GTSofia.info
Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email
?
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
News:
Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
Home
Help
Search
Calendar
Members
View the memberlist
Search For Members
Login
Register
Градски транспорт - София
»
История
»
История на маршрутната мрежа
(Moderator:
RADOCVET
) »
Трасета и обръщателни колела
« previous
next »
Print
Pages:
1
...
24
25
[
26
]
Author
Topic: Трасета и обръщателни колела (Read 178917 times)
IKAR
Нямам спирка
Posts: 6046
Re: Трасета и обръщателни колела
«
Reply #500 on:
11.10.2023, 23:36:35 »
88a имаше голям ремонт на Ситняково, тогава Христо Кабакчиев, заедно с него направиха директно 1435 мм трасе до Подуяне. Веднага след това почнаха ремонт и на Мадрид (Владимир Заимов), което удължи това трасе до Паметника Левски, лятото на 89та.
Logged
По рейс и по жена не се тича!
blagun
Модератор
Нямам спирка
Posts: 16500
Re: Трасета и обръщателни колела
«
Reply #501 on:
11.10.2023, 23:42:32 »
Няма как да е ползвана следата на околовръстната линия, ликвидирана по Шипченски проход и Ситняково през 50-е. Белевард Ситняково беше 4-лентов и павиран без какъвто и да е помен от релси.
Logged
Print
Pages:
1
...
24
25
[
26
]
« previous
next »
Градски транспорт - София
»
История
»
История на маршрутната мрежа
(Moderator:
RADOCVET
) »
Трасета и обръщателни колела