Author Topic: Седемте нови тролейбуса "МАН" в София  (Read 79712 times)

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: Ivo
той май така си беше още като дойде-най-задното стъкло,в предната част отляво е с плексиглас.Поне аз откакто го помня,все си е така.Абе толкова ли неможе да се смени едно стъкло,вече ще станат 2 месеца с тоя плексиглас.
А от снимките от Инсбрук съм виждал,че имат и от по-новите модели тролейбуси на МАН-съчленени нископодови,след като си закриват тролебусното движение,защо не ни ги дадат на нас,ще са идеални за нас.

"Дадат" не е точният глагол . Пък и не е ясно дали не са ги продали вече. Те са били 16 броя от модела GE 152 прозиведени през 1988 и 10 броя от модела NGE 152 произведени през 1992. От първите по 8 сме си разделили ние и Брашов, а от новия модел 10-те още са си в Инсбрук.

На 25.02.2007 е имало финално движение ето някакви снимки от събитието: http://ftp.strassenbahn.tk:81/inntram-publ.../Bimsuechtiger/ Някъде се виждат и новите Цитаро, които заменят тролеите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
добре де, тия хорица си имат хубави тролеи-защо си затриват тролеите, доста глупаво от тяхна гледна точка ми се струва

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Тролейбусното движение в Инсбрук се закрива за втори път. Очертава се Залцбург да остане единственият град в Австрия с тролейбуси.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: Dimitar Dragnev
Тролейбусното движение в Инсбрук се закрива за втори път. Очертава се Залцбург да остане единственият град в Австрия с тролейбуси.
Само дето и в Линц има...

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 436
    • View Profile
А защо каросерията на Граф и Щифт толкова наподобява тази на ДАК-Чавдар?И при двата модела са еднакво разположени вратите и прозорците-например вижте 4-тия прозорец в предната част-той е по къс,и до него има колонка,при ДАК-Чавдара е по абсолютно същия начин,също така обърнете внимание на стъпалата при 3-та врата че са 3-и при ДАК-Чавдара е така,а планировката на салона и на двата модела е почти 1 към 1. Защо двата модела имат толкова общи неща,а към това може да се добави и че са произведени горе-долу по едно и също време? Възможно ли е и при двата модела да са използвани едни и същи каросерии но едната е произведена в Германия,а другите в България и Румъния?
Каросерията ако питаш мен си е чист MAN
Нация от лошо гледащи директори