В групите на Дружба започна да циркулира тази снимка с предложения очевидно от Спаси София и недоволството е доста силно, предполагам главно заради 404. Не знам откъде са се появили снимките, на сайта на СС не ги откривам, нито на фейсбук страницата им.
Според мен за 304 няма кой толкова да страда от сегашните спирки, като спрат да се обслужват, но за 404 е абсурдно да се отреже връзката на цяла Дружба 2 със Слатина и гарата. От друга страна факт, в момента дублажът ТБ4 и 404 е голям и "синхронът" между двете линии не помага особено.
Идеята за 404 по маршрута на 11 според мен е абсурдна, ако идеята е да се движат и двете там и има логика единствено, ако ТБ11 ще се насочва в друга посока, но къде? За мен би било по-логично например след закупуването на дуалните тролейбуси ТБ11 (или част от колите с нов номер) да се прати до Миленков, а 88 и 404 да запазят сегашните си маршрути.
Гледайки отново схемата, която разбуни духовете по групите, най-вероятно идеята на този маршрут на 404 (изцяло маршрутът на ТБ11 от Кауфланда в Слатина до Депо Искър) е с цел закриване на ТБ11 или някакъв хибрид между двете линии с дуални тролейбуси, въпреки че частта без ККМ е прекалено голяма.