Идеята на 26 към Обеля е не да замести някогашния 87, а да се запази връзката на Обеля с община Връбница, както и да е довеждащ транспорт до метрото от Обеля 1, въпреки че с интервалите си трудно може да го постигне. Реално никой от Обеля или Надежда не пътува до Илиянци с него, основно се ползва за вътрешноквартален превоз и доста хора се качват на него посока Нови Искър от сп. Ломско шосе, община Връбница и МС Хан Кубрат, тук таме се качва и някой по Хан Кубрат до метрото или обратното, ако мине пред 285, а те винаги минават заедно или с минута - две разлика. Това са личните ми впечатления. Трамвай Обеля-Илиянци няма как да има някакво сериозно натоварване, за да си струва разхищението на средства, които могат да се вложат в нещо по-смислено. За ползващите 26 от Нови Искър няма особена разлика дали ще ги закара до Мария Луиза или до Хан Кубрат. Транспортът в Обеля е супер зле, от 2 редовни трамвайни линии и А 150, който беше също на прилични интевали и смислен маршрут, оставиха 6цата, която е доста нарядко и 26, чиито интервали са над половин час в най-добрия случай. И преди всички да гракнат, че има метро - да, така е, но то без довозване е удобно за една много малка част от живущите, та затова и почти нямам познат от квартала, който да не е с кола, по-горе описах защо