Author Topic: Маршрути за двуетажни автобуси  (Read 24910 times)

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
В първите 6 минути от видеото се обсъждат двуетажните автобуси. Те ще се движат до Врана, Банкя и Кокалянското ханче.

https://bnt.bg/news/v-sofiya-shte-ima-turisticheski-avtobusi-na-2-etazha-koga-zapochvat-obikolkite-s-dabaldekari-v345990-318613news.html

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #1 on: 04.06.2023, 04:05:17 »
Призовавам шофьорите да откажат каране на въпросните автобуси, заради неравности на пътя - повдигнати пешеходни пътеки и дупки - опасност от инциденти. Не ставайте съучастници в престъпления, дирижирани от неграмотни, крадливи и некадърни политици, използващи техници като марионетки и говорители на текст, писан от други хора! Двуетажните автобуси са обречени да завличат другите нормални коли по същата линия с бавно каране и колони от автомобили зад тях. Най-малко шофьорите ще бъдат освирквани...
Същите техници, които заблудиха чрез платена реклама по "национална" медия много транспортни оператори да влагат средства в табели. В Карат С не им се разреши да пипат повече от два автобуса. Това не го казаха в предплатената реклама от преди години.
« Last Edit: 04.06.2023, 04:07:26 by tm0 »
------------------------

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #2 on: 04.06.2023, 15:59:44 »
....Не ставайте съучастници в престъпления, дирижирани от неграмотни, крадливи и некадърни политици, използващи техници като марионетки и говорители на текст, писан от други хора!....
Същите техници, които заблудиха ...много транспортни оператори да влагат средства в табели. В Карат С не им се разреши да пипат повече от два автобуса. Това не го казаха в предплатената реклама от преди години.

А как се получава изобщо така че СА си харчат парите за въпросните бараки? Те не са закупени официално а вече са вложени колосални суми за освежаване за да могат изобщо да ги покажат по националната медия без да ги освиркат. Инсталирани са не само табели, а и тикет система, харчи се за боя, масло, сменят се даже стъклопакети! Това го плащаме всички ние и после ако автобусите не се закупят кой ще върне средствата? Май наистина имаме престъпна схема в случая.


Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #3 on: 04.06.2023, 17:59:43 »
....Не ставайте съучастници в престъпления, дирижирани от неграмотни, крадливи и некадърни политици, използващи техници като марионетки и говорители на текст, писан от други хора!....
Същите техници, които заблудиха ...много транспортни оператори да влагат средства в табели. В Карат С не им се разреши да пипат повече от два автобуса. Това не го казаха в предплатената реклама от преди години.

А как се получава изобщо така че СА си харчат парите за въпросните бараки? Те не са закупени официално а вече са вложени колосални суми за освежаване за да могат изобщо да ги покажат по националната медия без да ги освиркат. Инсталирани са не само табели, а и тикет система, харчи се за боя, масло, сменят се даже стъклопакети! Това го плащаме всички ние и после ако автобусите не се закупят кой ще върне средствата? Май наистина имаме престъпна схема в случая.
Нали ти е пределно ясно, че ще се закупят всички автобуси, защото вече са намерени хората за тази цел. Изведнъж в началото на септември ще осъмнем с 10тина, а може и повече такива автобуси от Берлин, които са "най-доброто" за София. Нека видим какво са си навили на пръста тези експерти, а да се надяваме да стане нещо хубаво, защото е ясно, че няма измъкване вече, така че остана да се надяваме на най-доброто.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #4 on: 04.06.2023, 19:45:38 »
Не съм специалист по автобуси, ама да попитам каква е причината за толкова черногледо мислене по отношение на тези двуетажни автобуси. От това което чух за тях се готвят да ги пуснат по околософийски линии - Банкя и подобни. Защо да е лошо - те евентуално ще са с по-скоро туристическа цел, а не някакъв кой знае какъв сериозен пътникопоток

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #5 on: 04.06.2023, 19:47:21 »
...те евентуално ще са с по-скоро туристическа цел, а не някакъв кой знае какъв сериозен пътникопоток

Ами като ще са с туристическа цел и няма пътникопоток за какво аджеба са ни двуетажни автобуси с огромен разход? Че и на по 1 милион километра отгоре на всичко...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #6 on: 04.06.2023, 20:35:13 »
Хр1ст0, навит ли си, утре да купиш от мен хартисала ми и леко поизсъхнала венецианска мазилка (400+ лв./л.), около 200 литра. Не ме интересува, имаш ли жилище, трябва ли ти въобще толкова мазилка, харесва ли ти въобще и ще ти свърши ли работа….

Та на какво основание се взимат тези автобуси!? Има ли явна транспортна задача, има ли пазарна ниша за тях, където ще ги ползват, ще има ли пътникопоток за тях!? Някакъв анализ разходи-ползи правен ли е!? Кой ще ги кара тези автобуси, къде, как и за колко ще се поддържат!?

Транспортът в София нито е цъфнал, нито е вързал, че просто да вземем нещо и после да му мислим за какво ни е. Да е дъвка с нов вкус, като не ти хареса, да я изплюеш. Но тук потенциално вече са изхарчени стотици хиляди левове, ще се потрошат още много, без да се вижда реална нужда и потенциал…
« Last Edit: 04.06.2023, 21:57:31 by difian »

Offline otvorkototok

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 123
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #7 on: 04.06.2023, 22:55:01 »
Най-интересното в случая че този Неоплан,който се обслужва в Малашевци и вече се изхарчиха сумати наши пари по него,си е частна собственост и след като го тестват ще го върнат на собственика му като нов,а не като за скрап както го е купил :help:
А след  време ще се купят 10 двуетажни автобуса Ман :help:
И найстина ако автопарка ни беше ок и ни ги подаряват тези Манове,да ги приемем,но сега "експертите" табелкаджии така са решили  :help:
Поредната лапачка за някой под шапката на СОС ,найстина много жалко :rev:

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 319
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #8 on: 04.06.2023, 23:45:40 »
Най-интересното в случая че този Неоплан,който се обслужва в Малашевци и вече се изхарчиха сумати наши пари по него,си е частна собственост и след като го тестват ще го върнат на собственика му като нов,а не като за скрап както го е купил :help:
А след  време ще се купят 10 двуетажни автобуса Ман :help:
И найстина ако автопарка ни беше ок и ни ги подаряват тези Манове,да ги приемем,но сега "експертите" табелкаджии така са решили  :help:
Поредната лапачка за някой под шапката на СОС ,найстина много жалко :rev:
Не беше ли жълтия МАН от някои постове частен?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #9 on: 04.06.2023, 23:53:13 »
Та на какво основание се взимат тези автобуси!? Има ли явна транспортна задача, има ли пазарна ниша за тях, където ще ги ползват, ще има ли пътникопоток за тях!? Някакъв анализ разходи-ползи правен ли е!? Кой ще ги кара тези автобуси, къде, как и за колко ще се поддържат!?

Хаха, че то изобщо след съчленените МАН-ове не важи ли същото за всички други автобуси? Всички малки електрически, бързозарядните, бавнозарядните...купуват и после търсят какво да ги правят, много по-скъпи от тия сега,  без да се мисли ще има ли пари как да им сменят батериите след няколко години, че точно тези сега да са ни проблема. Аз продължавам силно да се съмнявам, че изобщо ще платим нещо за тях освен транспорта им до тук, както предишните двуетажни и швейцарските трамваи, като нищо хората ни ги дават просто защото няма какво да ги правят. Няма да е за сефте да ни подарят някакви ПС назад в историята, и на нас и на други по-бедни градове. Друго, че някъде четох точно тоя дизел на МАН го хвалеха как издържал с ремонт до над 2 млн. километра, та ако е сега на милион нищо чудно да надживее даже батериите на електрическите :)

Трето ако автобуса е този от видеото, ами че той поне видимо изглежда по-добре и много по-шик от масата китайски и анадолски евтини автобус. Само вижте плоскостите, седалките, как е направен салона, нищо общо с евтините раздрънкани пластмасарии. Пак казвам, тези работи трябва да се видят наживо на канала. Да се види хубаво шаси, ДВГ скорости, няма да е за сефте качествен автобус втора употреба да надживее евтин нов.

Аз съм 50/50 за въпросните автобуси- може както за нищо да не стават така и да се окажат нещо хубаво което ще ни върши работа поне още 5-6 години.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #10 on: 05.06.2023, 01:04:32 »
Преди месец им се возих на тези кошници по М29 в Берлин. Първо, че са много ниски, особено на втория етаж и трябва да ходя с наведена глава, второ няма никакво място, заради стълбите, които са супер тесни и трето - возят като каруци. Така че само на снимки ти изглеждат добре.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #11 on: 05.06.2023, 01:10:01 »
Като са толкова хубави, на Берлин къде им е далаверата да ги бракуват и да ги заменя с чисто нови от друг производител!? Масово са в ръцете на ЧАСТНИ АВТОКЪЩИ, та безплатно ли ще ни ги дадат!? Стефан писа по същество, какво им е състоянието…

Базелските трамвай ги получихме по линия на това, че Швейцария и Норвегия, без да са членове на ЕС се ползват от част от благините на съюза и имат нарочни фондове за това. Безплатни обеди няма, а след като от базелските спестихме една камара пари, за да не ги закупуваме, вложихме ли спестеното в някаква нормална поддръжка и кога ще ги изхвърлим всичките!?  :help:
« Last Edit: 05.06.2023, 10:09:31 by difian »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #12 on: 05.06.2023, 02:15:51 »
Не виждате ли, че табелджиите са само за парлама, и да са взели нещо, са взели някакви трохи. Зер не знаете, че онези мушмороци горе, когато са решили да направят далаверка, си я правят, независимо от всичко. Дреме им на кнора, че тези МАН-ове я вървят два три месеца, я не, след което ще загният по гаражите.
По рейс и по жена не се тича!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #13 on: 05.06.2023, 13:33:09 »
Не е като да няма подходящи линии, но не мисля, че до Врана е подходяща. По-скоро дълги линии, които включват в себе си къси - 3, 70, 118. Примерно Х3 спира  на Гео Милев, Св. Ана, ИЕЦ, по 1 спирка в Горубляне и Панчарево и след Кокаляне  - на всички по желание.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #14 on: 05.06.2023, 13:44:44 »
70 е с твърде малък пътникопоток а и има остри завои след Железница, също обръщането на двуетажен автобус в Плана е сложно и рисково. :rolleyes:

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #15 on: 05.06.2023, 14:45:48 »
70 е с твърде малък пътникопоток а и има остри завои след Железница, също обръщането на двуетажен автобус в Плана е сложно и рисково. :rolleyes:
В Плана няма да има проблем, по - скоро ще има проблем в Турмачка махала, там си е тясно.

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 319
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #16 on: 05.06.2023, 15:29:56 »
За мен най-добър вариант е или Х1 до Кокалянско ханче или Х3 до Долни Пасарел по предложение на колегата @blagun, защото при хубаво време тези линии са натоварени (от опит казвам).
« Last Edit: 05.06.2023, 19:51:04 by difian »

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1269
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #17 on: 05.06.2023, 15:35:00 »
По принцип А1 има курсове  до Кокалянско ханче
« Last Edit: 05.06.2023, 19:51:50 by difian »

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #18 on: 05.06.2023, 15:46:24 »
Като каза Нови Искър, сещам се, че би било интересно да ги видим на 23 или 26, та като минат тунела на Зебрата, да видим как вторият етаж ще се озове на ЖП линиите.  :D

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Re: Маршрути за двуетажни автобуси
« Reply #19 on: 05.06.2023, 16:10:25 »
Е то тоя тунел тия нормалните едва го взимат - хаха - краен си леко, ама ми хареса идеята  :D :D

Но по другите линии що не - по равното така да си пъркат