Author Topic: Стари и редки табели  (Read 400744 times)

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Стари и редки табели
« Reply #1720 on: 09.08.2024, 18:05:23 »
ДА - горе-долу - от Бъкстон до Вишнева...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Стари и редки табели
« Reply #1721 on: 09.08.2024, 22:54:22 »
ДА - горе-долу - от Бъкстон до Вишнева...
Е, от Семинарията няма как към Дървеница.  ТМ19 беше популярен сред колегите от ФМИ (един от трите факултета на СУ в Лозенец), живеещи към Руски паметник и нататък около Тотлебен/Борис. Сега ТМ15 покрива този маршрут.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Стари и редки табели
« Reply #1722 on: 10.11.2024, 00:16:36 »
Темама се събужда поради интересен артефакт.

Ако някой може да сподели повече информация от кои години е този маршрут, кой е бул. Вълчо Иванов и къде точно е въртял 81 на бул. Стамболийски.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Стари и редки табели
« Reply #1723 on: 10.11.2024, 00:27:37 »
На 81 и 82 крайна спирка беше пл. Възраждане.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18070
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Стари и редки табели
« Reply #1724 on: 10.11.2024, 00:47:46 »
За Вълчо Иванов да “пишем”, че е Сливница…

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Стари и редки табели
« Reply #1725 on: 10.11.2024, 01:06:11 »
81 от Възраждане - спирката беше, където сега минават трамваите осмица (тогава 21) и 10тка, или старата автогара, преди да я пратят на Овча Купел. Преди пускането на 21, нито един трамвай не минаваше оттам, релсите бяха служебни. Сетне по Стамболийски, Константин Величков, по сегашното Габрово през Банишора, Щросмайер, прелеза на Захарната, по Кукуш (Кирил Пчелински), покрай завод Ворошилов и Инжстрой, сетне през Цигания, Адам Мицкевич (Работническа класа), Орион, по Баба Парашкева, през Малчика и наляво по Добринова Скала - Петър Дертлиев, до голямото обръщало на границата между 3ти и 4ти микрорайон. Беше целодневен, с Икаруси, но събота и неделя не вървеше. Като пуснаха 21, го обърнаха до Първа работническа болница, където сега спира 27, удължиха го до Иваняне, почна да върви и събота/неделя. Сетне го удължиха до гарата. 82 завиваше наляво от К. Величков по Вълчо Иванов/Сливница, сетне надясно по Кукуш покрай община Илинден и въртеше пред Ворошилов/Инжето. Него го бутнаха към Красна Поляна, в едната посока покрай Тина Киркова, в другата по Възкресение и Константин Величков. Той си остана само в работни дни, с дърти Икаруси и нарядко.
По рейс и по жена не се тича!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Стари и редки табели
« Reply #1726 on: 10.11.2024, 02:05:52 »
Със сигурност съм се качвал на 81 откъм бюрото за карти, където сега спира 3.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Стари и редки табели
« Reply #1727 on: 10.11.2024, 04:00:28 »
Там беше втората спирка...като завъртеше, пак спираше...
По рейс и по жена не се тича!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Стари и редки табели
« Reply #1728 on: 10.11.2024, 06:37:36 »
 Идваше по Ботев и спираше, където сега спира ТМ3, а в другата посока - по Стамболийски.
Но не си спомням да е вървял по бул. Вълчо Иванов,  а по Щросмайер. Освен по участъка от Кукуш до Орион. След Орион беше Баба Парашкева. Точно това е интересното в табелата - 81 и 82 единствени обслужваха Щросмайер-Кукуш,  може би е имало някакъв ремонт там и са били пренасочени по моста на Захарна фабрика.
С пускането на ТМ21 изчезнаха от пл. Възраждане,  макар че не дублираха маршрута му.
« Last Edit: 10.11.2024, 07:03:05 by blagun »