Author Topic: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт  (Read 233101 times)

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
А паркоместата да останат там където са сега или да се преместят откъм парка?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Паркоместата не се докосват, остават си, както са си сега.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
От това дето чета и като си го представя май е по-добре паркоместата да се преместят откъм парка, тролея ако ще върви от там да е плътно в края на улицата и след това другата активна лента.
Не ми звучи удачно паркиралите да се изнасят през насрещното и то бус лента
С малко колчета и ограничители може паркинга да застане централно на улицата и да раздели бус лентата и лентата за колите. Просто трябва да има ограничители да не влизат паркиращите на бус лентата.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Да, с това съм много съгласен, централен паркинг по образец на този, който беше на мястото на коловозите на „Скобелев“ на входа на тунела, когато още имаше движение през пешеходната зона на „Витоша“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Ако се махне косото паркиране всичко ще си дойде на мястото, но има явно някакви важни персони на този булевард които са си уредили това да не се случи. Не е нормално централни булеварди в града да се използват за паркинги по този начин, без косо паркиране ще се вдигне и средната скорост по булеварда, ще може да се чисти нормално, ще има място и за BUS лента, и за нормална велоалея. Преди да се случи това няма никакъв смисъл да се чудим как да сместим всичко, това са безсмилени упражнения, а централно на улицата да го слагаме е още по-безумна идея.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Щом е толкова важно тези ВИП особи да могат да паркират да се премахне косото паркиране от тази страна и да се направи успоредно от другата! Така може от страната на сградите да има велолента, БУС лента, две активни посока България и една за паркиране! Между БУС лентата и активните противопосочни задължително трябва да има физически ограничители.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Трябва да се обмисли цялостна нова концепция там. Аз примерно не мога да разбера защо велоалеята върви по тротоара на „Нансен“ покрай входа на подземния паркинг под НДК, вместо да се качва горе на площада и там да има разклон, един път през моста друг покрай бар Национал и тук да има велорампа за слизащи към „Пенчо Славейков“. По този начин велосипедистите се отдалечават от автомобилния път, което естествено е от огромна полза за безопасността, а каквото и да се бръщолеви централизирано, че не е добра идея велосипедистите да се мешат с пешеходците на пл. „България“, каквото и да се говори или да не се говори те са там всеки ден. Също така не смятам, че има особена нужда от този тротоар покрай входа на подземния паркинг. Защо цялата тази разхищавана в момента ширина покрай локалното платно там, не се ползва, за да се изнесе косото паркиране там, пешеходците горе през площада, велосипедистите също и двупосочен „Нансен“ без тази бавна и абсурдна врътка на 7 покрай кино „Одеон“. И без това „Гоце Делчев“ няма връзка с площад „Македония“, „Александър Стамболийски“ или Съдебната палата, но и връзката, която я има с вътрешния ринг е абсурдна, от една страна 8, която едва си проправя път през вечните задръствания и опасни пешеходни пътеки около ВМА, от друга страна 7, която сякаш умишлено е направена бавна и съсипана. От оптимизиране на ТБ 7 в района на НДК косвено ще спечели и „Люлин“.
« Last Edit: 10.12.2023, 00:39:56 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Щом е толкова важно тези ВИП особи да могат да паркират да се премахне косото паркиране от тази страна и да се направи успоредно от другата! Така може от страната на сградите да има велолента, БУС лента, две активни посока България и една за паркиране! Между БУС лентата и активните противопосочни задължително трябва да има физически ограничители.

Тези ВИП особи явно не са случайни и искат задължително да си паркират косо баш пред кооперациите и пред магазините, от другата страна им е твърде далече. Може би си спомняш историята там, след обявена поръчка и похарчени десетки хиляди за нова ККМ за тролеите след като всичко беше готово и даже беше обявена дата за промяна на маршрута на тролея изведнъж от днес за утре от офиса на Фандъкова излязоха със съобщение че всичко се отменя, похарчените пари отиват на вятъра и косото паркиране остава. Това не може да е случайност, ако ти или аз се обадим в общината и кажем да се отмени някой ремонт или обявена вече пешеходна зона мислиш ли че ще има такъв ефект? Явно са играли сериозни лобизми за Нансен и не са се обаждали случайни хора щом за 24 часа отмениха всичко и свиха байраците от кметството.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Тези ВИП особи явно не са случайни и искат задължително да си паркират косо баш пред кооперациите и пред магазините, от другата страна им е твърде далече. Може би си спомняш историята там, след обявена поръчка и похарчени десетки хиляди за нова ККМ за тролеите след като всичко беше готово и даже беше обявена дата за промяна на маршрута на тролея изведнъж от днес за утре от офиса на Фандъкова излязоха със съобщение че всичко се отменя, похарчените пари отиват на вятъра и косото паркиране остава. Това не може да е случайност, ако ти или аз се обадим в общината и кажем да се отмени някой ремонт или обявена вече пешеходна зона мислиш ли че ще има такъв ефект? Явно са играли сериозни лобизми за Нансен и не са се обаждали случайни хора щом за 24 часа отмениха всичко и свиха байраците от кметството.
Това отговаря на зачудването ми защо се изгради ККМ и после нищо не стана. А някой има ли представа какво е това брутално лоби. Защото реваха, но Графа стана пешеходен. А тук за някакви си 300-400 метра улица?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
На Нансен живеят червени ДС другари. Ако апартаментите през царско време са били на обикновени хора, още след 9ти комунистите са им ги конфискували и са ги подарили на "другарите".
По рейс и по жена не се тича!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Апартаментите в центъра на София не са били на съвсем обикновени хора - в тях са живеели основно банкери, предприемачи, офицери, държавни служители, университетски преподаватели, утвърдени специалисти и т.н. :)