Author Topic: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)  (Read 19623 times)

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #80 on: 02.06.2024, 13:01:43 »
Миналата седмица 2600 беше нает за частно събитие. От Малашевци знаели за това и предния ден уж бил на ТО. След час и половина-два автобусът клюмва и спира аврийно. Проблем с балансьора. ТО-то явно се е състоило в това да установят, че превозното средство е в пределите на поделението и до там. Отделно части не се доставят без заплащане от страна на клиента, а същият е в колосални дългове. Доставките за кой да е модел са спрени. Не бълвайте глупости!

Междувременно, в този момент, всички авобуси по експлоатационен план са на линия:

SUMC - Desordem e Regresso.


Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #81 on: 02.06.2024, 23:20:49 »
Има ли обективна причина един такъв по Х50 да се движи в активната лента по моста на 4-ти км при свободна бус-лента?

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1010
  • пендел
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #82 on: 03.06.2024, 16:37:38 »
Тези рейсове с Войт скоростна кутия ли са?

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #83 on: 03.06.2024, 23:45:38 »
Има ли обективна причина един такъв по Х50 да се движи в активната лента по моста на 4-ти км при свободна бус-лента?

Ако бус-лентата е била заета от друг автобус, да. Все пак линията е експресна.
SUMC - Desordem e Regresso.


Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #84 on: 04.06.2024, 05:40:47 »
Марио е обявил, че съвсем скоро тройката отново ще се поеме от двуетажни автобуси, тъй като са особено подходящи за нея - само седящи места горе, и то много, долу достатъчно място и за правостоящи, и за хора с багаж, и за трудноподвижни пътници.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #85 on: 04.06.2024, 08:05:57 »
Попадна ми снимка във ФБ че ги пускат и на 78. И аз мисля че най добре да работят навсякъде наравно с другите МАН ове.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #86 on: 04.06.2024, 08:51:26 »
Няма как да работят навсякъде, има маршрути с много клони по трасето, ниски мостове и т.н. Примерно под моста на Сточна гара няма как да минат.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #87 on: 04.06.2024, 08:59:00 »
3/2 и 3/3 целодневно ще са с двуетажни. Вчера бяха 2605 и 2604. На мелницата минават, трудно.......спира се движението и минава точно в средата на моста . Не е за предпочитане
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #88 on: 04.06.2024, 11:37:31 »
..има маршрути с много клони по трасето..

Точно по 3 има много клони. Да чакаме скоро някой с пукнато предно стъкло да отлежава като първия двуетажен...

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #89 on: 04.06.2024, 15:28:11 »
Да не стане както стана с neoplan-а, който вече 8 месеца седи в гаража и не са му сменили стъклото.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #90 on: 04.06.2024, 15:47:50 »
Да не стане както стана с neoplan-а, който вече 8 месеца седи в гаража и не са му сменили стъклото.

Хубавото при тези е че са четири и могат да ги канибализират, първо един, после няколко докато сглобят от всичките четири един последен и с това авантюрата ще свърши. Пари за нови части явно така или иначе няма.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #91 on: 04.06.2024, 18:46:14 »
Ако бус-лентата е била заета от друг автобус, да. Все пак линията е експресна.
Изрично съм писал, че беше свободна.

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1010
  • пендел
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #92 on: 04.06.2024, 21:38:05 »
Днес се возих на такъв автобус за първи път - именно с 2602. Няколко неща ми направиха впечатление, така че ги почвам директно:

1. Климатика работеше добре и на долния етаж беше хладно.
2. Доста удобни седалки; в пъти по-удобни от вандалоустойчивите легени на 18-метровите братя.
3. Седнах отзад при двигателя и беше доста шумно. Интересно ми е дали тези автобуси имат същите компресори, които се пускат, както при метановите.
4. Много тракаше окачването, както и панелите на тавана...все пак разбирам, че са на доста хиляди километри.
5. Не знам дали е редно да ги определям като маломощни, но рейса доста се помъчи на изкачването към Цариградско Шосе, идвайки от Горубляне.
6. Третата врата се оказа предизвикателство за пътниците. Май не се отваря от шофьора, а чрез бутона, но хората, които не знаят (или не четат) ще се сблъскат с объркване, както и с викове от страна на водачите.
7. Това с клоните...и на снимка съм го хванал.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #93 on: 09.06.2024, 17:57:20 »
2605 цъка днес по Х43 без работеща задна ел. табела.

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #94 on: 09.06.2024, 18:34:26 »
без работеща задна ел. табела.
То на 2605 май никога не му е работила задната табела.

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #95 on: 09.06.2024, 20:40:25 »
Електронна LCD табела на автобусна линия 3 в стил на тази на двуетажните манове ;)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #96 on: 20.06.2024, 15:44:32 »
Най-после и аз се повозих на такъв за повече спирки. На 3-ката до Пасарел. Първо ми направи впечатление, че като за такъв голям автобус е доста пъргав. Беше закъснял малко и до Пасарел изби закъснението, като се движеше доста бързо с останалия трафик нагоре. Климатика е доста добър и долу и горе и при 30-33 градуса навън вътре е ОК.  На последната спирка го разгледах, видимо няма грам ръжди никъде състоянието наистина им е почти като нов. Малко тропат пластмасите но са доста по-добре от китайските, имат остатъци от драсканици в Берлин. И там също е пълно с вандали, гратисчии и всякаква измет.

Определено за 3-ката са по-добре от китайските. Има място за всички без нито един да виси прав, хората се разпределят добре, тези които пътуват до края се качват горе. Въпреки че са по-стари видимо са по-запазени и в по-добро състояние от китайските. По-малко им тропа всичко вътре, китайските имат дори наченки на ръжди около калниците, даже климатика ми се стори че е по-добър, но ще видим след време защото може в Берлин да е обслужван добре.

Като недостатък като че ли най-отзад до двигателя са шумни, и много силно грее от двигателя до задните стълби, направо пари оставят по едно прозорче горе и долу отворени отляво да се охлажда отзад. Може би за такъв голям двигател е нормален шума и топлината де. Ако трябва да избирам между ВМС, китаец и този МАН, според мен това е много по-добро въпреки чее малко по-стар.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #97 on: 20.06.2024, 16:07:24 »
Най-после и аз се повозих на такъв за повече спирки. На 3-ката до Пасарел.

А какво е положението с клоните по маршрута на 3-ката?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #98 on: 20.06.2024, 16:15:13 »
Учудващо добре. Само на 2-3 места ударихме яко в някакъв клон. Но височината на автобуса е горе-долу колкото и на прицеп на камион та предполагам камионите периодично си ги брулят дърветата ако няма кой да чисти габарита. Проблем може би ще е зимата като натежат от снега и провиснат. Обаче предвидливо стъклата горе са облепени с някакво фолио да не се драскат.

Ето и нещо интересно, изглежда и в Румъния имат същите двуетажни МАН-ове видимо даже без драсканици и по-добър салон, и бели като нашите съчленени. Те също продават такива. https://autoline.bg/-/naem/dvuetazhni-avtobusi/MAN/A39-Lions-City-DD-ND-313-Clima-Euro-5-EEV---22061514555927328100
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #99 on: 20.06.2024, 17:05:36 »
Ето и нещо интересно, изглежда и в Румъния имат същите двуетажни МАН-ове видимо даже без драсканици и по-добър салон, и бели като нашите съчленени. Те също продават такива. https://autoline.bg/-/naem/dvuetazhni-avtobusi/MAN/A39-Lions-City-DD-ND-313-Clima-Euro-5-EEV---22061514555927328100

Просто са почистени професионално и са боядисани отвън, румънците са вложили малко пари преди да ги обявят за продан. Ние ги пускаме на пътниците както сме ги взели, няма да е първия, няма и да е последния път за употребяван ПС у нас.