Продалжавам в ново мнение
Значи системата на таксуване е с кондуктори и е по изминато разстояние-например на мен от центъра на Перник до разклона за Мърчаево ми взеха и на отиване и на връщане 1.10лв.Автобусите спират на спирките,когато човек подаде сигнал от бутон в автобуса на шофьора-ако няма хора не спира.На отиване към Перник пътувах с А59 да последната спирка и после с А21 на ГТ Перник-до последната спирка в Перник.Автобуса беше Чавдар 11 Г5,доста запазен чист и много добър.Отвътре беше почти 100% оригинален-с оригиналните удобни меки седалки,май само страничните плоскости под стъклата бяха сменени.На връщане пак бях с А21 но автобуса беше описаният по-горе перфектен Щаер.Направи ми добро впечатление че на авто-тролейбусната гара(май абсолютно всички градски автобуси и тролейбуси тръгват оттам) всеки пристигнал тролейбус или автобус се мие старателно отвътре и сабират боклуците-имаше чистачка.
Подвижният състав(или поне това което видях)се състои от тролейбуси ЗиУ 9 и ДАК-Чавдар.Автобусите са най-разнообразни-Чавдар 11Г5,Чавдар В14-20(викат им Аквариуми),Чавдар 11 М4(туристически),Икарус 280 и 260(няколко разновидности),Ивеко,Кароса,Щаер,Фиат,Сетра и др.
Това а е засега,по късно ще ви кажа и кои са линиите-ако имате въпроси питайте.