Author Topic: Транспортното обслужване на Дружба  (Read 30013 times)

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Редовни линии като 88 и 404 нямат място в катун Миленков, 10 е напълно достатъчен за мургавите братя там. Населението е твърде малко за по-редовен транспорт.  Глупаво е да се влошава транспортното обслужване на Дружба 2 заради катун с под 1000 индийци. :rolleyes:

Освен, че редовният 88 със съчленени автобуси няма никакъв смисъл да се забива в катун Миленков с население под 1000 души основно мургави братя улиците в катуна и обръщалото са тесни и провирането на съчленен автобус ще е трудно. 88 на практика прави панорамна обиколка на промишлената зона и по-голямата част от Дружба 1 и стига от Дружба 2 до Младост 1 за около 20 минути при липса на по-сериозни задръствания, но до завършването на пробива Копенхаген няма как да се осигури по-бърз пряк транспорт. 404 е нужен за връзка между Дружба 1 и 2 и промяната на маршрута му ще доведе до по-голямо натоварване на ТБ 4, съответно ще се наложи неговото сгъстяване. :rolleyes:

Няма никакъв смисъл съчленените автобуси по 88 да се провират по тесните улици в катун Миленков и да се мъчат да обръщат - населението е под 1000 души, основно мургави братя гратисчии и пътникопотокът е прекалено малък.  :rolleyes:

Напиши го още един път и ще прекараш празниците в почивка!
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1307
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Първоначално долното мнение и следващите няколко бяха в темата за оптимизация на автобусните маршрути

В Дружба са пропищели от някакви готвени промени в транспортната схема на район Искър. Докладът бил скандален и ще протестират. Къде може да се намери и прочете?
88 след МС Искърско шосе се пращал към Д.Миленков като се закриват всички спирки по сегашния маршрут към Дружба 2.
Три нови линии - 180,181 и 188. Едната до Софийска света гора, другите две до Видните и Казичене като сегашната линия 8 се закрива. Като тези линии щели да работят само в пиков час, пък в непиков час маршрутът щял да се променя (като онази линия 805 на повикване).

В заседанията на СОС не виждам нищо освен за обединението на тм 1 и 3 и закриването на 288.
Ако в действителност няма пътници в А88 до Дружба-2, то може да се скъси до гара Искър като през курс автобусите да отиват до кв. "Димитър Миленков". Нека да не забравяме, че апетитът идва с яденето и по-редовен автобус може да е по-популярен от А10.
88 от кога се брои за редовна линия?

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
В сравнение с 10 е доста по-редовна.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 992
    • View Profile
В групите на Дружба започна да циркулира тази снимка с предложения очевидно от Спаси София и недоволството е доста силно, предполагам главно заради 404. Не знам откъде са се появили снимките, на сайта на СС не ги откривам, нито на фейсбук страницата им.

Според мен за 304 няма кой толкова да страда от сегашните спирки, като спрат да се обслужват, но за 404 е абсурдно да се отреже връзката на цяла Дружба 2 със Слатина и гарата. От друга страна факт, в момента дублажът ТБ4 и 404 е голям и "синхронът" между двете линии не помага особено.

Идеята за 404 по маршрута на 11 според мен е абсурдна, ако идеята е да се движат и двете там и има логика единствено, ако ТБ11 ще се насочва в друга посока, но къде? За мен би било по-логично например след закупуването на дуалните тролейбуси ТБ11 (или част от колите с нов номер) да се прати до Миленков, а 88 и 404 да запазят сегашните си маршрути.

Гледайки отново схемата, която разбуни духовете по групите, най-вероятно идеята на този маршрут на 404 (изцяло маршрутът на ТБ11 от Кауфланда в Слатина до Депо Искър) е с цел закриване на ТБ11 или някакъв хибрид между двете линии с дуални тролейбуси, въпреки че частта без ККМ е прекалено голяма.