Не очаквай чак такива подробности, като коловозни развития на гари. Знае се от снимките за някои гари с колко коловоза са били, но нищо повече. Не, че такава информация не съществува, но никой не я е търсил, защото не е чак толкова съществена за историята, а търсенето ѝ изисква часове ровене в хартиени архиви.
Също така, тогавашното понятие за "гара", при това на 600 мм линия, не винаги е съвпадало със сегашното. Например развитието на гара Кула (по-късно Бричебор), където се е отклонявал клонът по Илийна река е било просто един триъгълник. Линията е завършвала с гара Черней, което предполага поне 2 коловоза за маневра. Както вече се спомена, по пътя е имало множество къси отклонения със стрелки на открит път, които според нуждата са местени на различни места. Този тип железници са строени най-често с готови звена, които лесно и бързо се сглобяват и разглобяват и линията може да се появява и изчезва в рамките на часове.
Също някой дали има информация относно съществуващите ОТ в гарите там
Не е имало ОТ. Единственото сведение за някаква ОТ е, че на една от снимките от 1980 г, когато линията от Кочериново до Бараково все още е съществувала като клон на завода, се вижда предпрелезен светофор, което предполага прелез с АПУ. Не е ясно дали това е направено преди закриването на линията от страна на БДЖ през 1960 г или след това. Трябва да е ясно, че влаковете там са се движили със скорост 10-12 км/ч, което не предполага нужда от ОТ. Всъщност, като изключим това АПУ, за което знаем от снимката, знаем и от разказите на инж. Деянов, че гара Кочериново е имала входен семафор, който е бил единственият семафор изобщо по цялата линия.
Това е архив с колекцията на инж. Д. Деянов с материали за тази теснолинейка, както негови авторски, така и документи, снимки и други, част от споделените от него самия трудове за публична употреба:
https://bgrail.info/Deyanov-Kch-Rilski_man.rarКато цяло, това е всичко, налично по темата, стигнало до публичното пространство по един или друг начин.