Author Topic: Автобуси  (Read 240751 times)

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Автобуси
« on: 18.02.2006, 19:05:21 »
Днес (18.02.2005)направих малко снимки и се повозих на автобуси из Перник
Ето един съчленен Чавдар В 14-20,или както им викат "Аквариуми"много е добър
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758842040937500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758842823906250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758842686406250.jpg
Чавдар 11Г5
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758842212812500.jpg
Тролейбус ДАК Чавдар-също много добър
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758840627187500.jpg
Ето и ЗиУ 9
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758839797656250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758839899687500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758840011562500.jpg
Автобус Икарус 280 от немският тип
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758839437187500.jpg
Икарус 260
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758839310156250.jpg
Ивеко
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758839522968750.jpg
Кароса
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758839619531250.jpg
А това е авто-тролейбусната гара на градският транспорт
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758839144218750.jpg
И най-накрая да разкажа за едни много добри автобуси,които силно ми направиха впечатление.Това са Щаер.Изглеждат почти като нашите Чавдар 141 и 130,имат невероятно ускорение,мисля че двигателят е като на нашите Чавдари-Ман с турбо и 340 коня,возят много меко.Та тези автобуси са перфектни,салона е много хубав с оранжеви седалки,с много готина тапицелия,плоскостите в салона също са много готини.Вратите се отварят от пътниците с копче,като преди спирката натискаш копчето за да сигнализираш на шофьора че искаш да слизаш,след което той дава разрешение за отваряне на вратите(аз това не го знаех и замалко щях да си изпусна спирката)а на дръжката на вратите има датчик против затискане.Отвън също се отварят вратите с копчета.Много хитро са направени и отваряемите стъкла-само от лявата страна на автобуса,за да се проветрява по-добре и да не влиза прах отдясно като спира на спирките.Приликата с нашите Чавдари е голяма-ето вижте и от снемките особено отпред и отзад.
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758840747187500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758841600625000.jpg
Ето и салона,мисля че добре се вижда
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758840264375000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632758840350000000.jpg
Почти са еднакви като Чавдар 141 и 130.
« Last Edit: 01.07.2008, 08:55:07 by CKD »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Перник
« Reply #1 on: 18.02.2006, 19:20:46 »
Продалжавам в ново мнение
Значи системата на таксуване е с кондуктори и е по изминато разстояние-например на мен от центъра на Перник до разклона за Мърчаево ми взеха и на отиване и на връщане 1.10лв.Автобусите спират на спирките,когато човек подаде сигнал от бутон в автобуса на шофьора-ако няма хора не спира.На отиване към Перник пътувах с А59 да последната спирка и после с А21 на ГТ Перник-до последната спирка в Перник.Автобуса беше Чавдар 11 Г5,доста запазен чист и много добър.Отвътре беше почти 100% оригинален-с оригиналните удобни меки седалки,май само страничните плоскости под стъклата бяха сменени.На връщане пак бях с А21 но автобуса беше описаният по-горе перфектен Щаер.Направи ми добро впечатление че на авто-тролейбусната гара(май абсолютно всички градски автобуси и тролейбуси тръгват оттам) всеки пристигнал тролейбус или автобус се мие старателно отвътре и сабират боклуците-имаше чистачка.
Подвижният състав(или поне това което видях)се състои от тролейбуси ЗиУ 9 и ДАК-Чавдар.Автобусите са най-разнообразни-Чавдар 11Г5,Чавдар В14-20(викат им Аквариуми),Чавдар 11 М4(туристически),Икарус 280 и 260(няколко разновидности),Ивеко,Кароса,Щаер,Фиат,Сетра и др.
Това а е засега,по късно ще ви кажа и кои са линиите-ако имате въпроси питайте.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Перник
« Reply #2 on: 18.02.2006, 20:32:02 »
нещо работата в Перник не е на добре с транспорта

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Перник
« Reply #3 on: 18.02.2006, 22:20:51 »
Quote from: Repcho
нещо работата в Перник не е на добре с транспорта
Автотранспорта е горе-долу добре.Автобусите са стари но изглеждат добре поддържани.Има доста нови автобуси,нов внос втора ръка,които изглеждат значително по-добре от софийските.
Обаче най много ме е яд за тролейбусният транспорт-контактнокабелната мрежа на доста места е много провиснала,личи си че не е виждала опъване от години,ЗиУ-вете и те не изглеждаха кой знае колко добре.ДАК-Чавдара който видях изглеждаше по-прилично.
Интересно също е че има и нещо като междуградска,по-скоро крайградска тролейбусна линия-ТБ 20 от Перник до с.Църква,което всъщност сега е квартал на Перник.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Перник
« Reply #4 on: 26.02.2006, 11:35:51 »
Какви са закупените автобуси втора ръка?

Между другото как гледате на идеята за създаване на СОГТ - Софийски областен градски транспорт, който да обслужва София, Перник и в това число малките населени место между тях...Просто всичко да е под една шапка - едни билети, така парите ще отиват на едно място. На доста места ГТ е на по-голяма територия.

Мерси
« Last Edit: 26.02.2006, 11:40:10 by bgpower »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Перник
« Reply #5 on: 26.02.2006, 12:03:34 »
Не знам до колко е реално и възможно, но ако общината и СКГТ искат да поспечеят малко още пари, би трябвало да пуснат автобусна линия м/у Перник и София, като от София да тръгва или от Руски паметник или от автогара Овча Купел. Е, разбира се, че билетите няма да са 50ст, така че ще трябва да се въведе зоново тарифиране. Това е от мен

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Перник
« Reply #6 on: 26.02.2006, 14:39:26 »
И аз съм си мислил за такава идея. Разстоянието което е да речем от Руски паметник до Перник е колкото по маршрута на 111 от Люлин до Младост. Ако се сложи единна цена от 1.50 колкото на маршрутките за целия път и е на всеки 30 мин да речем конекто, бмц или ман мисля че ще има добри печалби. Такъв автобус и към Елин Пелин също мисля че би бил печеливш. Отново искам да отбележа че говоря за автобуси които не са от междуградски, а от градски тип, така че да събират и доста правостоящи.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Перник
« Reply #7 on: 26.02.2006, 23:10:23 »
Quote from: bgpower
Какви са закупените автобуси втора ръка?

Мерси
Автобусите втора ръка в Перник са най-разнообразни-видях Щаер,Ивеко,Сетра,Фиат,Кароса,един съчленен Мерцедес О 405 Г,както и Икарус 260 и 280 от тези без отваряеми стъкла,предполагам са внесени от Германия,техните Икаруси са такива.Може и други модели да има аз тези видях.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Перник
« Reply #8 on: 01.03.2006, 20:20:13 »
Браво чак О 405Г имат.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

toshliak

  • Guest
Перник
« Reply #9 on: 06.04.2006, 00:13:00 »
Quote from: Dragon
И аз съм си мислил за такава идея. Разстоянието което е да речем от Руски паметник до Перник е колкото по маршрута на 111 от Люлин до Младост. Ако се сложи единна цена от 1.50 колкото на маршрутките за целия път и е на всеки 30 мин да речем конекто, бмц или ман мисля че ще има добри печалби. Такъв автобус и към Елин Пелин също мисля че би бил печеливш. Отново искам да отбележа че говоря за автобуси които не са от междуградски, а от градски тип, така че да събират и доста правостоящи.
Защо билетчето да е 1.50????? Нали маршрута ще е толкова дълъг колкото този на 111??? А билетчето за 111 май не е 1.50!!!  

Иначе идеята е добра!!! Може да се води градски автобус и даже да си има номер...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Перник
« Reply #10 on: 06.04.2006, 12:09:50 »
Quote from: toshliak
Защо билетчето да е 1.50????? Нали маршрута ще е толкова дълъг колкото този на 111??? А билетчето за 111 май не е 1.50!!!
И до Долни Пасарел не е 1.50, и до Плана. Но тези села все пак са в Софийска община и МГТ изпълнява социална функция, която сериозно ще се промени след въвеждане на почасовото таксуване. Докато не виждам смисъл автолиния до Перник да генерира финансови загуби с ниска стойност на билета.

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Перник
« Reply #11 on: 06.04.2006, 12:33:30 »
1.50 поради няколко причини:
1) това е междуградска линия и се преполага че пътниците ще я използват за почти целия маршрут, а не както в градските линии - дори за по 1-2 спирки което се развнява и на 1-2 км. най-много. 1.50 пък е цена раван на тази на маршрутките и много хора ще могат да препочетат автобуса пред тях дори и за разстояния като например до Владая, Мърчаево.
2) Транспорта в София се финансира отчасти и от бюджета на общината, а няма логика да се финансира от СО линия до Перник например!
3) Другите превозващи биха направили проблем веднага от толкова ниска цена
4) Няма да изгодно от финансова гледна точка

Ако се даде възможност и за карти за редовно пътуващите с някаква малка отстъпка линията ще стане много предпочитана. Има мног работещи в София от Перник и селата и кватралите по пътя за които ще е изгодно да ползват линията. Ако предположим че в едната посока се качат 50 човека по 1.5 това са 75 лв. от което поне половината ще идва чиста печалба.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Перник
« Reply #12 on: 23.04.2006, 19:17:40 »
Има АДСКИ много перничани, които работят в София- вижте сутрин и вечер трафика на Владая (преобладават коли с рег. номера РК...). Един редовен автобус би облекчил движението по тази дестинация много.
А за транспорта в Перник- направо ми е жал за този град, само като им гледам жиците на тролеите до улицата ще стигнат скоро...
« Last Edit: 26.12.2006, 21:01:30 by conecto »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Перник
« Reply #13 on: 23.04.2006, 23:03:14 »
До Перник има една сурия влакове и автобуси, така че който не иска да си ползва личния барутник има добра алтернатива.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Перник
« Reply #14 on: 03.05.2006, 14:55:05 »
С какво работно време е МГТ в Перник?
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Перник
« Reply #15 on: 03.05.2006, 17:33:25 »
за сутрешния час не съм сигурен - май беше около 5.
последната кола за гараж се прибира в 23:40 със сигурност.

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
    • View Profile
    • http://
Перник
« Reply #16 on: 27.04.2007, 11:59:12 »
Има ли все още Икаруси в Перник?
« Last Edit: 27.04.2007, 12:00:03 by Ikarus »

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 824
    • View Profile
Re: Перник
« Reply #17 on: 28.04.2007, 18:06:52 »
Да има още Икаруси в Перник,на повечето им махнаха задниците и ги направихи единични,но има около 3,4 все още съчленени,имам и снимка на един от съчленените
« Last Edit: 28.04.2007, 21:30:58 by Dragon »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Перник
« Reply #18 on: 29.04.2007, 11:15:08 »
Виждал съм и един нископодов автобус Ден Оудстен В90.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
    • View Profile
    • http://
Re: Перник
« Reply #19 on: 30.04.2007, 19:58:20 »
А такъв съчленен Икарус жълт с бяло райе какъвто Иво бе снимал има ли го все още
« Last Edit: 30.04.2007, 21:59:17 by Repcho »