Author Topic: Китайският влак- до Европа  (Read 3921 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Спрете си просташките мнения !

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #1 on: 10.11.2019, 22:20:24 »
Влака се обслужи от БДЖ ТП. До Пловдив разпределителна стигна целият - а от там на две части към Сърбия.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #2 on: 11.11.2019, 00:35:00 »
Защо се е наложило да се раздели?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #3 on: 11.11.2019, 10:41:01 »
Защо се е наложило да се раздели?

Защото е дълга композицията 820 метра, и явно няма синхронизация между многото стрелки вероятно, на гара Пловдив.
Спрете си просташките мнения !

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #4 on: 11.11.2019, 11:28:58 »
По-скоро е заради наклоните по трасето - Ихтиман - Побит камък си е доста стръмно, както и към Калотина. Локомотивите на БДЖ ТП са стари и слабички и не могат да се справят в разумно количество. Дори и разделена композицията, предполагам е била с 2 локомотива отпред и 1 отзад всяка.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 832
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #5 on: 11.11.2019, 12:07:07 »
По-скоро е заради наклоните по трасето - Ихтиман - Побит камък си е доста стръмно, както и към Калотина. Локомотивите на БДЖ ТП са стари и слабички и не могат да се справят в разумно количество. Дори и разделена композицията, предполагам е била с 2 локомотива отпред и 1 отзад всяка.
Заради дължината му са го разделили на две, ако не се лъжа между Пловдив и София няма гара която да събере 823 метра без локомотивите, иначе влакът беше под 1400 тона което е под норма за 3 машини за Немирово и Вакарел.
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #6 on: 11.11.2019, 17:13:27 »
Композицията е била теглена от локомотиви на частен превозвач, но не се споменава кой.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #7 on: 13.11.2019, 08:24:21 »
5 мнения има в темата и не ги прочете. Влака се обслужи от БДЖ ТП.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #8 on: 13.11.2019, 09:02:42 »
5 мнения има в темата и не ги прочете. Влака се обслужи от БДЖ ТП.
Това ясно. А защо, според теб, е разделен на две и с какви машини се обслужиха двете му половини?

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #9 on: 13.11.2019, 11:02:21 »
И това е написано две мнения по-нагоре. Разделен е на две заради дължината му. Съвсем спокойно целият влак можеше да се обслужи с три локомотива, но инфраструктурата не позволява това.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #10 on: 13.11.2019, 11:30:19 »
Точно така, ако не се събира в гарите за да се придвижи толкова дълъг влак трябва да му се осигури коридор без спиране пред всички други, което ще предизвика закъснение на десетки други влакове и стотици закъснели пътници и товари.

Чувал съм митове и легенди, че навремето са пробвали да правят подобни неща с влаковете по 3-та линия за Кремиковци. Товарни влакове, с по 60-70-80 вагона, без спиране от Бургас до Кремиковци и понеже не се събират в гарите са им осигуравали навсякъде транзитно преминаване без отклонение, а останалите влакове са изчаквали в отклоненията по гарите докато мине такъв влак. Дали е било така , или някакъв експеримент ,не знам, разказвали са ми го като история.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #11 on: 18.11.2019, 12:05:25 »
Ами доста дългички си бяха влаковете за Кремиковци. Случвало се е да се прикачат три локомотива серия 46. Обикновенно се назначаваха след 18 часа.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #12 on: 18.11.2019, 13:26:43 »
Ами доста дългички си бяха влаковете за Кремиковци. Случвало се е да се прикачат три локомотива серия 46. Обикновенно се назначаваха след 18 часа.
Едва ли са били над 500-600 м.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #13 on: 20.11.2019, 09:28:08 »
Имало е действително, по съветски пример (както и доста други подобни щуротии), опити за някакви постижения с двойна дължина и маса на влаковете, но те всички са били единични или краткотрайни напъни с извънреден характер. Логично, оказали са се твърде неудачна идея, имаща единствено пропаганден ефект.

И в по-ново време по тази линия минават най-тежките влакове - над 3000 тона с три локомотива, но и масата, и дължината им са нормални за участъка.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #14 on: 18.11.2024, 18:30:38 »
Уcлyгaтa зa жeлeзoпътeн тoвapeн тpaнcпopт мeждy Kитaй-Eвpoпa дocтигнa 100 000 пътyвaния

"Уcлyгaтa зa тoвapни влaĸoвe Kитaй-Eвpoпa, или визитнaтa ĸapтичĸa нa cтpaтeгиятa "Eдин пoяc, eдин път", дocтигнa вaжeн ĸpaйъгълeн ĸaмъĸ, ĸaтo 100 000-ният влaĸ вeчe e в eĸcплoaтaция, cпopeд Сhіnа Ѕtаtе Rаіlwау Grоuр, ĸoятo yпpaвлявa ycлyгaтa.

B пeтъĸ влaĸът Х8083, пътyвaщ oт Чyнцин зa Дyиcбypг, Гepмaния, зaминa oт гapa Тuаnјіесun в Чyнцин. C тoзи ĸpaйъгълeн ĸaмъĸ Toвapнитe влaĸoвe мeждy Kитaй-Eвpoпa вeчe ca тpaнcпopтиpaли cтoĸи, oцeнeни нa пoвeчe oт 420 милиapдa дoлapa, пишaт ĸитaйcĸи мeдии.

Oт cтapтиpaнeтo cи пpeз 2011 г. ycлyгaтa знaчитeлнo тpaнcфopмиpa глoбaлнaтa тъpгoвия, зapaди пoдoбpeнaтa cвъpзaнocт мeждy Kитaй и Eвpoпa. Уcлyгaтa пpeдлaгa бeзoпacни, cтaбилни и eфeĸтивни oпepaции, пpeвpъщaйĸи ce в жизнeнoвaжнa чacт oт мeждyнapoднaтa лoгиcтичнa cиcтeмa.

100-xилядният oтпътyвaл влaĸ пoĸaзвa бъpзoтo paзвитиe нa жeлeзoпътния ĸopидop мeждy Kитaй и Eвpoпa.

Πpeз пocлeднитe ceдeм гoдини ycлyгaтa oтбeлязa пoчти дeceтoĸpaтнo yвeличeниe нa oпepaциитe, ĸaтo гoдишният бpoй влaĸoвe ce пoвиши oт 1 702 пpeз 2016 г. дo нaд 17 000 пpeз 2023 г. Oт мapт тaзи гoдинa мeceчнитe oпepaции нeпpeĸъcнaтo нaдxвъpлят 1 600 влaĸa.

Mpeжaтa нa ycлyгaтa ce paзpacнa бъpзo oт пъpвoнaчaлнитe cи мapшpyти дo нaпълнo интeгpиpaнa мpeжa, пoĸpивaщa пo-гoлямaтa чacт oт Eвpaзийcĸия peгиoн. Уcлyгaтa вeчe paбoти в 25 eвpoпeйcĸи cтpaни, дocтигaйĸи 227 гpaдa и в 11 aзиaтcĸи cтpaни, oбxвaщaйĸи нaд 100 гpaдa."

https://money.bg/economics/uslugata-za-zhelezopaten-tovaren-transport-mezhdu-kitay-evropa-dostigna-100-000-patuvaniya.html