилас на задното стъкло.

Плексиглас иди дойди, амааа. Парите от застраховката са получени и вероятно изхарчени. В кюпа са директора и началник отдел Експлоатация, а ако застраховотеля беше и проверил ремонта,- нямаше да преведе парите.
Обаче посочените виновници сега са директор на мястото на Монов, а Г. Манойлов е некъв инженер в Земляне. Корупцията се издига на висота. Не говорим че такива стъкла няма от къде да се поръчат, правеха по поръчка в BG Glass , но вече май не работят, в Нови Искър бяха, в кв. Славовци.
Спрете си просташките мнения !

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #709 on: 23.10.2024, 18:36:22 »
Фалираха миналата година. Това бяха добре познатите стъкла с марка BGG. Няма тип возило в МГТ кото да няма поне едно такова стъкло.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #710 on: 23.10.2024, 20:06:01 »
И аз ходих там, направиха ми челно ляво стъкло на BMC-то 3809.
Спрете си просташките мнения !

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #711 on: 09.11.2024, 22:22:47 »
Туристически Ikarus заснет през 90-те години на XXв. Автор и притежател: Гергана Недкова.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #712 on: 02.12.2024, 16:57:15 »
Икарус 180 на деветката, на Златни пясъци, от Bus Memories.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #713 on: 02.12.2024, 17:15:12 »
Мястото мисля, че е главната алея която минава до морето, близо до хотел Интернационал. Сега познато като Рививера-Република.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #714 on: 03.12.2024, 17:08:48 »
Още един от колегите, в Несебър.
..
По рейс и по жена не се тича!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #715 on: 06.12.2024, 17:08:28 »
Още един от там, не знам къде...
По рейс и по жена не се тича!

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #716 on: 16.12.2024, 13:02:30 »
Ikarus 280 на гарата в Русе през 1988г. Автор и притежател: Ирена Канинчева.
Направеното днес е недостатъчно за утре.