Author Topic: Магистралите в България - обща тема  (Read 417887 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Точно ежедневното преминаване през температурата на замръзване е най-голямото изпитание за инфраструктура, подложена на външно въздействие. Климатичните особености на са причина за лоши пътища. Има си технологии и решения за всяка една ситуация.
Немците и австрийците изобщо не жалят химията, затова температурата на замръзване слиза далеч под 0.
Иначе - да: има си асфалтово-бетонни смеси за всякакви температури и натоварвания. Фактът, че лотът Карнобат-Бургас, строен от турци, ще надживее другите лотове от Чирпан до Карнобат, показва, че има как.

Остава да видим колко ще изкарат сръбските отсечки Пирот - Цариброд/Димитровград плюс още една по другата магистрала към Македония, строени от Trace.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Бетонните магистрали изискват стриктно спазване на технологията, скъпи са и не могат да се кърпят козметично.  :rolleyes:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
По-същественото е не асфалтът, който полагат по магистралите, а основата. Слагат некачествена и по-тънка основа и затова стават на вълни. Чирпан-Стара Загора беше приличен като асфалт, но вълните бяха отвратителни заради лошата основа. Много често, вместо чакъл, взимат баластра и шлака от разни бивши мини, щото излиза без пари, но резултатите са видими...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!