Линии №2 и №110 нямат нужда от промяна в маршрута, а от промяна в разписанието. Необходим е по-кратък интервал на движение. В северната част на кв."Варуша" е абсолютно невъзможно да се движат каквито и да е било автобуси. Единствено микробуси от градски тип, биха могли да минат по улиците над втора база на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов". От кв."Картала" до старата част на Велико Търново и кв."Света гора" има изключително малък пътникопоток (на моменти дори нулев), в резултат на което според мен не е необходимо повече от една автобусна линия да пътува до тези части на града. Като цяло потока от кв."Картала" към центъра на Велико Търново е изключително малък, тъй като повечето хора предпочитат да вървят пеша по преки пътища, в обратна посока ситуацията е различна. Автобусите се пълнят от центъра към кв."Картала". Интервал на движение от 10 мин. от/към кв."Картала" според мен е необоснован, тъй като няма такъв поток от хора. Относно линия №14, може би е необходимо да има курсове, на които автобусите да влизат в кв."Света гора", тогава когато има по-голям поток от студенти. Не виждам и необходимост въпросната линия да се движи по бул."България", тъй като от бул."Никола Габровски" пътуват много повече хора, няколко училища са разположени именно на въпросния булевард, областната болница е също там. Действително е необходима автобусна линия, която да обслужва ул."Козлуджа" и може би №3 е подходяща. Вместо от Автогара Запад, може да тръгва от СБА. Не съм и напълно сигурен, че е необходима автобусна линия, която да свързва кв."Бузлуджа" с кв."Асенов" 2. Когато Професионална гимназия по моден дизайн беше именно в кв."Асенов" 2, може би имаше нужда, но към днешна дата линии №50 и №110 според мен са напълно достатъчни на този така или иначе малък квартал. Според мен е необходима автобусна линия, която да осъществява връзка между кв."Бузлуджа" и кв."Картала", като движението да се реализира по ул."Магистрална", предвид факта, че на въпросната улица са разположени Търговски парк Велико Търново, множество складове, няколко предприятия, бензиностанции и жилищни блокове. От линия с подобен маршрут може би има нужда само сутрин, обед и вечер, когато има по-голям поток от работещи и учащи.