Най-после и аз се повозих на такъв за повече спирки. На 3-ката до Пасарел. Първо ми направи впечатление, че като за такъв голям автобус е доста пъргав. Беше закъснял малко и до Пасарел изби закъснението, като се движеше доста бързо с останалия трафик нагоре. Климатика е доста добър и долу и горе и при 30-33 градуса навън вътре е ОК. На последната спирка го разгледах, видимо няма грам ръжди никъде състоянието наистина им е почти като нов. Малко тропат пластмасите но са доста по-добре от китайските, имат остатъци от драсканици в Берлин. И там също е пълно с вандали, гратисчии и всякаква измет.
Определено за 3-ката са по-добре от китайските. Има място за всички без нито един да виси прав, хората се разпределят добре, тези които пътуват до края се качват горе. Въпреки че са по-стари видимо са по-запазени и в по-добро състояние от китайските. По-малко им тропа всичко вътре, китайските имат дори наченки на ръжди около калниците, даже климатика ми се стори че е по-добър, но ще видим след време защото може в Берлин да е обслужван добре.
Като недостатък като че ли най-отзад до двигателя са шумни, и много силно грее от двигателя до задните стълби, направо пари оставят по едно прозорче горе и долу отворени отляво да се охлажда отзад. Може би за такъв голям двигател е нормален шума и топлината де. Ако трябва да избирам между ВМС, китаец и този МАН, според мен това е много по-добро въпреки чее малко по-стар.