Author Topic: Предотвратяване на инциденти  (Read 1473 times)

Offline БЦГМ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
  • 1, 2, 3, 4, 7, 10, 14, 15
    • View Profile
По въпроса за видеопропагандата, която цели да предотвратява пътни произшествия, от тема Железопътни инциденти.

В цитираната статия от Уикипедия за кампаниите на Комисията по транспортните произшествия (Transport Accident Commission) на австралийския щат Виктория не се казва нищо за ефекта от тези кампании (повлияли ли са върху броя на произшествията, върху поведението на шофиращите и т.н.), да не говорим за това какво в тях е работило по-добре и какво не.

Пак да кажа, че моето съмнение е в ползата от крайности в такива видеоматериали, не в ползата от тях въобще, ако са направени добре; изобщо крайностите рядко са полезни.
Княжевският трамвай заобиколи с ухораздирателни скърцанета по релсите градинката на стария паметник на царя Освободителя и пак пое правата посока към югозапад.(Иван Вазов)

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Re: Предотвратяване на инциденти
« Reply #1 on: 25.11.2014, 01:51:32 »
Ефектът от кампанията е отбелязан в началото на видеото, което е посветено на нейната 20-та годишнина:

« Last Edit: 25.11.2014, 01:54:07 by vasko »
vasko - оригиналът! :)

Offline БЦГМ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
  • 1, 2, 3, 4, 7, 10, 14, 15
    • View Profile
Re: Предотвратяване на инциденти
« Reply #2 on: 25.11.2014, 02:31:13 »
В началото е отбелязано намаляването на броя на жертвите за тези 20 години.  Би трябвало да е ясно, че това не е същото като ефекта от кампанията.  Каква част от това намаляване се дължи на кампанията е прословутият „въпрос за милион долара“ в случая, разбира се.  Смятам, че поне приблизителна оценка съществува някъде, но за съжаление не я знаем.
Княжевският трамвай заобиколи с ухораздирателни скърцанета по релсите градинката на стария паметник на царя Освободителя и пак пое правата посока към югозапад.(Иван Вазов)