Author Topic: Трамвайно трасе Люлин-Модерно предградие-Фондови жилища  (Read 99141 times)

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Абе, мислете малко, бе - не може по всеки сокак да тръгне трамвай.
От години една единствена стрелка чака да бъде изпълнена, за да може да се възстанови ТМ17 от Илиянци до Обеля. И не се прави - просто няма толкова пътници в Северната промишлена зона.
Недей така. В днешно време всичките станаха експерти по нещо, професори, доктори, даде им се трибуна, на която да говорят безумните си идеи и мечти, да ни убеждават как хората искали и напирали за каквото и да било, без въобще да е проведено проучване и да има някаква статистика... та хора с реални виждания и представи за нещата, вече не са добре приети в този град и мнението им няма стойност.
А според 99% от ватманите трамваите на Илиянци се късат по шевовете и ТМ 17 би бил чудесен, за да подпомогне 11 и 12. Реалността обаче е друга и тя е, че малкото хора, които живеят там, предпочитат 26 и 27 пред трамваите, които са празни в 90% от случаите, а когато са "пълни", хората биха могли да се поберат спокойно в единичка ЧКД. Но кои сме ние, да твърдим, че там няма хора?  :neznam:

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Спокойно може да се съборят няколко бараки за да се продължи трамвайното трасе към Хан Кубрат, след това да се направи обособено такова от двете страни на Суходолска река, вместо тревната площ в средата на Хан Кубрат с леко стесняване на платната евентуално леко разширяване откъм тротоарите и по Бели Дунав до свързване със сегашното трасе на ТМ 6.  :rolleyes: ТМ 17 от Обеля към Илиянци няма как да има сериозен пътникопоток и изграждане на стрелка има смисъл само за временен маршрут при ремонти. ТМ 12 е прекалено разреден - нормално е да е на около 12 минути в пик, същото важи за ТМ 11 - нормално е да е на 7-8 минути в пик и тяхното сгъстяване е далеч по-смислено от пускането на нова линия Обеля - Илиянци.  :rolleyes: Крайно време е да се направи качествен основен ремонт на трасето между Илиянци и надлез Надежда с максимално обособяване на трасето и времепътуването с трамвай от Илиянци да падне примерно до 12 минути до Пета градска болница или надлез Надежда. :rolleyes:
« Last Edit: 07.12.2023, 16:07:46 by V.Peichev »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
по улиците Хан Кубрат и Адам Мицкевич (по моста) и при МС "Западен парк" се влива в трасето на линия ТМ8.

Искаш да пестиш и рекламираш трасето с евтино, а ти трябват два нови моста за него - на Ломско шосе ти трябва мост на Суходолска река, на Адам Мицкевич ти трябва нов трамваен мост (автомобилният не става за трамвайно трасе, новия който ще строят също), като там ще е към 700 метра, това трасе ще излезе златно, не евтино.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
То на Мицкевич моста има второ платно, което е недостроено и по него може да се пусне трамвай. Тоя вариант от хан Кубрат сякаш е по-реален от тоя по Кукуш

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Разгледай го моста отдолу и после разгледай например моста в Дървеница който е носил трамвайно трасе и сега метротрасе, това на Мицкевич без сериозно преустройство и усилване няма как да му се сложи трамвай отгоре. Вторият мост също е планиран да е само за автомобилно движение с две платна, място за трамвай не се планира.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Дори за велоалея няма да има място...

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Наясно съм, че трамвайно трасе иска по-сериозни основи и изграждане. Знам, че е специфично. Но си мисля дали едно преустройство на недовършеното платно няма да е по-изпълнимо. Реално аз се съмнявам дори в сегашния вариант - само за автомобилно движение да използват недостроеното

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Но си мисля дали едно преустройство на недовършеното платно няма да е по-изпълнимо. Реално аз се съмнявам дори в сегашния вариант - само за автомобилно движение да използват недостроеното

Като погледнеш историята около този мост, той си седи така от избухването на демокрацията, преди това там е трябвало да има булевард с гордото име "Работническа класа", има обществена поръчка от далечната 2009 г. още за дострояването и после десетилетие не се случва нищо въпреки че се работи само по действаща регулация. Ако поискаш сега и промяна на регулация за да се вкара и трамвайното трасе познай от три пъти кога ще се завърши, със сигурност няма да го доживеем да го видим готов.

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Според ОУПа трасето е по Връх Манчо. Също така в северната част на София е предвидено още едно трамвайно трасе, прекосяващо севера.
« Last Edit: 08.12.2023, 15:54:10 by New_Passenger »
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Разбирам - значи и по проект от там не се е предвиждал трамвай. А какъв е този трамвай по връх Манчо - откъде до къде

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Разбирам - значи и по проект от там не се е предвиждал трамвай. А какъв е този трамвай по връх Манчо - откъде до къде
Виж по-напред темата, излишно е да повтаряме неща, по които няма движение от 10 години.