Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
той май така си беше още като дойде-най-задното стъкло,в предната част отляво е с плексиглас.Поне аз откакто го помня,все си е така.Абе толкова ли неможе да се смени едно стъкло,вече ще станат 2 месеца с тоя плексиглас.А от снимките от Инсбрук съм виждал,че имат и от по-новите модели тролейбуси на МАН-съчленени нископодови,след като си закриват тролебусното движение,защо не ни ги дадат на нас,ще са идеални за нас.
Тролейбусното движение в Инсбрук се закрива за втори път. Очертава се Залцбург да остане единственият град в Австрия с тролейбуси.
А защо каросерията на Граф и Щифт толкова наподобява тази на ДАК-Чавдар?И при двата модела са еднакво разположени вратите и прозорците-например вижте 4-тия прозорец в предната част-той е по къс,и до него има колонка,при ДАК-Чавдара е по абсолютно същия начин,също така обърнете внимание на стъпалата при 3-та врата че са 3-и при ДАК-Чавдара е така,а планировката на салона и на двата модела е почти 1 към 1. Защо двата модела имат толкова общи неща,а към това може да се добави и че са произведени горе-долу по едно и също време? Възможно ли е и при двата модела да са използвани едни и същи каросерии но едната е произведена в Германия,а другите в България и Румъния?